abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_381653
alsjeblieft koos eruit,wat een vreselijke zeur!!
altijd praten met een zeverige,trillende stem,ik word gek van hem
pi_381678
Ondanks de manipulatie en montage doet Koos er zelf ook weinig aan om te blijven. Uit de streamverslagen blijkt hij steeds maar weer te zitten, liggen en als ie beweegt is het van/naar de wc, bed of kachel. Sinds dat gedoe met z'n nieren ruik ik bij het lezen van de naam Koos helaas een zeikerige warme pislucht gecombineerd met de meur zoals die hangt in bejaardentehuizen. Ik mag de man graag maar hij doet geen enkele moeite iemand ook maar enigszins te vermaken. Eigenlijk zou 't ook wel in het topic Koos passen: Een trucker is meestal op zich zelf bezig. Dat hij nu niet op de weg zit maar tot rust komt geeft hem de kans om 's naar z'n lichaam te luisteren wat dan ook meteen gaat opspelen. Ik zal proberen Koos te zien als iemand die z'n hele vakantie op een strandstoel met een boek doorbrengt: trachten de geur van zonnebrandolie de damp van ziekte te laten verdrijven. Ik vrees dat menigeen die belt inmiddels een beetje akelig wordt van z'n gekwakkel. Zieke soortgenoten gaat ook de homosapiens t liefst uit de weg.(sorry verpleegkundigen en ziekenverzorgers ik weet dat er zat mensen gelukkig anders handelen maar als je met je ziekte bij de kijkers van 'the young and beautifull one hoopt te scoren' dat is meer iets voor de naasten minnenden zendgemachtigden...)
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 15:53:25 #28
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_381732
quote:
Op 06 oktober 2000 11:52 schreef Garak het volgende:
Koos schijnt zijn doel gehaald te hebben, maar die laten we lekker wegkwijnen in het huis. Met z'n reutelende zieke karkas gaat hij nog voor veel vertier en vooral irritatie bij de anderen zorgen !
Uit mijn hart gegrepen. KOOS MOET BLIJVEN! Hij schreeuwt niet (want hij slaapt), hij doet geen domme dingen (want hij doet niks), hij doet niet mee met 31'en (want hij wil alleen klaverjassen) en hij heeft vermakelijke 1-2'tjes met BB in de DBK ("Ik kan je 1 ding zeggen: ze zijn keihard!"). Zo iemand moet zo lang mogelijk in dat huis blijven. Stoorzenders hebben we nodig; mooie mensen zijn er al genoeg.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 16:05:20 #29
3498 Barb
Graduated Fool
pi_381747
quote:
Op 06 oktober 2000 14:00 schreef Arcee het volgende:

Die Barb

Die Barb is ook maar menselijk
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_381873
Ik durf er zo geld op in te zetten dat Miranda eruit vliegt en het zou me ontzettend verbazen als dat niet zo was. Ik vind het daarom ook zo vreemd dat iedereen hier denkt dat het exit voor Koos wordt.
Miranda is nieuw en dat is gewoon voor het bellende publiek doorslaggevend. Het bellende publiek wil de nieuwe mensen eruit hebben.
Ik gok op:
60 % Miranda
30 % Koos
10 % Georgie
  Moderator vrijdag 6 oktober 2000 @ 18:16:03 #31
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_381877
Stem allemaal even, dan weten we een stuk meer over de populariteit van de genomineerden:

www.alxpoll.com/cgi-bin/poll.cgi?user=396385

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 18:56:49 #32
909 Num
Núm dus!
pi_381922
Heel leuk dat je een poll hebt gemaakt alleen was er al een poll. Een FOK! pol: http://www.fokzine.net

[Dit bericht is gewijzigd door Num op 06-10-2000 18:59]

Moderator vrijdag 6 oktober 2000 @ 20:20:22 #33
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_382046
Oeps! Heb ik 'm voor de kat z'n k*% in mekaar geflanst. Tja, die FOK-poll zie je niet als je, zoals ik, /listtopics/18 in je bookmarks hebt staan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 20:42:27 #34
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_382095
Ik denk dat Koos er uit gaat, maar eigenlijk hoop ik het niet. Heb eigenlijk niet zulke erge sterke (goed of slecht) bij deze nominatieronde.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 20:58:48 #35
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_382129
Ik denk Koos, omdat hij roelt en roelende mensen worden niet getolereerd in het huis (zie Ali). Ik hoop dat Sjors eruit moet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')