quote:O.A. met Egbert Jan Weeber. Vorig jaar had ik al iets over dit onderwerp gelezen in De DooD als Kunst.... Het klinkt allemaal nogal 'weird'. O.a. de mogelijkheid om via internet de temperatuur in de kist te veranderen zodat je het rottingsproces kunt beinvloeden.
Vier pubers vormen een clubje waarin de computer centraal staat. Ze surfen, spelen videogames, gaan naar digiparty's en communiceren per computer. Wanneer één van hen overlijdt, zetten de anderen zich in om diens laatste wens in vervulling te laten gaan. En dat is een camera in de lijkkist, een necrocam. Maar de ouders komen achter het plan en gruwen van dit morbide idee. Zal het plan nog doorgaan?
Maar als ik morgen op tijd thuis ben ga ik toch wel even kijken denk ik. Ben wel benieuwd.
quote:Nou ja, in dat topic van Loedertje staat dat er ook serieus over wordt gedacht.
Op maandag 23 september 2002 23:41 schreef Stranger het volgende:
klinkt wel aardig.. jammer dat het niet echt is.... leuk live-streamen enzo
Het is trouwens om 21:03 op Nederland 3
maar ontopic, die film lijkt me dus ook niet echt leuk...
quote:rottingsproces.... niet smakelijk...
Op dinsdag 24 september 2002 00:16 schreef Bellerophon het volgende:
Wat denken ze eigenlijk dat een lijk nog kan doen, dan laten we het volledige natuurlijke proces even achterwege, de camera aankijken en "Biertjuh?" roepen ofzo?
quote:Nee dat weet ik, daarom zei ik ook "dan laten we het natuurlijke proces even achterwege"
Op dinsdag 24 september 2002 00:17 schreef GizartFRL het volgende:[..]
rottingsproces.... niet smakelijk...
Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dat wilt als laatste wens
quote:Ik ook niet. En daarom ben ik juist benieuwd naar die film.
Op dinsdag 24 september 2002 00:27 schreef Bellerophon het volgende:
Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dat wilt als laatste wens
quote:Enigzins begint het bij mij ook te knagen maar dat is meer om de beargumentatie van die vrienden
Op dinsdag 24 september 2002 00:28 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik ook niet. En daarom ben ik juist benieuwd naar die film.
quote:Jamby was er mee bezig.
Op maandag 23 september 2002 23:42 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Nou ja, in dat topic van Loedertje staat dat er ook serieus over wordt gedacht.
Egbert Jan Oesters Weeber speelt 1 v/d hoofdrollen.
Ziet er wel cool uit, imho. Helemaal voor een NL film..
quote:is inderdaad luguber, maaar als het nou net als in dat programma de wens is van de overledene.....
Op dinsdag 24 september 2002 00:05 schreef Bellerophon het volgende:
Laat de dode in hun waarde, dit vind ik ronduit luguber
Jammer dat 't toen afgelopen was. 'k Was wel benieuwd naar de reacties, hoewel de meer dan 5 miljoen hits waarschijnlijk aangaven dat de site iig goed bekeken werd.
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 22:07 schreef mrcool het volgende:
Ziek!Respecteer de doden, verdomme!!!
Dan moet je geen TV kijken.
Dit is niet echt ziek. Baise Moi is een stuk zieker..
quote:Base Moi is idd ziek, Romper Stomper ook. Maar dit is toch niet normaal meer? Alsof ik hier iedere keer als ik de TV aan zet mee word geconfronteerd?
Op dinsdag 24 september 2002 22:13 schreef MoJo het volgende:[..]
Dan moet je geen TV kijken.
Dit is niet echt ziek. Baise Moi is een stuk zieker..
quote:Wel leuk ziek dan.
Op dinsdag 24 september 2002 22:14 schreef mrcool het volgende:[..]
Base Moi is idd ziek, Romper Stomper ook. Maar dit is toch niet normaal meer? Alsof ik hier iedere keer als ik de TV aan zet mee word geconfronteerd?
quote:Ik snap niet wat mensen hier leuk aan vinden, vind het maar goor en respectloos.
Op dinsdag 24 september 2002 22:18 schreef MoJo het volgende:[..]
Wel leuk ziek dan.
quote:vind er weinig respectloos aan. 't ging toch over de laatste wens van iemand ? dus het werd juist gedaan uit respect voor die persoon.
Op dinsdag 24 september 2002 22:19 schreef mrcool het volgende:[..]
Ik snap niet wat mensen hier leuk aan vinden, vind het maar goor en respectloos.
quote:Het is te ziek. Dat is niet cool. Het is TE. Niet reeel. In Baise Moi zijn het mensen die naar de tering gaan, iets wat ZOU kunnen in reallife. Dit niet. Geen enkele nerd gaat een graf openen.
Op dinsdag 24 september 2002 22:19 schreef mrcool het volgende:[..]
Ik snap niet wat mensen hier leuk aan vinden, vind het maar goor en respectloos.
Het is iets wat NOOIT zou gebeuren, wat niet zou kunnen. Dan is het niet cool. Baise Moi, Snatch & Requim for a Dream, zijn zieke films, over zieke mensen, en over zieke dingen die ECHT kunnen gebeuren. Dus is het ziek.
Dit zou niet kunnen gebeuren, dus is het niet echt ziek.
quote:Alleen het idee al is ziek genoeg, that's my point!
Op dinsdag 24 september 2002 22:29 schreef MoJo het volgende:[..]
Het is te ziek. Dat is niet cool. Het is TE. Niet reeel. In Baise Moi zijn het mensen die naar de tering gaan, iets wat ZOU kunnen in reallife. Dit niet. Geen enkele nerd gaat een graf openen.
Het is iets wat NOOIT zou gebeuren, wat niet zou kunnen. Dan is het niet cool. Baise Moi, Snatch & Requim for a Dream, zijn zieke films, over zieke mensen, en over zieke dingen die ECHT kunnen gebeuren. Dus is het ziek.
quote:Dingen die in 't echt gebeuren zijn helaas vaak nog erger dan in een film...
Op dinsdag 24 september 2002 22:29 schreef MoJo het volgende:
Het is iets wat NOOIT zou gebeuren, wat niet zou kunnen.
quote:niet reeel ? dan moet je dit maar eens lezen..
Op dinsdag 24 september 2002 22:29 schreef MoJo het volgende:[..]
Het is te ziek. Dat is niet cool. Het is TE. Niet reeel. In Baise Moi zijn het mensen die naar de tering gaan, iets wat ZOU kunnen in reallife. Dit niet. Geen enkele nerd gaat een graf openen.
en Requiem for a Dream was erg vet! (maar toch niet ziek )
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 23:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb het trouwens niet gezien, want ik was er niet.
quote:Maar ik heb jullie er wel op geattendeerd. En dus heb ik mijn burgerplicht gedaan.
Op dinsdag 24 september 2002 23:24 schreef Arcee het volgende:[..]
quote:Dat was goed idd.
Op dinsdag 24 september 2002 23:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar ik heb jullie er wel op geattendeerd. En dus heb ik mijn burgerplicht gedaan.
quote:Volgens jou. Ik ken genoeg mensen die dit nog niet eens ver genoeg vinden gaan. Als ík al die al ken, zullen er buiten mijn sociale leven nog duizenden andere gelijkgestemden zijn.
Op dinsdag 24 september 2002 22:29 schreef MoJo het volgende:
Het is te ziek. Dat is niet cool. Het is TE.
quote:Je zult verbaasd zijn waar de mens toe in staat is als hij een goed idee denkt te hebben.
Niet reeel. In Baise Moi zijn het mensen die naar de tering gaan, iets wat ZOU kunnen in reallife. Dit niet. Geen enkele nerd gaat een graf openen.
quote:nogmaals, volgens jou niet. De wereld is groter dan je denkt. Live with it.
Het is iets wat NOOIT zou gebeuren, wat niet zou kunnen.
...Dit zou niet kunnen gebeuren...
quote:toch wel een beetje, al is het nog niet gebeurd.
Op donderdag 26 september 2002 20:58 schreef California het volgende:
Begrijp die hele discussie idd ook niet echt, het is toch een film? Het is gewoon naar een scenario, niet op waarheid gebaseerd of zo. En ik vond 't idd ook goed verfilmd. Goed geacteerd met name.
quote:bron
De zoon van Feigl, Zoro, heeft de fascinatie voor de dood van zijn vader geërfd. Hij wil dat na zijn dood een webcam in zijn doodskist wordt geplaatst. Zijn moeder Ine Poppe heeft over dat gegeven een scenario geschreven, Necro-cam, dood online. De Vara zendt de film in het voorjaar uit.
quote:Ok, dat had ik niet gelezen, maar dit wel:
Op vrijdag 27 september 2002 02:24 schreef PHOBoS het volgende:
bron
quote:leuk stukje tekst
Op vrijdag 27 september 2002 05:56 schreef California het volgende:[..]
Ok, dat had ik niet gelezen, maar dit wel:
http://www.spunk.nl/artikelen/435500.html
Lees vooral even de laatste alinea. Hij was het dus idd van plan.
quote:http://www.omroep.nl/vara/necrocam/
Op dinsdag 24 september 2002 23:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb het trouwens niet gezien, want ik was er niet. Eens een herhaling opzoeken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |