Link?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:49 schreef arjan1112 het volgende:
Het AD had een student gevonden die eerst tegen Moebarak demonstreerde daarna tegen het leger vervolgens tegen Morsi en nu geeft ie het op
'Sisi is nog erger dan Moebarak, een dictator een moordenaar'
Jammer. Ik vraag me altijd af hoe zij die mensen vinden.quote:
MB een terreurgroep noemen.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:56 schreef rakotto het volgende:
Het is officieel mensen.El Sissy boy gaat voor de presidentschap en heeft vandaag de promotie gekregen als field marshal.
Het leger gaat eindelijk zijn handen verbranden.
Een paar dingen die erbij gezegd moeten worden.
Mustafa Bakry - Een grote anti-revolutie bekende - zei gisteren dat binnen 24 uur de officiele bekendmaking wordt gemaakt.
Vanochtend in Saudische krant, binnen 72 uur zal hij het zelf aankondigen.
Ennnnnnnnnnn... Natuurlijk is er geen verbazing, maar de MB zei toen: we gaan geen presidentskanditaat in de race gooien. En wat deden ze? Juist. Shater en Morsi.
Ennnnnnnnnn..... Sisi en het leger zeiden vaak dat ze het leger en politiek niet zullen betreden en dat doen ze uiteindelijk wel. Geen presidentschap en ze doen het wel.![]()
Zelfde munt, ene kant is de terreurgroep de MB en de andere kop het leger.
Als je je eigen volk met de dood dreigt, live op tv, dan ja... Dan ben je een terreurgroep.quote:
Wanneer heeft Morsi of iemand anders op de tv de Egyptenaren met de dood gedreigd en/of jihad uitgeroepen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:29 schreef rakotto het volgende:
[..]
Als je je eigen volk met de dood dreigt, live op tv, dan ja... Dan ben je een terreurgroep.
Dat heb ik een paar topics terug al gezet ergens in de zomer. Maar ik zal de video(s) eens opzoeken voor en deze post editen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:34 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wanneer heeft Morsi of iemand anders op de tv de Egyptenaren met de dood gedreigd en/of jihad uitgeroepen.![]()
Kom met bron artikel/video.
O dat, ik dacht dat Morsi zelf in de nacht van 2 a 3 juli had gedreigd.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:35 schreef
rakotto het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar topics terug al gezet ergens in de zomer. Maar ik zal de video(s) eens opzoeken voor en deze post editen.
Ergens in de onderstaande video wordt er gedreigd zonder dat Morsi er wat van zegt:
Het is tijdens dit evenement gebeurd.
Ik vraag me het af sa7biquote:Op maandag 27 januari 2014 21:53 schreef Drifter__ het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft zelfs al gewonnen....
Mijn stem krijgt ie iig niet.
In zijn laatste speech heeft Morsi wel "degelijk" gedreigd. Iets met met bloed verdedigen etc.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:07 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
O dat, ik dacht dat Morsi zelf in de nacht van 2 a 3 juli had gedreigd.
Die Salafist (een shayk die wil dat de piramiden stuk worden gemaakt![]()
) is een radicale gast. Hij had het over alle ongelovigen niet alleen maar over seculiere Egyptenaren.
Maar Morsi heeft zo te zien niets gezegd.
En trouwens heb je dit met Engelse ondertiteling.
Ik ben Koerd (ouders komen uit Turkije) geen Arabier.
Dankje voor de uitleg.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef rakotto het volgende:
[..]
In zijn laatste speech heeft Morsi wel "degelijk" gedreigd. Iets met met bloed verdedigen etc.
Maar in die speech van die Salafist zat Morsi naast hem en als respectabele president hoor je in te grijpen als zoiets achterlijks wordt gezegd dat iedereen die op straat gaat een kafir is en dood moet.
Ik kan niet zo 1, 2, 3 een video met ondertiteling vinden voor je.
Mohamed Abd el-maqsud heet hij.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:18 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dankje voor de uitleg.
Maar ik ben de naam van die Salafist kwijt. Een keer maakte hij op Memri-tv (met Engelse ondertiteling) een achterlijke uitspraak en zei dat de Piramiden moesten worden vernietigd. Dat wou hij omdat hij dacht dat mensen die piramiden aanbidden.
Het zijn altijd ook laagopgeleide die Salafist worden.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:22 schreef rakotto het volgende:
[..]
Mohamed Abd el-maqsud heet hij.
En hij heeft trouwens geen certificaten om imam te zijn oid. Hij schijnt hooguit een AOC/Agrarisch-diploma te hebben. Dus tja, niet echt een Imam met kennis over de Islam zou ik zeggen.
Dat komt dan niet over met hun ideologie waarschijnelijk. Maar om eerlijk te zijn, ik weet weinig af van de huigide kwaliteit op de Al-Azhar uni.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:23 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Het zijn altijd ook laagopgeleide die Salafist worden.
Hij moet echt een studie volgen op Al-Azhar universiteit.
http://english.ahram.org.(...)de-assassinated.aspxquote:Police General Mohamed Said, head of the technical office of the interior minister, has been assassinated, reported Al-Ahram's Arabic news website early Tuesday.
Ach ja ik vond die beschuldiging van Hezbollat/Hamas die samenwerkt met Mb ook heel erg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:44 schreef rakotto het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net dus op tv. De berechting wat op niets slaat. Hezbollah (shia), Hamas (Sunna) die samen werken om de Sunna MB die een hekel heeft aan Shia te helpen ontsnappen uit de gevangenis.
De ene revolutie is makkelijker dan de andere en gaat sneller dan de andere. Dat van Egypte heeft wat tijd nodig en zal komen. Niemand kan het stoppen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:24 schreef Mutant01 het volgende:
Goh... wat een 'onverwachte' wending in deze zogenaamde revolutie.
Hahahhahaha. En dat was onze president. Gelijk doorzetten naar Abbasiya Psychiatric die gast.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:44 schreef rakotto het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net dus op tv. De berechting wat op niets slaat. Hezbollah (shia), Hamas (Sunna) die samen werken om de Sunna MB die een hekel heeft aan Shia te helpen ontsnappen uit de gevangenis.
Ik ben fan van Sabbahi, maar of die man ooit aan de macht komt, is de vraag. Of er berhaupt een niet-militair aan de macht komt. Volgens mij hebben we honderden jaren alleen maar militairen gehad...(?)quote:Op maandag 27 januari 2014 22:09 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik vraag me het af sa7biWe volgen deze reeks als sinds het begin en ik weet niet wat je huidige mening is over de politieke situatie in Egypte. En wat is je politieke voorkeur als ik vragen mag?
De aanhang van Sisi is niet zo groot als je denkt. Ik denk dat zijn populariteit te hoog ingeschat wordt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:13 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ik ben fan van Sabbahi, maar of die man ooit aan de macht komt, is de vraag. Of er berhaupt een niet-militair aan de macht komt. Volgens mij hebben we honderden jaren alleen maar militairen gehad...(?)
Die jonge revolutionisten moeten het weer over een tiental jaar gaan proberen. Sisi heeft een grote aanhang nu. En al helemaal na de geruchten rondom 6 April etc. Deze dame heeft er een paar artikelen over geschreven: http://www.emannabih.com/(...)sts-spying-on-egypt/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |