Een Ragdoll is op een wat rustiger manier aanhankelijk, een Siamees is, en blijft het hele leven, in gedrag en stemgeluid zeer aanwezig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:08 schreef Papiertje95 het volgende:
Ik zit ontzettend te twijfelen tussen een Ragdoll en een Siamees kitten.
Welke vinden jullie het leukst?
Als je de keus hebt zou ik geen keus maken. Hoewel ik niet zeker weet of twee zo verschillende beestjes wel goed samengaan, de Siamees zou de Ragdoll compleet gek kunnen maken door het arme beest nooit rust te gunnen.quote:Of zou ik ze allebei nemen..
Dan zou ik 1 moeten kiezen, en weet jij ook welke het beste alleen kan zijn?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:11 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Een Ragdoll is op een wat rustiger manier aanhankelijk, een Siamees is, en blijft het hele leven, in gedrag en stemgeluid zeer aanwezig.
[..]
Als je de keus hebt zou ik geen keus maken. Hoewel ik niet zeker weet of twee zo verschillende beestjes wel goed samengaan, de Siamees zou de Ragdoll compleet gek kunnen maken door het arme beest nooit rust te gunnen.
Waarom verwacht je dat de kat veel alleen gaat zijn?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:14 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Dan zou ik 1 moeten kiezen, en weet jij ook welke het beste alleen kan zijn?
Omdat ik moet werkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom verwacht je dat de kat veel alleen gaat zijn?
Jawel maar zo'n beest word wel een jaar of 13 en jij denk toch niet dat ik tot mijn 31e thuis blijf wonen hequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan is er verder niemand thuis?
Daarom ben ik hier om het te vragen, maar moet jij niet aan het werk?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zucht...Weer iemand die een huisdier neemt zonder zichzelf ingelezen te hebben....
Reken voor de zekerheid maar op 17.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:16 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Jawel maar zo'n beest word wel een jaar of 13 en jij denk toch niet dat ik tot mijn 31e thuis blijf wonen he
Dus als je op kamers gaat, gaat de kat mee?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:16 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Jawel maar zo'n beest word wel een jaar of 13 en jij denk toch niet dat ik tot mijn 31e thuis blijf wonen he
17+, wat doet zo'n beest dan nog dagelijks, slapen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:16 schreef mvdejong het volgende:
Ze zijn beide erg gericht op mensen, en niet gelukkig om lang alleen te zijn. Maar ongeacht het ras zou ik nooit 1 kat lange dagen alleen laten. Ik heb het moeten doen met mijn laatste Burmees, maar die was toen al 17+, en zou een poging om er een kat bij te zetten met moord en doodslag hebben verhinderd.
Mijn suggestie : neem er 2 van hetzelfde ras, eventueel nest-genootjes.
Nee dan blijft hij hier, tot ik een huis gevonden heb.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus als je op kamers gaat, gaat de kat mee?
Mijn jongens liepen ook buiten, en de langstlevende heeft tot voorbij zijn 18e muizen gejaagd. Hij is uiteindelijk iets voorbij de 20,5 gekomen. Het was trouwens een stamboom-Burmees, maar de hedendaagse Burmezen hebben niet meer die levensverwachting.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:18 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
17+, wat doet zo'n beest dan nog dagelijks, slapen?
Neem een hamsterquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:19 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Maar anders ben ik zo eenzaam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |