Doen alsof dat fake isquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Eerst die halve liter opmaken bierenbeul.
Boeieeeeeeeeeeendquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:09 schreef Ro-ald het volgende:
Als ik nu dat biertje nog op ga drinken heb ik geen zin meer om naar mijn bed te lopen
Zuip hem leeg terwijl je in bed ligt, doe lekker muziekje aan en space weg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:09 schreef Ro-ald het volgende:
Als ik nu dat biertje nog op ga drinken heb ik geen zin meer om naar mijn bed te lopen
quote:
quote:
Niet zeiken, neus dicht en opdrinken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:09 schreef Ro-ald het volgende:
Neus dicht doen is voor mensen zoals FL.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet zeiken, neus dicht en opdrinken.
That's the spiritquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet zeiken, neus dicht en opdrinken.
Qftquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Neus dicht doen is voor mensen zoals FL.
Grapje FL
No, it's beer.quote:
Waarom denk je daar in godsnaam over na?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:12 schreef Unscrewed het volgende:
Zou Snow geile geluidjes maken bij het soppen?
Goede vraagquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom denk je daar in godsnaam over na?
Waarom denk jij na over waarom ik erover nadenk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom denk je daar in godsnaam over na?
Kiek moar uut jong.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:12 schreef Unscrewed het volgende:
Zou Snow geile geluidjes maken bij het soppen?
Voordat je t weet neem je haar niet serieus genoeg.quote:Kan ik kk pissig van worden als iemand me niet serieus neemt
Juist. Ik hou me stilquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom denk jij na over waarom ik erover nadenk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |