abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 januari 2014 @ 15:56:13 #251
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_136009790
Het is officieel mensen. _O_ El Sissy boy gaat voor de presidentschap en heeft vandaag de promotie gekregen als field marshal.

Het leger gaat eindelijk zijn handen verbranden.

Een paar dingen die erbij gezegd moeten worden.

Mustafa Bakry - Een grote anti-revolutie bekende - zei gisteren dat binnen 24 uur de officiele bekendmaking wordt gemaakt.

Vanochtend in Saudische krant, binnen 72 uur zal hij het zelf aankondigen.

Ennnnnnnnnnn... Natuurlijk is er geen verbazing, maar de MB zei toen: we gaan geen presidentskanditaat in de race gooien. En wat deden ze? Juist. Shater en Morsi.

Ennnnnnnnnn..... Sisi en het leger zeiden vaak dat ze het leger en politiek niet zullen betreden en dat doen ze uiteindelijk wel. Geen presidentschap en ze doen het wel. :Y

Zelfde munt, ene kant is de terreurgroep de MB en de andere kop het leger. ^O^

[ Bericht 62% gewijzigd door rakotto op 27-01-2014 16:02:29 ]
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franois Fnelon
pi_136016444
Het AD had een student gevonden die eerst tegen Moebarak demonstreerde daarna tegen het leger vervolgens tegen Morsi en nu geeft ie het op

'Sisi is nog erger dan Moebarak, een dictator een moordenaar'
  maandag 27 januari 2014 @ 19:02:38 #253
137562 rakotto
pi_136017167
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:49 schreef arjan1112 het volgende:
Het AD had een student gevonden die eerst tegen Moebarak demonstreerde daarna tegen het leger vervolgens tegen Morsi en nu geeft ie het op

'Sisi is nog erger dan Moebarak, een dictator een moordenaar'
Link?
pi_136017220
staat niet op internet
  maandag 27 januari 2014 @ 19:15:39 #255
137562 rakotto
pi_136017960
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:03 schreef arjan1112 het volgende:
staat niet op internet
Jammer. Ik vraag me altijd af hoe zij die mensen vinden. :P
  maandag 27 januari 2014 @ 20:36:25 #256
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_136022537
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:56 schreef rakotto het volgende:
Het is officieel mensen. _O_ El Sissy boy gaat voor de presidentschap en heeft vandaag de promotie gekregen als field marshal.

Het leger gaat eindelijk zijn handen verbranden.

Een paar dingen die erbij gezegd moeten worden.

Mustafa Bakry - Een grote anti-revolutie bekende - zei gisteren dat binnen 24 uur de officiele bekendmaking wordt gemaakt.

Vanochtend in Saudische krant, binnen 72 uur zal hij het zelf aankondigen.

Ennnnnnnnnnn... Natuurlijk is er geen verbazing, maar de MB zei toen: we gaan geen presidentskanditaat in de race gooien. En wat deden ze? Juist. Shater en Morsi.

Ennnnnnnnnn..... Sisi en het leger zeiden vaak dat ze het leger en politiek niet zullen betreden en dat doen ze uiteindelijk wel. Geen presidentschap en ze doen het wel. :Y

Zelfde munt, ene kant is de terreurgroep de MB en de andere kop het leger. ^O^
MB een terreurgroep noemen. :')
  maandag 27 januari 2014 @ 21:29:12 #257
137562 rakotto
pi_136025986
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

MB een terreurgroep noemen. :')
Als je je eigen volk met de dood dreigt, live op tv, dan ja... Dan ben je een terreurgroep.
  maandag 27 januari 2014 @ 21:34:35 #258
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_136026386
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:29 schreef rakotto het volgende:

[..]

Als je je eigen volk met de dood dreigt, live op tv, dan ja... Dan ben je een terreurgroep.
Wanneer heeft Morsi of iemand anders op de tv de Egyptenaren met de dood gedreigd en/of jihad uitgeroepen. :')

Kom met bron artikel/video.
  maandag 27 januari 2014 @ 21:35:37 #259
137562 rakotto
pi_136026460
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:34 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Wanneer heeft Morsi of iemand anders op de tv de Egyptenaren met de dood gedreigd en/of jihad uitgeroepen. :')

Kom met bron artikel/video.
Dat heb ik een paar topics terug al gezet ergens in de zomer. Maar ik zal de video(s) eens opzoeken voor en deze post editen.

Ergens in de onderstaande video wordt er gedreigd zonder dat Morsi er wat van zegt:

Het is tijdens dit evenement gebeurd.

[ Bericht 51% gewijzigd door rakotto op 27-01-2014 21:40:43 ]
pi_136027767

Hij heeft zelfs al gewonnen.... :P

Mijn stem krijgt ie iig niet. :)
  maandag 27 januari 2014 @ 22:07:32 #261
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_136028774
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:35 schreef
rakotto het volgende:

[..]

Dat heb ik een paar topics terug al gezet ergens in de zomer. Maar ik zal de video(s) eens opzoeken voor en deze post editen.

Ergens in de onderstaande video wordt er gedreigd zonder dat Morsi er wat van zegt:

Het is tijdens dit evenement gebeurd.

O dat, ik dacht dat Morsi zelf in de nacht van 2 a 3 juli had gedreigd.

Die Salafist (een shayk die wil dat de piramiden stuk worden gemaakt :') :') ) is een radicale gast. Hij had het over alle ongelovigen niet alleen maar over seculiere Egyptenaren.

Maar Morsi heeft zo te zien niets gezegd.

En trouwens heb je dit met Engelse ondertiteling.

Ik ben Koerd (ouders komen uit Turkije) geen Arabier.
  maandag 27 januari 2014 @ 22:09:57 #262
137562 rakotto
pi_136028916
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:53 schreef Drifter__ het volgende:
[ afbeelding ]

Hij heeft zelfs al gewonnen.... :P

Mijn stem krijgt ie iig niet. :)
Ik vraag me het af sa7bi :D We volgen deze reeks als sinds het begin en ik weet niet wat je huidige mening is over de politieke situatie in Egypte. En wat is je politieke voorkeur als ik vragen mag?
  maandag 27 januari 2014 @ 22:12:18 #263
137562 rakotto
pi_136029082
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:07 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

O dat, ik dacht dat Morsi zelf in de nacht van 2 a 3 juli had gedreigd.

Die Salafist (een shayk die wil dat de piramiden stuk worden gemaakt :') :') ) is een radicale gast. Hij had het over alle ongelovigen niet alleen maar over seculiere Egyptenaren.

Maar Morsi heeft zo te zien niets gezegd.

En trouwens heb je dit met Engelse ondertiteling.

Ik ben Koerd (ouders komen uit Turkije) geen Arabier.
In zijn laatste speech heeft Morsi wel "degelijk" gedreigd. Iets met met bloed verdedigen etc.

Maar in die speech van die Salafist zat Morsi naast hem en als respectabele president hoor je in te grijpen als zoiets achterlijks wordt gezegd dat iedereen die op straat gaat een kafir is en dood moet.

Ik kan niet zo 1, 2, 3 een video met ondertiteling vinden voor je.
  maandag 27 januari 2014 @ 22:18:25 #264
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_136029409
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef rakotto het volgende:

[..]

In zijn laatste speech heeft Morsi wel "degelijk" gedreigd. Iets met met bloed verdedigen etc.

Maar in die speech van die Salafist zat Morsi naast hem en als respectabele president hoor je in te grijpen als zoiets achterlijks wordt gezegd dat iedereen die op straat gaat een kafir is en dood moet.

Ik kan niet zo 1, 2, 3 een video met ondertiteling vinden voor je.
Dankje voor de uitleg.

Maar ik ben de naam van die Salafist kwijt. Een keer maakte hij op Memri-tv (met Engelse ondertiteling) een achterlijke uitspraak en zei dat de Piramiden moesten worden vernietigd. Dat wou hij omdat hij dacht dat mensen die piramiden aanbidden. :')
  maandag 27 januari 2014 @ 22:22:34 #265
137562 rakotto
pi_136029692
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:18 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Dankje voor de uitleg.

Maar ik ben de naam van die Salafist kwijt. Een keer maakte hij op Memri-tv (met Engelse ondertiteling) een achterlijke uitspraak en zei dat de Piramiden moesten worden vernietigd. Dat wou hij omdat hij dacht dat mensen die piramiden aanbidden. :')
Mohamed Abd el-maqsud heet hij.

En hij heeft trouwens geen certificaten om imam te zijn oid. Hij schijnt hooguit een AOC/Agrarisch-diploma te hebben. Dus tja, niet echt een Imam met kennis over de Islam zou ik zeggen.
  maandag 27 januari 2014 @ 22:23:56 #266
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_136029782
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:22 schreef rakotto het volgende:

[..]

Mohamed Abd el-maqsud heet hij.

En hij heeft trouwens geen certificaten om imam te zijn oid. Hij schijnt hooguit een AOC/Agrarisch-diploma te hebben. Dus tja, niet echt een Imam met kennis over de Islam zou ik zeggen.
Het zijn altijd ook laagopgeleide die Salafist worden.

Hij moet echt een studie volgen op Al-Azhar universiteit.
  maandag 27 januari 2014 @ 22:26:56 #267
137562 rakotto
pi_136029991
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:23 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Het zijn altijd ook laagopgeleide die Salafist worden.

Hij moet echt een studie volgen op Al-Azhar universiteit.
Dat komt dan niet over met hun ideologie waarschijnelijk. Maar om eerlijk te zijn, ik weet weinig af van de huigide kwaliteit op de Al-Azhar uni.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:46:36 #268
137562 rakotto
pi_136040852
BREAKING: Egypt interior minister aide assassinated

quote:
Police General Mohamed Said, head of the technical office of the interior minister, has been assassinated, reported Al-Ahram's Arabic news website early Tuesday.
http://english.ahram.org.(...)de-assassinated.aspx
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:44:34 #269
137562 rakotto
pi_136046646
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. :'( :') :D :'( :')

Net dus op tv. De berechting wat op niets slaat. Hezbollah (shia), Hamas (Sunna) die samen werken om de Sunna MB die een hekel heeft aan Shia te helpen ontsnappen uit de gevangenis.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 15:01:53 #270
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_136052259
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:44 schreef rakotto het volgende:

Net dus op tv. De berechting wat op niets slaat. Hezbollah (shia), Hamas (Sunna) die samen werken om de Sunna MB die een hekel heeft aan Shia te helpen ontsnappen uit de gevangenis.
Ach ja ik vond die beschuldiging van Hezbollat/Hamas die samenwerkt met Mb ook heel erg. :') :') :') :') :')
pi_136053479
Goh... wat een 'onverwachte' wending in deze zogenaamde revolutie.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 28 januari 2014 @ 17:46:49 #272
137562 rakotto
pi_136059530
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:24 schreef Mutant01 het volgende:
Goh... wat een 'onverwachte' wending in deze zogenaamde revolutie.
De ene revolutie is makkelijker dan de andere en gaat sneller dan de andere. Dat van Egypte heeft wat tijd nodig en zal komen. Niemand kan het stoppen.
pi_136060042
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:44 schreef rakotto het volgende:

Hahahhahaha. En dat was onze president. Gelijk doorzetten naar Abbasiya Psychiatric die gast.

Dus jij vindt de beschuldigingen allemaal onzin?
pi_136060388
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:09 schreef rakotto het volgende:

[..]

Ik vraag me het af sa7bi :D We volgen deze reeks als sinds het begin en ik weet niet wat je huidige mening is over de politieke situatie in Egypte. En wat is je politieke voorkeur als ik vragen mag?
Ik ben fan van Sabbahi, maar of die man ooit aan de macht komt, is de vraag. Of er berhaupt een niet-militair aan de macht komt. Volgens mij hebben we honderden jaren alleen maar militairen gehad...(?) :D

Die jonge revolutionisten moeten het weer over een tiental jaar gaan proberen. Sisi heeft een grote aanhang nu. En al helemaal na de geruchten rondom 6 April etc. Deze dame heeft er een paar artikelen over geschreven: http://www.emannabih.com/(...)sts-spying-on-egypt/
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:24:34 #275
137562 rakotto
pi_136063501
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:13 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Ik ben fan van Sabbahi, maar of die man ooit aan de macht komt, is de vraag. Of er berhaupt een niet-militair aan de macht komt. Volgens mij hebben we honderden jaren alleen maar militairen gehad...(?) :D

Die jonge revolutionisten moeten het weer over een tiental jaar gaan proberen. Sisi heeft een grote aanhang nu. En al helemaal na de geruchten rondom 6 April etc. Deze dame heeft er een paar artikelen over geschreven: http://www.emannabih.com/(...)sts-spying-on-egypt/
De aanhang van Sisi is niet zo groot als je denkt. Ik denk dat zijn populariteit te hoog ingeschat wordt.

In ieder geval, de accusaties zijn te lachwekkend als je het mij vraagt. Vooral dat laatste filmpje van Wael Ghonim, waar het heel duidelijk is dat er gespeeld is met geluiden (Luister naar de cuts tussen de zinnen.) We weten immers wel hoe makkelijk het is in Egypte om iemand een klacht aan te smeren. Gebeurde de afgelopen twintig jaar en langer en gebeurt nu ook.

In ieder geval, dit is niet nieuws sinds dat de Mubarak cronies actief zijn gegaan na de revolutie om het in slecht daglicht te zetten. Het begon allemaal met Mustafa Bakry en Tawfik Okasha.

Wat Morsi betreft... Het is nogal een hele farce als je het mij vraagt.

1. Hezballah en Moslim Broederschap zouden nooit samen werken i.v.m. Sjisme en Soenisme.
2. Mocht het waar zijn, dan is het leger hier voor aansprakelijk. Wie beschermt de grenzen? Hoe kunnen buitenandse terroristen illegaal het land betreden vanuit het noordoosten helemaal naar het zuiden midden in de woestijn? (Wadi Nutrun ligt zowat middle of nowhere in de woestijn in het zuiden.)
3. Mocht hij ontsnapt zijn, hoe heeft hij mee kunnen doen aan de presidentsverkiezingen? Shater en Ayman Nour mochten niet meedoen omdat zij in de gevangenis zaten. Hoezo kan Morsi die eigenlijk in de gevangenis hoort te zitten en niet vrij is gelaten zoals de twee bovengenoemde personen, wel meedoen aan de verkiezingen?
4. Mocht hij inderdaad in de bak horen, hoe kan hij de hoofd geweest zijn de van de FJP partij die ook nog de parlement beheersde.
5. Hoezo werken Tantawi en Sami Annan met hem samen en ontvangen zij huldigingen van iemand die uit de bak is ontsnapt terwijl zij de leiding na Mubarak hadden?

Het is gewoon in mijn ogen heel duidelijk dat dit een vies spelletje is waarbij zij allemaal de broederschap de schuld willen geven. Het was toen zeer duidelijk dat de gevangenissen open waren gezet om chaos te veroorzaken. Vergeet niet de vergeten rechtzaak over de vermoorde politieman die de orders weigerde om de cellen te openen.

Langzamerhand gaat het idee een beetje naar voren geschoven worden dat de broederschap de revolutie begonnen zijn, terwijl zij juist afwezig waren van het toneel de eerste paar dagen en de protesten juist weigerden. Het idee van Okasha wordt dan ook massaal geaccepteerd dat de broeders de 1000+ protesteerders hebben vermoord ipv de politie.

Heck, vandaag zijn ze begonnen met het zeggen dat 28 januari 2011 door tuig was gedaan en dat het geen revolutie was. De criminele politie die de protesteerders massaal vermoorde worden vandaag martelaren genoemd en de andere relschoppers en moordenaars. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')