Vandaar dat die 3,98 is doorgestreeptquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:38 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee klaphark, 1 tiramisu kost 1,99
Ach, je bent ziek, dat wist ik niet, sorry.... ik zal me verder inhoudenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:39 schreef Phone het volgende:
[..]
Vraag het dan aan je half seniele oma of die het begrijpt, wedden van niet.
Mijn oma is doodquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:39 schreef Phone het volgende:
[..]
Vraag het dan aan je half seniele oma of die het begrijpt, wedden van niet.
Nee jostie, er zit er 1 gratis bij (staat er toch duidelijk boven ?) dat is echt niet hetzelfde, het is of het een of het ander. Maar 1,99 per stuk plus één gratis dan klopt dus niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:38 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee klaphark, 1 tiramisu kost 1,99
Nee mongool, je kan er ook gewoon 1 kopen, dan is ie 1,99 koop je er twee dan is de tweede gratis... mijn godquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:42 schreef Phone het volgende:
[..]
Nee jostie, er zit er 1 gratis bij (staat er toch duidelijk boven ?) dat is echt niet hetzelfde, het is of het een of het ander. Maar 1,99 per stuk plus één gratis dan klopt dus niet.
Ik denk eerder 10 minuten geen zuurstof gehadquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:44 schreef Rodawa het volgende:
TS heeft een minuut lang niet gehuild bij zijn geboorte.
OK, en wat betekent die '2' dan ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee mongool, je kan er ook gewoon 1 kopen, dan is ie 1,99 koop je er twee dan is de tweede gratis... mijn god
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ontopic: nee.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2013 18:47:47 ]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:47 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Ben je nu eindelijk content met je post?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ontopic: nee.∞
Nee, retard. Die 3,98 is de normale prijs voor 2 tiramisus. Hoeveel kost dan 1 tiramisu +1 gratis tiramisu?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:42 schreef Phone het volgende:
[..]
Nee jostie, er zit er 1 gratis bij (staat er toch duidelijk boven ?) dat is echt niet hetzelfde, het is of het een of het ander. Maar 1,99 per stuk plus één gratis dan klopt dus niet.
Ja. Na lang wikken en wegen, een paar ninja-edits hier en daarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ben je nu eindelijk content met je post?
1,99 plus 0, dus 10,99?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, retard. Die 3,98 is de normale prijs voor 2 tiramisus. Hoeveel kost dan 1 tiramisu +1 gratis tiramisu?
Kun jij even kijken of mijn USB kabel daar ligt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:48 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ja. Na lang wikken en wegen, een paar ninja-edits hier en daar
Ik zag het allemaal live gebeuren ja, mooi om te zien. Ik geniet van de kleine dingen in het leven.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:48 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ja. Na lang wikken en wegen, een paar ninja-edits hier en daar
Ik heb me laten vertellen, dat het ook voor de 3 komt, maar die malle verhalen geloof ik niet zomaar zonder bewijs.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:46 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat is een cijfer, komt na de 1
de tering...
bofkontquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zag het allemaal live gebeuren ja, mooi om te zien. Ik geniet van de kleine dingen in het leven.
Je moet echt stoppen met zo vaak masturberenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:49 schreef Rodawa het volgende:
Ik geniet van de kleine dingen in het leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |