Hoe kom je aan die foto van mij?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:16 schreef Eglesiar het volgende:
Zo'n helm met twee blikjes en rietjes.
[ afbeelding ]
Brb even snel afdrogen en een paar kratten Grolsch halen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:16 schreef Dribbel_ het volgende:
In een bad vol bier zitten en dan je snorkel ondersteboven opzetten zodat die buis net in het bier hangt.
Van je facebook. Mocht dat niet?quote:
Ik wil eigenlijk niet dat de mensen hier achter mijn ware identiteit komen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:20 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Van je facebook. Mocht dat niet?
"WIL JE DAT IK DOOD GA OFZO?" doet het vaak wel goed.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:21 schreef Chowi het volgende:
Ik had gisteren al aan mijn moeder gevraagd of ze erbij wou komen staan om me iedere 2 minuten te voeren, maar dat ging ze niet iedere keer doen zei ze net.
Dat ligt een beetje gevoelig in huize Chowi sinds ze me als baby een aantal keer moedwillig van de trap heeft gegooid.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"WIL JE DAT IK DOOD GA OFZO?" doet het vaak wel goed.
Ai dat is wel wat minder ja. Misschien kun je haar dan gewoon een keer van de trap donderen en dan haar dikke darm gebruiken als rietje? Ben je meteen van alle problemen verlost en kan je ook wat afstand coveren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje gevoelig in huize Chowi sinds ze me als baby een aantal keer moedwillig van de trap heeft gegooid.
Goed idee. Misschien kan ik dan ook meteen een flessenopener fabriceren met haar nagels of tanden, want ik heb wel meerdere flesjes meegenomen, maar er is er maar één geopend.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ai dat is wel wat minder ja. Misschien kun je haar dan gewoon een keer van de trap donderen en dan haar dikke darm gebruiken als rietje? Ben je meteen van alle problemen verlost en kan je ook wat afstand coveren.
Kom je bij me in bad?quote:
Als je wil dat TS haar haar in de fik laat vliegen kun je dat ook gewoon zeggen in plaats van zo'n subtiel plaatje met van die kaarsen op de achtergrond hoor.quote:
Dat zou wel gaaf zijn ja, van haar tanden dan, gewoon een mooi motiefje eruit slijpen meteen, doet het vast ook goed op eBay!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed idee. Misschien kan ik dan ook meteen een flessenopener fabriceren met haar nagels of tanden, want ik heb wel meerdere flesjes meegenomen, maar er is er maar één geopend.
Ja, vet romantisch.quote:
Ik had al een keer haren uit haar hoofd getrokken toen ze sliep en het toen samengevlochten met hippe kraaltjes erbij en toen verkocht op eBay als haarextensions. Leverde best nog wat op.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je wil dat TS haar haar in de fik laat vliegen kun je dat ook gewoon zeggen in plaats van zo'n subtiel plaatje met van die kaarsen op de achtergrond hoor.
[..]
Dat zou wel gaaf zijn ja, van haar tanden dan, gewoon een mooi motiefje eruit slijpen meteen, doet het vast ook goed op eBay!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |