ik zal haar de volgende keer ontvoerenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neem d'r mee dan.. Ik geloof in jou en je opvoedskillz
Doe maar.. Want ze is best lief en knuffelbaar, ze moet alleen eens leren d'r klep te houdenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik zal haar de volgende keer ontvoeren
daar hebben meer teefjes last vanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe maar.. Want ze is best lief en knuffelbaar, ze moet alleen eens leren d'r klep te houden
Daarvoor heb je dus opvoedskillz nodigquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar hebben meer teefjes last van
Dqod wil niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
Maar serieus moduswanneer ga jij eens weer neuken? Doet je goed, denk ik
Appelsap over de iPadquote:
Gewoon forcenquote:
Zal jou eens forcen met een gummiknuppel in je rectumquote:
Daar hebben we het al eens over gehad.. Er gaat niets in mijn rectum hoor ouwe geile vulva kolibriequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal jou eens forcen met een gummiknuppel in je rectum
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal jou eens forcen met een gummiknuppel in je rectum
Alsof je iets te willen hebt, niqua plzquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar hebben we het al eens over gehad.. Er gaat niets in mijn rectum hoor ouwe geile vulva kolibrie
quote:
Je doet geforceerd dominant terwijl ik de man ben hier en jij de lekkere sletjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof je iets te willen hebt, niqua plz
En lekker zul je t vinden, ook al huil je eerst duizend tranen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe ik reageerde na deze post ;s
quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En waarom ben ik ALTIJD mijn nagelknippertje kwijt
Wel lief dat je me lekker noemtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je doet geforceerd dominant terwijl ik de man ben hier en jij de lekkere sletjebeetje gek natuurlijk, lieverd
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel lief dat je me lekker noemt
Maar geniet nog maar even van je man-zijn, ik zuig al je testosteron uit je, no pun uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |