SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie komt en wat nemen we mee:
Bitterend + dreumes en fruit/croissantsfranse baksels
Kyara + dreumes en baby en cola light/soepstengels
Mevr_Mus: Water/vruchtensap/bekers/baksel
Clusbsoda + dreumes en brownies
Keshet + baby + peuter
Kersjes
Kleinzusje + dreumes: Appeltaart, koffie en bellenblaas
SUSIE! + dreumes en koffie
octopussy (+aanhang) pakjes vruchtendrink
Fee-nix met krentenbollen met kaas en waarschijnlijk + aanhang
NotTheSame+ man + draakje: Bekers/suiker/melk
Phaidra + man + dreumes en augurken!
Marjolijntje
Take_A_Picture
Misschien:
Sam1993
MamaPurk
Tante_Soesa
Sonnetje![]()
Genoeg koffie beschikbaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:12 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik hoop dat ik morgen weer een beetje helder ben trouwens, bizarre dag gehad op het werk
De mijne gaat klussen bij vrienden
Bah ! beterschapquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:34 schreef octopussy het volgende:
Peuter blijft lekker thuis met mijn man trouwens. Hannah ligt hier met koorts te rillen op de bank
Jammer, maar begrijpelijk. Ik hoop dat jullie lekker even kunnen bijkomenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:23 schreef MamaPurk het volgende:
Ik kom definitief niet. Wij gaan morgen een pogingtot uitslapen doen na een zeer intensieve eerste baaisschoolweek van de oudste! Ook voor S was het een zware week in eens elke keer alleen en helemaal jezelf moeten vermaken.
Ik wens jullie met zijn allen veel plezier!
Geniet ervanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:23 schreef MamaPurk het volgende:
Ik kom definitief niet. Wij gaan morgen een pogingtot uitslapen doen na een zeer intensieve eerste baaisschoolweek van de oudste! Ook voor S was het een zware week in eens elke keer alleen en helemaal jezelf moeten vermaken.
Ik wens jullie met zijn allen veel plezier!
+1quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:42 schreef Kersjes het volgende:
Jammer van de afhakers![]()
Octo, beterschap voor je grote!
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik baal wel dat ik niet kan![]()
Ik ben zo benieuwd naar jullie kindjes (vooral ook die van kz, ivm leeftijd!)
In ieder geval heel veel plezier!
En ook wel een paar foto's hier plaatsen he!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |