Bij KPN weten ze van niets aangezien die volgens de persoon die ik aan de lijn had HOIST niet bekend is. En dat ze met 2 andere incassobureaus werkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:10 schreef mvdejong het volgende:
Het is dus wel mogelijk dat ze een echte uitstaande vorderingen van KPN hebben overgenomen.
staat alleen van Alektum een dossiernummer, verder geen enkele verwijzing naar wat voor rekening van HOIST of van KPNquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:18 schreef Gravedigger het volgende:
Staat er niet bij waar die claim op slaat? Zo nee, dan Alektrum per mail om gegevens en bewijzen vragen.
Niet kunnen, maat moeten op aanvraag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:29 schreef hugecooll het volgende:
Een specificatie van de claim is wel het minste dat ze kunnen leveren ja, als ze geld gaan eisen
Dat is idd stom, want dan hev je evt later geen bewijs van afspraken en contactquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:30 schreef nasty_popovich het volgende:
Stomme idee misschien, maar misschien gewoon even bellen naar die gasten?
Al gedaan, moet binnen 7 dagen betalen, maar zij streven er naar om binnen 10 werkdagen te antwoordenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:28 schreef Gravedigger het volgende:
Dus doen wat ik zeg en alles alleen maar schriftelijk communiceren.
Maardag 9 uur pas weer openquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:30 schreef nasty_popovich het volgende:
Stomme idee misschien, maar misschien gewoon even bellen naar die gasten?
Van dreigementen moet je je niks aantrekken! En denk erom NIET bellen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:34 schreef mvt het volgende:
[..]
Al gedaan, moet binnen 7 dagen betalen, maar zij streven er naar om binnen 10 werkdagen te antwoorden
[..]
Maardag 9 uur pas weer open
lang leve de rechtsbijstandsverzekeringquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:36 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Van dreigementen moet je je niks aantrekken! En denk erom NIET bellen.
Mja dat dreigen is vrij standaardquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:50 schreef mvt het volgende:
500+ euro. Maar als ze al dreigen met gerechtelijke procedure is het handig om wat achter de hand te hebben
Helaas wel. Zeker als ze zich als "zogenaamde" deurwaarders vermommen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:01 schreef nicknicknickname het volgende:
Heb ook 3 brieven van ze ontvangen gisteren
Bij mij klopt de naam ook niet, en inderdaad de inkt was bijna op
Vraag mij wel af hoe lucratief het is om nep incassobrieven te versturen. Zijn er echt mensen die dat zomaar betalen?
Jahoor, werkt vooral erg goed bij bedrijven die hun administratie niet op orde hebben en elke factuur standaard betalen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:01 schreef nicknicknickname het volgende:
Heb ook 3 brieven van ze ontvangen gisteren
Bij mij klopt de naam ook niet, en inderdaad de inkt was bijna op
Vraag mij wel af hoe lucratief het is om nep incassobrieven te versturen. Zijn er echt mensen die dat zomaar betalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |