Ik wil wel mee, maar geen KFC hier in de buurtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En niemand wil mee
Onvoorstelbaar
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:41 schreef Dqod het volgende:
Je mag overigens ook hier komen, ik ga enchilada's maken zo
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil wel mee, maar geen KFC hier in de buurt
[ afbeelding ]
ik hou niet zo van Mexicaans etenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:41 schreef Dqod het volgende:
Je mag overigens ook hier komen, ik ga enchilada's maken zo
Nja.. Gewoon simpel.. Gehakt, paprika, beetje ui, knoflook, tomaatje d'r bij, seasoning mix enzoquote:
Niet zo eh gvdquote:
Lekker, mja gister al burrito's gegeten dus mag niet klagenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja.. Gewoon simpel.. Gehakt, paprika, beetje ui, knoflook, tomaatje d'r bij, seasoning mix enzo
En kaas erover en HOP, in de oven
Je leidt die goede leventjuhquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker, mja gister al burrito's gegeten dus mag niet klagen
Niet zo hè....???quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja.. Gewoon simpel.. Gehakt, paprika, beetje ui, knoflook, tomaatje d'r bij, seasoning mix enzo
En kaas erover en HOP, in de oven
[..]
Niet zo eh gvd
En er zitten geen bonen in hoor, in de enchilada's
hier wel hehehequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil wel mee, maar geen KFC hier in de buurt
[ afbeelding ]
Jazeker. Iets van zes-zeven verschillende soorten of zo. Maar nu allemaal uit het assortiment.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Wist niet dat ze het bij de Jumbo ook hadden.
Gvd, nogsteeds over die ketchup deluxe van julliequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jazeker. Iets van zes-zeven verschillende soorten of zo. Maar nu allemaal uit het assortiment.
Dus?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gvd, nogsteeds over die ketchup deluxe van jullie.
Ok.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus niks?
Sorry hoor dat ik dat grappig vind.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:32 schreef Modus het volgende:
4ebe en Chai, kijken jullie ook reikhalzend uit naar over 30 jaar dat je met je vent waar je al 14 jaar niet meer mee geneukt hebt in de Appie loopt en die dan als een een schlemiel over dat karretje hangend achter je aan sjokt en op alles wat je vraagt 'ja da weet ik tog nie' antwoordt en die dus alleen maar mee moet omdat je in je eentje de boodschappen niet thuis krijgt?
Nee, ga niet zaterdag overdag naar de Appie. Ben niet gek. Als ik toch nog iets nodig heb ga ik wel 's avonds.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja net alsof je dat nooit is opgevallen in de Appie op zaterdag..
Nee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je enige maaltijd van de dag nog niet gehad ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |