abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 oktober 2000 @ 23:33:33 #1
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_380829
Ik sluit me bij Rex aan (figuurlijk dan wel) (nooit gedacht trouwens), ik denk dat Miranda mag blijven, en dat Koos eruit moet...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 5 oktober 2000 @ 23:34:01 #2
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_380832
Georgie eruit
  donderdag 5 oktober 2000 @ 23:34:43 #3
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_380834
Ik denk ook Koos
  donderdag 5 oktober 2000 @ 23:35:02 #4
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_380836
koos
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 oktober 2000 @ 23:35:22 #5
862 Arcee
Look closer
pi_380837
Wat een absoluut BELACHELIJKE reden om Miranda te nomineren. Dat zou absoluut niet moeten mogen. "omdat ze er als laatste bij is gekomen". Blèh!!

Zo wordt een programma zooooooo saai. Iedereen stemt op de nieuwe die er bij komt (helemaal geen interessante motivatie dus) en 't publiek stemt de nieuwe eruit. Boeit niet!!!

Anyway, van mij mag Georgie eruit.

Miranda vind ik leuk en Koos RULES.

Zet snel ff een poll op de frontpage van Fok!

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Admin donderdag 5 oktober 2000 @ 23:35:50 #6
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_380838
Ik durf er bijna geld op te zetten dat Koos eruit moet. Koos is saai, doet nergens aan mee en loopt eigenlijk alleen maar te klagen. Verder straalt die man een luiheid uit dat is gewoon niet meer normaal.

Exit koos denk ik.
Schatting:
Koos 54%
Miranda 35%
Georgie 11%

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin donderdag 5 oktober 2000 @ 23:40:00 #7
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_380852
Poll staat er...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 oktober 2000 @ 23:40:53 #8
862 Arcee
Look closer
pi_380855
quote:
Op 05 oktober 2000 23:35 schreef Danny het volgende:
Ik durf er bijna geld op te zetten dat Koos eruit moet. Koos is saai, doet nergens aan mee en loopt eigenlijk alleen maar te klagen. Verder straalt die man een luiheid uit dat is gewoon niet meer normaal.
Dat is toch juist LEUK man! Heb jij dan liever al die overactieve, media-geile lui erin?
quote:
Koos 54%
Miranda 35%
Georgie 11%
Ik hoop dat het precies andersom is.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 oktober 2000 @ 23:43:56 #9
862 Arcee
Look closer
pi_380864
quote:
Op 05 oktober 2000 23:40 schreef Danny het volgende:
Poll staat er...
Mooi! Maar kun je van de vraag niet beter maken: "Wie wil jij dat Donderdag het BB huis moeten verlaten?"

Met nadruk op WIL dus. Lijkt me dat je op die manier een representatiever beeld krijgt.

pi_380871
Ik wil(ok ARCEE) dat Koos er uit gaat, daarvan denk ik dat ie toch de eidstreep niet haalt en bovendien mag Miranda ook een kansje van me wagen.
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_380875
KOOS!!!!

Doei!!!

Geef Miranda maar een kans, is wel zo eerlijk. En als Koos er niet uitgestemd wordt, dan gaat hij wel uit zichzelf (denk ik, anders kom ik hem wel halen, WEG)

anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
  donderdag 5 oktober 2000 @ 23:55:06 #12
2058 HowardC
't Is geen plaatje!
pi_380897
Miranda heeft de mazzel dat 'wij' nog niet veel van haar hebben gezien en Koos hebben we in drie weken langzaam weg zien kwijnen. Ik denk dan ook dat er van hem niets overblijft...
Genadeschot?
"If you want to know what you think of yourself, then ask yourself what you think of others and you will find the answer."
  donderdag 5 oktober 2000 @ 23:55:07 #13
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_380898
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat er bij de volgende nominatieronde gebeurt als Miranda nu (dus a.s. donderdag) in kan blijven.
Gaan ze dan weer allemaal op haar stemmen omdat ze nieuw is, of hebben ze haar leren kennen en blijkt ze toch aardiger dan gedacht.
Kortom, ik stem geen Miranda.
Ik stem wel KOOS. Ben zijn gekreun en gesteun ondertussen meer dan zat. Dacht dat het een leuke, stoere vrachtwagenchaffeur was, maar het zielige, meelijwekkende gedrag dat ie nu vertoont kan IK niet waarderen.
Dus koos exit.
Wat nou..'k zie niks!!! Je bent toch niet blind???
pi_380902
Koos: Exit
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 00:07:22 #15
1464 ART
FOK!member
pi_380918
Weg Koos
Het is het Gesprek waar het om draait
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 00:08:47 #16
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_380922
Wie eruit moet?

Ik vrees Koos, ik denk Miranda, ik hoop Georgie.

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_381435
Sjors moet er uit...

Alles moet nu maar eens tegendraads gebeuren, de 'bewoners' irriteren ons met saaie afleveringen waarin nix gebeurd en nomineren dan de smaakmaker van BB2, die gaat er vervolgens nog uit ook (dom publiek). We gaan vanaf nu hard terugslaan en gaan de bewoners irriteren dus:

Alle bewoners willen Miranda eruit, dus die houden we erin.

Koos schijnt zijn doel gehaald te hebben, maar die laten we lekker wegkwijnen in het huis. Met z'n reutelende zieke karkas gaat hij nog voor veel vertier en vooral irritatie bij de anderen zorgen !

Sjors wil vast wel blijven dus daar doen we natuurlijk niet aan mee. Bovendien is dit een mooi signaal aan de anderen, want van hem verwachten ze het totaal niet. Da's dus flink schrikken en veel onzekerheid. Ook leuk omdat hij deze week ongetwijfeld een wanhoops offensief gaat opstarten om Kim in bed te krijgen....

Mzzl

.....als je maar wiiiiiiiiil
pi_381436
quote:
Op 06 oktober 2000 00:08 schreef PingPong het volgende:
Wie eruit moet?

Ik vrees Koos, ik denk Miranda, ik hoop Georgie.

idem....
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 12:12:40 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_381460
Ik vrees Koos, ik denk Koos, ik hoop koos!
pi_381467
Om de verhouding man/vrouw een beetje in evenwicht te houden denk ik dat de productie Miranda er wel uit zal zetten. Ook de ergernis over Koos(bij de kijker) is eerder een reden om hem te laten blijven i.v.m. de kijkcijfers. Of is er iemand die geloofd dat de stemming eerlijk verloopt a.s. donderdag??
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 oktober 2000 @ 12:23:32 #21
862 Arcee
Look closer
pi_381473
Ik denk dat Miranda gaat en ik hoop dat Dzjordzjie gaat.
quote:
Op 06 oktober 2000 12:18 schreef tanjalies het volgende:
Of is er iemand die geloofd dat de stemming eerlijk verloopt a.s. donderdag??
Yep, ik denk van wel. Aangezien Mohammed Ali er ook uit is gestemd en die hadden ze ook vast en zeker wel willen houden. Ook in De Bus denk ik dat het eerlijk gaat, aangezien de smaakmaker aldaar, Ruth, ook weg is gestemd.

[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 06-10-2000 12:27]

vrijdag 6 oktober 2000 @ 12:31:43 #22
3498 Barb
Graduated Fool
pi_381484
Van mij mag Koos eruit, ik kan echt niet tegen "kneuzerige" mannen. Denk ook dat het publiek hem wegstemt, Georgie is op dit moment misschien wel interessant genoeg om te blijven, omdat er tussen hem en Kim "iets" lijkt te broeien. Wat weer leuke tv kan opleveren. En Miranda, euh, ja, daar heb ik eigenlijk niks over te zeggen. Ze is zo weinig in beeld geweest (op het "koekjes-incident" na) dat Nederland niet echt een mening heeft kunnen vormen over haar (zelfde geldt ook eigenlijk voor Georgie). Alleen Koos is duidelijk neergezet, als een zeurkous, een kneusje, een altijd-zwak-ziek-en-misselijk-type. Heel sneu voor hem, maar er zit een te groot gat tussen hem en de rest van het huis. Is dit wat VOO voor hem in petto had? Jammer, want hoewel ik jeuk van die man krijg, vind ik hem ergens ook weer vertederend.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_381569
Arcee,

Het zou het ophalen van de vele discussies zijn die er hebben plaatsgevonden tijdens BB1, maar zij is nogmaals gezegd, het is een illusie om te geloven dat het er bij deze programmaas eerlijk aan toe gaat. Zolang de stemmingen niet tegen de gedachte in gaan van de productie, vindt er geen manipulatie plaats. Maar zodra de productie daar anders over denkt worden we voor de gek gehouden. Dit is een gegeven wat al bestaat zolang er TV programmaas worden gemaakt , en is ook bij BB en de Bus niet anders. Kijkcijfers zijn alles bepalend. Bovendien wordt de manipulatie vaak zo gedaan dat we er weinig of niets van merken, tenzij je met het maken van TV programmaas bekend bent.

vrijdag 6 oktober 2000 @ 13:48:16 #24
3498 Barb
Graduated Fool
pi_381601
hey Tanjalies, leuk jou ook weer te zien hier
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 oktober 2000 @ 14:00:33 #25
862 Arcee
Look closer
pi_381624
quote:
Op 06 oktober 2000 12:31 schreef Barb het volgende:
ik kan echt niet tegen "kneuzerige" mannen.

...

Jammer, want hoewel ik jeuk van die man krijg, vind ik hem ergens ook weer vertederend.

Die Barb...
quote:
Op 06 oktober 2000 13:30 schreef tanjalies het volgende:
Arcee,

het is een illusie om te geloven dat het er bij deze programmaas eerlijk aan toe gaat.

Absoluut, alleen bij de laatste stemmingen van zowel BB als De Bus ging 't voor mijn GEVOEL wel eerlijk. Ik had NOOIT gedacht dat Mohammed Ali en Ruth weggestemd zouden worden (lees: door de produktie zouden worden laten gaan), dus vooralsnog heb ik er wel vertrouwen in. Dat de uitslag makkelijk manipuleerbaar is en ook zal worden, ben ik het helemaal mee eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')