Waarom zou je je hersenactiviteit verspillen aan iets anders?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
drugs en feestjes is het enige waar jullie aan kunnen denken
Ik wil met iemand afspreken dat diegene die als eerst dood is opgezet wordt en dat die ander diegene dan op random plekken neerzet, waar bekenden het kunnen zien. "Hey Baas.. WTYHF BWU BABASSDHNHVBAAS?!?!"quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
godver
Tevens zou ik wel echt opgezet willen worden als ik dood ben. Lijkt me wel tof.
idkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:59 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Waarom zou je je hersenactiviteit verspillen aan iets anders?
volgende week ga ik daar misschien heen (scheveningen)quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:56 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Er is nog geen info naar buiten gebracht. Dat zal denk ik ook pas morgen later in de avond komen hoor.
En beter bespreken we geen feestjes openbaar op het forum natuurlijk he
Ik ga zelf zaterdag naar Scheveningen vuurwerk kijken met 2c-i op.Week erop de 31e ga ik sowieso wel freeparty HnR en HDD.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
heb nog niet gerookt vandaag #trots
Zo, leef jij ook nogquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:07 schreef Spaghetti_vreter het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met rokenvandaag dan #hashtag
Utreg jonguhquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:11 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Je komt uit achterhoek of Zuid-afrikaans grootgrondbezitter?
spaghettipijperquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:11 schreef Spaghetti_vreter het volgende:
Als ik ergens volgende week eens lekker stoned ben een nieuwe FOK! naam verzin
kquote:
Wat is het verschil? ze praten allebei verneukt nederlandsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:11 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Je komt uit achterhoek of Zuid-afrikaans grootgrondbezitter?
okeequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik praat normaal nederlands hoor
Tweede categorie heeft meestal lange baard en haat negers.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:13 schreef Spaghetti_vreter het volgende:
[..]
Wat is het verschil? ze praten allebei verneukt nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |