Hey wisequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Zal jouw ananas eens uitknijpen..
Ik HAAT boodschappen doen op zaterdagquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:42 schreef Modus het volgende: [..] Ja net alsof je dat nooit is opgevallen in de Appie op zaterdag.
.
ik was net na het sporten even knoflooksaus halen bij de lidl die daar zit.... NEVER AGAIN!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik HAAT boodschappen doen op zaterdagen ik kom zelden @ ah
Echt hèquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik was net na het sporten even knoflooksaus halen bij de lidl die daar zit.... NEVER AGAIN!!!!!!!!!!!
ORLYquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik HAAT boodschappen doen op zaterdag
Promotie maken dan.quote:en ik kom zelden @ ah
Ultra blije scharrelschaapjesquote:
Laten we de tango doen met de schapen van de buren :$quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ultra blije scharrelschaapjes
Modus zit achter de kassa @ ahquote:
En met de herdershond?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laten we de tango doen met de schapen van de buren :$
scharrelkebabquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ultra blije scharrelschaapjes
Die mag toekijken, stil zijn en mooi wezuhhhhquote:
SPAAR JE AIRMILES?????quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Modus zit achter de kassa @ ah![]()
HALLLOWWW HEEFT U EEN BONUSKAART??
Chinezen die Japanse sushi tenten runnenquote:
Denk in dat geval het haar alleen dat laatste luktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die mag toekijken, stil zijn en mooi wezuhhhh
ja en frietkottenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chinezen die Japanse sushi tenten runnen??
Ze kan ook best goed kijken hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk in dat geval het haar alleen dat laatste lukt
Jaquote:
zwarte lange haren in je patatquote:
Ik wil haar hebbenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze kan ook best goed kijken hoor
Maar t is best wel een mooi beestje, ja
Mur is chinees?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zwarte lange haren in je patat
Neem d'r mee dan.. Ik geloof in jou en je opvoedskillzquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil haar hebben
En opvoeden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |