Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ikeasspul stort in elkaar als je er tegenaan botstquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:06 schreef picodealion het volgende:
Allemaal tweedehandsjes. Ben er blijer mee dan het ikeaspul.
Er staat wel een Ikeatafeltje andersquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:06 schreef picodealion het volgende:
Allemaal tweedehandsjes. Ben er blijer mee dan het ikeaspul.
Mijn eerste Ikeakastje staat nog, mijn bureaustoel floept omlaag soms en mijn bank is aan vervanging toe. Toch heeft al het Ikeaspul het best lang uitgehouden hier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Ikeasspul stort in elkaar als je er tegenaan botst
Haha, ben je gek.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh mag je eindelijk bij Waaghals wonen?
Ik heb idd 2 condoompapiertjes gevondenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Ohja hij moet zijn andere vriendinnetjes nog langs laten komen.
Zeker in je eigen puinzooi?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb idd 2 condoompapiertjes gevonden
Moet ik ook weer eens zien die film.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:38 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ],
heerlijk, die kinderlijke wijsheden van Macaulay, maar ook dat grove... ik houd er toch van
GRID 2quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:40 schreef ArtistA het volgende:
Andere vraag of is iedereen gewoon met andere dingen bezig?
En dat is interessant?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |