Ook de enige van de 3 die echt voor zijn sport heeft geleefd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:08 schreef Gruisman het volgende:
Toch vreemd. Van het rijtje Roddick,Hewitt en Nalbandian had ik toch altijd verwacht dat Hewitt als eerste zou afvallen. Ik zat dus behoorlijk fout
Laatste 5 jaar ofzo toch ook totaal niet meer. Zelden echt fit, vaak wat te zwaar. Als hij een keer wel echt fit was dan was het direct nieuws.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Huh, Roddick was ook toegewijd. Zeker vergeleken Nalbandian.
Argentijnse biefstukjes met Chlenbuterol?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Verplichte blessures als in dopingschorsinkjes?
Ik sluit niks uit maar denk het niet.
Dat valt wel mee. Als ik het goed heb heeft Roddick 8 of 9 jaar lang achter elkaar in de top 10 gestaan(veel en veel beter dan Hewitt). Dat lukt je niet zonder voor je sport te leven lijkt mequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook de enige van de 3 die echt voor zijn sport heeft geleefd.
Mjah, Roddick was amper geblesseerd (vreemd genoeg). Hewitt heeft gewoon ontelbaar veel pech gehad, van het van de trap vallen tot blessures op rare momenten...Maar Andy heeft zeker ook wel echt voor de sport geleefd hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 05:58 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Als ik het goed heb heeft Roddick 8 of 9 jaar lang achter elkaar in de top 10 gestaan(veel en veel beter dan Hewitt). Dat lukt je niet zonder voor je sport te leven lijkt me
Ljuboquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:28 schreef 1239758715981 het volgende:
Raonic staat lekker te ballen sinds de USO, zeg. Ljubicic inhuren heeft zijn vruchten afgeworpen (niet gek, want die vent is een baas)
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:22 schreef franklop het volgende:
jinx ik hem natuurlijk en na 4-1* voorsprong nu 4-5*
Gaf je Berdych toch geen cent meer voor de eerste set, maar Isner's service loopt niet echt lekker.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Breakjes in game 1. Die betekenen niet zoveel.
Isner staat 5-3 voor, verliest set 1 nog met 5-7 van Berdych. Oei.
je voelt de XL-game al door je handen glippen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon geen tijd verspillen aan matige eigen games. Tactiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |