Een Jiayu G3, of zo. Prima toestel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:37 schreef Prospos het volgende:
Je zou ook voor een chineesje kunnen gaan. Bespaard veel geld en na wat informeren, pik je zo de leuke modellen eruit.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:37 schreef Prospos het volgende:
Je zou ook voor een chineesje kunnen gaan. Bespaard veel geld en na wat informeren, pik je zo de leuke modellen eruit.
TS geeft toch zijn opties in de OP aan, waarom komen mensen iedere keer weer met dit soort posts.quote:
- Omdat mensen niet altijd al hun opties weten (en omdat marketing; sommige merken zijn sterk)quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:40 schreef Seam het volgende:
[..]
[..]
TS geeft toch zijn opties in de OP aan, waarom komen mensen iedere keer weer met dit soort posts.
Hij vraagt advies om welke Galaxy niet welke smartphone.
Is die evenwaardig aan een S3?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Als de keuze tussen die 3 gaat, dan absoluut de gewone S3. Die mini's zijn niet alleen kleiner, maar vooral qua features en hardware flink uitgekleed.
Als ik nu een nieuw toestel zou moeten kopen zou het denk ik deze worden:
http://tweakers.net/pricewatch/305469/lg-optimus-4x-hd-zwart.html
Die is ook een beetje duur, vrees ik. Zou liefst tussen de 300 en 400 euro blijven.quote:
Heb de One (gesealed in originele verpakking) gekocht op marktplaats voor 360,=quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:05 schreef Flavio1984 het volgende:
[..]
Die is ook een beetje duur, vrees ik. Zou liefst tussen de 300 en 400 euro blijven.
Nieuwe vraag: Wat is volgens jullie de beste android-smartphone van max 400 euro ? Goedkoper is zeker geen probleem, zo lang hij even snel als een S3 is.
qua specs liggen ze heel dicht bij elkaar ja. Ze zullen ongetwijfeld beiden hun plus- en minpuntjes hebben.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:02 schreef Flavio1984 het volgende:
[..]
Is die evenwaardig aan een S3?
Btw: Suggesties die niet in mijn eerste post staan zijn gewoon ook welkom hoor.
Heb je dan nog garantie?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:08 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Heb de One (gesealed in originele verpakking) gekocht op marktplaats voor 360,=
Ja en dan kun je na verloop van tijd weer iets nieuws kopen omdat de batterij doorbrand of doet het plotseling niet meer, of de telefoon zelf begeeft het plotseling,ergo...de batterij loopt na een maand of wat snel leeg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:37 schreef Prospos het volgende:
Tot nu toe heb ik geen slechte ervaringen gehad met chinese telefoons. Kan mij voorstellen dat als je zomaar wat koopt dat dat slecht kan uitpakken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja en dan kun je na verloop van tijd weer iets nieuws kopen omdat de batterij doorbrand of doet het plotseling niet meer, of de telefoon zelf begeeft het plotseling,ergo...de batterij loopt na een maand of wat snel leeg.
Slimme mensen geven iets meer geld uit voor degelijkheid en betrouwbaarheid.
on topic:
Neem degene die je het beste lijkt te zijn.. Vergelijk wel e.e.a. alvorens je koopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |