quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien moet jij dan hier komen wonen.
Fattyquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga maar wat bestellen vanavond.
Was te lui om meer te makenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Enkel guacamole tomaat sla en kip?Net burrito's op trouwens
![]()
Ik schaam me niet voor het veelvuldig gebruik van kwakkiemollie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:30 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Ik schaam me dat ik dit grappig vind.
zou wel moetenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik schaam me niet voor het veelvuldig gebruik van kwakkiemollie.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik schaam me niet voor het veelvuldig gebruik van kwakkiemollie.
Moffel en pierquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omg dat keken we vroeger op school
Wij moesten dit kijkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omg dat keken we vroeger op school
Ik was zo fucking bang voor die vis ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:44 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Wij moesten dit kijken![]()
[ afbeelding ]
Sterkte.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:44 schreef krullenbolletje het volgende:
Moet over een half uur weg en ik zit in mijn pyjama, met nat haar wraps te eten
ik heb dat hele ik mik loreland nooit gezien zelfsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:44 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Wij moesten dit kijken![]()
[ afbeelding ]
Ik wou dat ik zo een onbezorgde jeugd had gehadquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik heb dat hele ik mik loreland nooit gezien zelfs
hihi :3quote:
Vader.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dag jongen.
*knijpt in wangetjes*
Meer bier drinken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:16 schreef Unscrewed het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nu al naar bed zou gaan ... heb koppijn en vandaag is een saaie dag.
drugs en drank broeder, bij twijfel altijd; drugs en drank.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:16 schreef Unscrewed het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nu al naar bed zou gaan ... heb koppijn en vandaag is een saaie dag.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:16 schreef Unscrewed het volgende:
Gisteren al gezopen en morgen weer, 1 rust dagquote:
Kom hier chillen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gisteren al gezopen en morgen weer, 1 rust dag
Sowieso, ook als ik zuip is er niks te doen. Heb geen zin om naar buiten te gaan.
Ik heb gewoon zin om te liggen en te bellen (maar heb geen telefoon) of gewoon pitten
Hehehe, toevallig zei mijn moeder het ook toen ik de huiskamer in liep daarstraksquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
oh wist ik niet
mn vader stuurde het
Als ik kan blijven pitten kom ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |