Daar heb ik schijt aan een mens heeft ook recht. Als je zo'n 50 of 100 km van de bewoonde wereld zit dan merken ze niet eens dat je er zit. Ja google earth misschien wel. Maar dan blijven we toch gewoon zitten we hebben schijt. De wereld is van iedereen en een paar rijke stinkers gaan mij niet de wet op leggen als. Je kunt bijvoorbeeld een deal maken wij doen jullie niks zolang jullie ons niks doen. En als je zo denkt kun je helemaal niks. Blijven in dit slavensysteem is geen oplossingen dus dan kom je met ideeën die probeer je uit te werken. Als dat niet lukt kun je altijd nog zelf ergens bij aansluiten en weg vluchten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je toch weer mensen met een machtspositie, mensen die je kunnen dwingen tot iets, die dingen kunnen verbieden.
Jongeren mensen hebben ook een groot aandeel hoor. Het is helemaal nutteloos om door te gaan met het kapitalisme het slavensysteem dat gaat erbij mij niet in. En vertel me niet dat de bespieden mag omdat er zogenaamd terroristen zijn. Wat dan nog. Die 0,001 % kans dat je een terreur aanslag meemaakt wil niet zeggen dat ze alle ons prive's mogen inpikken. Door zo'n actie veranderd een democratie in een fascisme. Dat gebeurde ook in Duisteland en Italië in de oorlog.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:53 schreef ems. het volgende:
Nutteloos natuurlijk. Alsof ouderdom goed leiderschap garandeert.
Vul het graag aan met extra info die krijg je kado.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:35 schreef ems. het volgende:
Ok. Wederom heeft dat geen reet te maken met wat ik zei maar ok.
Ben je dat van plan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Daar heb ik schijt aan een mens heeft ook recht. Als je zo'n 50 of 100 km van de bewoonde wereld zit dan merken ze niet eens dat je er zit. Ja google earth misschien wel. Maar dan blijven we toch gewoon zitten we hebben schijt. De wereld is van iedereen en een paar rijke stinkers gaan mij niet de wet op leggen als. Je kunt bijvoorbeeld een deal maken wij doen jullie niks zolang jullie ons niks doen. En als je zo denkt kun je helemaal niks. Blijven in dit slavensysteem is geen oplossingen dus dan kom je met ideeën die probeer je uit te werken. Als dat niet lukt kun je altijd nog zelf ergens bij aansluiten en weg vluchten.
Je bedoeld met een positie van overzicht? Ze zijn geleefd en dat scheelt, hoef je niet steeds het wiel uit te vinden...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je toch weer mensen met een machtspositie, mensen die je kunnen dwingen tot iets, die dingen kunnen verbieden.
Ja hier blijven wachten heeft ook geen zin. Dan ben je verdoemd. 1 of 2 jaar hier en dan gaan als het dan al niet te laat is.quote:
Dan hoop ik dat je vindt wat je zoekt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja hier blijven wachten heeft ook geen zin. Dan ben je verdoemd. 1 of 2 jaar hier en dan gaan als het dan al niet te laat is.
Maar ik ga liever met een grote groep weg anders is het ook zo eenzaamquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je vindt wat je zoekt.
Dat wordt hard werken en sparen tribal.
Dat lijkt mij ook het verstandigste.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:36 schreef ems. het volgende:
Jij blijft gewoon nog lekker 10 jaar bij je ouders wonen hoor.
-edit, niet doen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:30 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar ik ga liever met een grote groep weg anders is het ook zo eenzaam. Daarom is de optie alleen de wildernis in gaan allerlaatste keus.
Of dit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:36 schreef ems. het volgende:
Nee mooi niet. Dan mag je helemaal niks meer in Nederland. Dat gaat hem niet worden. Hoef niet te leven in een totale politiestaat. Ook niet met die mooi praatjes van je. Kan best voor me zelf worden. heb trouwens ook best veel verstand van de natuur. En wie ben jij om te zeggen wat ik moet doen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:36 schreef ems. het volgende:
Over een paar jaar. Denk dat het eerder 2 jaar wordt. Als het hier te erg wordt ben ik weg zo simpel is het. Je kunt niet zomaar weg je moet ook voorbereiding treffen. Maar hou me nu vooral met dit project/Idee bezig.En als alles normaal wordt blijf ik hier toch niet wonen. Hou veel meer van bergen dan ga ik daar wonen.quote:
Is ook maar een idee het leven is simpel weg nooit helemaal perfect.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik ga niet eens beginnen met het opsommen van mankementen in deze 'ideale maatschappij'
kerel als je wil gaan best.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Is ook maar een idee het leven is simpel weg nooit helemaal perfect.
Er is genoeg open stukken land waar niemand problemen heeft als er bent. Maar daar hou ik me nog niet mee bezig eerst bezig houden met deze ideeën/projecten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
kerel als je wil gaan best.
maar let ff op dat er maar weinig landen zijn waar je het beter hebt dan hier.
andere landen andere regels, of...emigreren naar Sealand
http://www.sealandgov.org/ Enjoy
bullshit je lult over niks anders.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:35 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Er is genoeg open stukken land waar niemand problemen heeft als er bent. Maar daar hou ik me nog niet mee bezig eerst bezig houden met deze ideeën/projecten.
Je denkt veel te groot.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
bullshit je lult over niks anders.
en jawel als jij ergens gaat wonen en je eigen gebied van gaat maken krijg je problemen mee.
leuk en naar voorbeeld falkland oorlog.
een eiland waar niemand een hol iets aan heeft word al jaren om gestreden met vele doden tot gevolg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |