abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135378165
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 23:25 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

ik denk dat je eerder dit bedoelde. Aangezien je een enorme haat hebt tegen Islamisten en Salafisten.

Morsi riep op tot Jihad tegen Assad en Hezbollat, daarom vonden pro-Hezbollat fans zoals jij dat Morsi weg moest.

Doe niet zo hypocriet jo, eerst haatte je nog Islamisten.

Jij zei zelf nog ergens in November dat ej anti-Islamist was.
Jij hebt geen afkeer jegens Jihadisten van bijvoorbeeld ISIS ?
  zaterdag 11 januari 2014 @ 23:34:12 #77
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135378385
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 23:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij hebt geen afkeer jegens Jihadisten van bijvoorbeeld ISIS ?
Jawel maar ik heb een veel grotere afkeer tegen sjiietische jihadisten zoals Hezbollat en Sadr-beweging.

Natuurlijk ben ik niet voor ISIS maar ik haat alle die seculiere hoerenkinderen die Morsi ten val brachten.

Ik heb ook een spuughekel tegen Zionisten(Israel) en Assad en Hezbolat, meer dan tegen ISIS of JAN zelfs.

Ik zeg dit eerlijk als Sunni-Koerd. Doe mij maar liever ISIS en JAN dan Assad of Hezbollat.
pi_135378656
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 23:34 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Jawel maar ik heb een veel grotere afkeer tegen sjiietische jihadisten zoals Hezbollat en Sadr-beweging.

Natuurlijk ben ik niet voor ISIS maar ik haat alle die seculiere hoerenkinderen die Morsi ten val brachten.

Ik heb ook een spuughekel tegen Zionisten(Israel) en Assad en Hezbolat, meer dan tegen ISIS of JAN zelfs.

Ik zeg dit eerlijk als Sunni-Koerd. Doe mij maar liever ISIS en JAN dan Assad of Hezbollat.
Wat is er mis met Hezbollah ?
  zaterdag 11 januari 2014 @ 23:45:55 #79
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135378942
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 23:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat is er mis met Hezbollah ?
Hun bloedbaden tegen Soennieten met samenwerking van de SAA.
pi_135379182
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Hun bloedbaden tegen Soennieten met samenwerking van de SAA.
Bron ?
pi_135379681
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 23:25 schreef Baklava95 het volgende:
Doe niet zo hypocriet jo, eerst haatte je nog Islamisten.
Nothing but love for Islamists van mijn kant habibi :*
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_135379979
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 00:02 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Nothing but love for Islamists van mijn kant habibi :*
Sinds wanneer?
pi_135380029
o wacht laat maar
pi_135380115
dubbel
  zondag 12 januari 2014 @ 00:45:44 #85
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_135381501
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 23:34 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Dat is het probleem van sommigen nou altijd... Doe mij die of die zeggen ze dan. Ik zeg, doe geen van beiden. Alsof er geen andere opties zijn.

En dankjewel dat je mij uitscheld met hoerenkind en dat je me haat.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  zondag 12 januari 2014 @ 14:02:01 #86
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135393377
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 00:45 schreef rakotto het volgende:

[..]

Dat is het probleem van sommigen nou altijd... Doe mij die of die zeggen ze dan. Ik zeg, doe geen van beiden. Alsof er geen andere opties zijn.

En dankjewel dat je mij uitscheld met hoerenkind en dat je me haat.
Heb ik jou specifiek uitgescholden voor hoerenkind. Met hoerenkinderen bedoelde ik de seculiere politici die Morsi ten val brachten, niet alle deonstranten.
  zondag 12 januari 2014 @ 14:13:47 #87
137562 rakotto
pi_135393843
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:02 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Heb ik jou specifiek uitgescholden voor hoerenkind. Met hoerenkinderen bedoelde ik de seculiere politici die Morsi ten val brachten, niet alle deonstranten.
Dat is wat anders, want zo is dat niet geschreven in je vorige post.
pi_135394026
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:02 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

En de seculiere demonstranten die tegen het leger zijn?
  zondag 12 januari 2014 @ 14:38:34 #89
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135394749
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:18 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

En de seculiere demonstranten die tegen het leger zijn?
Als ze maar Morsi weer aan de macht brengen.
  zondag 12 januari 2014 @ 15:23:32 #90
137562 rakotto
pi_135396568
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:38 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Nooit.

Op een of andere manier begrijpt men niet dat er naast de broederschap en leger ook een derde partij bestaat dat geen van beiden wilt.
pi_135397274
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:38 schreef Baklava95 het volgende:
Moslimbroeders hebben het (zwaar) verziekt onder grote delen van de Egyptische bevolking :W en dat in slechts 1 jaar :D

Het zijn vooral niet-Egyptische Moslimbroeder/AKP-aanhangertjes die dat nog niet willen begrijpen ;(
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  zondag 12 januari 2014 @ 18:54:56 #92
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135404843
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:39 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Moslimbroeders hebben het (zwaar) verziekt onder grote delen van de Egyptische bevolking :W en dat in slechts 1 jaar :D

Het zijn vooral niet-Egyptische Moslimbroeder/AKP-aanhangertjes die dat nog niet willen begrijpen ;(
De MB heeft geeneens goed de kans gekregen om het land te verbeteren.

Of dacht je echt dat Morsi een tovenaar was die problemen die 50 jaar speelden in 1 jaar kon oplossen. :') :')

Denk je echt dat grote problemen in 1 jaar op te lossen zijn.

Ach ja helaas denken anti-Islamistische en pro-seculiere en Hezbollat-fans zoals jij wel dat dat kan. :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
  zondag 12 januari 2014 @ 19:07:21 #93
137562 rakotto
pi_135405381
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:54 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

De MB heeft geeneens goed de kans gekregen om het land te verbeteren.

Of dacht je echt dat Morsi een tovenaar was die problemen die 50 jaar speelden in 1 jaar kon oplossen. :') :')

Denk je echt dat grote problemen in 1 jaar op te lossen zijn.

Ach ja helaas denken anti-Islamistische en pro-seculiere en Hezbollat-fans zoals jij wel dat dat kan. :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
De MB heeft niet eens de kans gecreeerd om het land te verbeteren. Het enige wat ze deden was iedereen revolutionair tegenwerken en in de illusie leven dat zij de meerderheid waren terwijl zij maar net met moeite 52% van de stemmen kregen tijdens de presidentiele verkiezingen.
pi_135492534
Dus binnenkort worden de salafisten van de al-Nour-partij ook verboden?

Er zijn vandaag op de eerste dag van een referendum over de nieuwe grondwet zeker vijf doden gevallen. Egypte is volgens de tekst van de nieuwe grondwet een democratisch modern land met een burgerregering. De macht van de militairen blijft echter groot en politieke partijen mogen niet worden opgericht op grond van godsdienst, geslacht, ras of regionale verbondenheid.
http://www.volkskrant.nl/(...)busgang-Egypte.dhtml

Tekst van de grondwet kun je hier lezen:
http://de.scribd.com/doc/(...)-of-Egypt-in-English
-
  dinsdag 14 januari 2014 @ 20:44:15 #95
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135493714
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:21 schreef Charismatisch het volgende:

Er zijn vandaag op de eerste dag van een referendum over de nieuwe grondwet zeker vijf doden gevallen. Egypte is volgens de tekst van de nieuwe grondwet een democratisch modern land met een burgerregering. De macht van de militairen blijft echter groot en politieke partijen mogen niet worden opgericht op grond van godsdienst, geslacht, ras of regionale verbondenheid.

De Salafistische Nour-partij wordt niet verboden, omdat ze kontlikkers zijn van die varken genaamd: Sisi.

Ze zien Sisi als Waly al Amr (Islamitisch leider). :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') x 1 miljard.

Inshallah vernietigt Allah(swt) Sisi &Co, alle seculiere partijen en de verraderlijke Madkhalies(Nour-Partij).
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:01:14 #96
137562 rakotto
pi_135498191
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:21 schreef Charismatisch het volgende:

De Nour-partij is flink bezig met een grote marketing-campagne om mensen over te halen om op ja te stemmen. Zij hebben ook meegewerkt aan de huidige constitutie.
pi_135499760

:D

Hopelijk is de opkomst hoger dan vorig jaar. De gezichten van de pro Morsians dan, pricelessss. :D
pi_135507251
Na de Moslimbroederschap in Egypte gaat Sisi achter die in Gaza aan? En Hamas het vuur aan de schenen leggen?

"After crushing the Muslim Brotherhood at home, Egypt's military rulers plan to undermine the Palestinian militant group Hamas, which runs the neighbouring Gaza Strip, senior Egyptian security officials told Reuters.

The aim, which the officials say could take years to pull off, includes working with Hamas's political rivals Fatah and supporting popular anti-Hamas activities in Gaza, four security and diplomatic officials said."
http://uk.reuters.com/art(...)dUKBREA0D09Q20140114
  woensdag 15 januari 2014 @ 17:54:18 #99
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135527132
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 00:46 schreef Aloulou het volgende:
Na de Moslimbroederschap in Egypte gaat Sisi achter die in Gaza aan? En Hamas het vuur aan de schenen leggen?

"After crushing the Muslim Brotherhood at home, Egypt's military rulers plan to undermine the Palestinian militant group Hamas, which runs the neighbouring Gaza Strip, senior Egyptian security officials told Reuters.

The aim, which the officials say could take years to pull off, includes working with Hamas's political rivals Fatah and supporting popular anti-Hamas activities in Gaza, four security and diplomatic officials said."
En onze ultra-secularist Aloulou vind dat zeker goed. ^O^ ^O^ Toch.
pi_135527972
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 00:46 schreef Aloulou het volgende:

Verbaast mij niet. Geruchten blijven rond gaan dat Hamas mede verantwoordelijk is voor de massale gevangenisuitbraken tijdens 25 jan revo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')