SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Ben je zo'n belangrijk persoon daar dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij die JJ2 meeting moest het een geheim blijven dat ik ook op kwam dagen maar iemand had het toen al verteldHele verrassing weg.
Kunnen we vragen hoe je Ronaldo's kunt stelen.quote:
quote:
Veel workshops die dag dan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kunnen we vragen hoe je Ronaldo's kunt stelen.
Moet niet te koud zijn, dus uiterlijk Oktober.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
Maar even serieus, wanneer doen dan? Ergens in september of oktober?
Wil je buiten zitten in een kring ofzo? Je gaat toch ergens naar binnenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moet niet te koud zijn, dus uiterlijk Oktober.
Ik ben een keer 2e geworden in die competitie met de events enzo. Ook ben ik een keer gekozen tot beste levelmaker (volgens mij in 2007) dus ik ben best bekend.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben je zo'n belangrijk persoon daar dan?
Je weet nu toch wel wat JJ2 is? Jazz Jackrabbit 2quote:
Doe maar Oktober, dan heb ik eindelijk studentenOVquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
Maar even serieus, wanneer doen dan? Ergens in september of oktober?
que?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
Gewoon club waar je entree moet betalen. Zhano kan gratis naar binnen.
TAMPER DIE UITSMIJTER.quote:
Misschien dat ik Toefjes kan overhalen om nog naar de tippelzone te gaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wil je buiten zitten in een kring ofzo? Je gaat toch ergens naar binnen
Haha, ik geef je weinig kansquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Misschien dat ik Toefjes kan overhalen om nog naar de tippelzone te gaan.
quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:55 schreef el-blanchito het volgende:
Ziet ons staan, om 2uur 's middags begonnen met bier en fristi en aan het eind van de nacht staan we allen omarmd (min Dreetje, want na sesamstraat naar bed) "JADSON JADSON" te schreeuwen.
Waarna we de dag erna wakker worden zonder enig idee te hebben wat we nog gedaan hebben.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:55 schreef el-blanchito het volgende:
Ziet ons staan, om 2uur 's middags begonnen met bier en fristi en aan het eind van de nacht staan we allen omarmd (min Dreetje, want na sesamstraat naar bed) "JADSON JADSON" te schreeuwen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:57 schreef Patje1987 het volgende:
Ik word samen met Lindgren wakker met een hond in pauwenkostuum in de douche.
Hardoplachen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:57 schreef Patje1987 het volgende:
Ik word samen met Lindgren wakker met een hond in pauwenkostuum in de douche.
trusten!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:59 schreef el-blanchito het volgende:
Voy a dormir, ik lees het morgen wel.
Slaap zacht!
Ja godverdomme.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:57 schreef poker4lifee het volgende:
als revon z'n pianogitaarding maar niet meeneemt. huilen dan
iddquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja godverdomme.Ik weet dat nog wel.
Revon: "Wacht, luister eens!" *speelt wat*
*doodse stilte*
maar je moet wel verplicht staand plassen. hangt ook een bordje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het lijkt me allemaal wel leuk, ik hoop alleen dat er geen fittie ontstaat. 1 voordeel: het internet valt daar niet om half 1 uit.
Dan drink ik wel niks, hoef ik ook niet te plassen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar je moet wel verplicht staand plassen. hangt ook een bordje.
dus wat is je meer waard is de vraag
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar je moet wel verplicht staand plassen. hangt ook een bordje.
dus wat is je meer waard is de vraag
Hangt ook een bordje dat je minstens 4 bier moet drinken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan drink ik wel niks, hoef ik ook niet te plassen.
Die heb je van mij.quote:
Ditquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:52 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Doe maar Oktober, dan heb ik eindelijk studentenOV
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan drink ik wel niks, hoef ik ook niet te plassen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
We gaan je pils voeren. Duidelijk. Jij wordt na 74 uur slapen met een bassie-pruik op wakker in een ondergrondse ballenbak onder de lokale groenteboer van Ederveen. Met een kurk in je bips. En een foto naast je van een met kwark overgoten poedel met de naam Patjen.
Dit gaat dus te ver...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
We gaan je pils voeren. Duidelijk. Jij wordt na 74 uur slapen met een bassie-pruik op wakker in een ondergrondse ballenbak onder de lokale groenteboer van Ederveen. Met een kurk in je bips. En een foto naast je van een met kwark overgoten poedel met de naam Patjen.
ohh toch wel? Lindgren en ik waren het net aan het uitwerkenquote:
Iedereen probeert mij aan het bier te krijgen maar dat lukt toch niet. Al is die Radler niet eens zo vies.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Godver. Weer helemaal opnieuw beginnen dus.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohh toch wel? Lindgren en ik waren het net aan het uitwerken
Hoezo dat nou weerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarna we de dag erna wakker worden zonder enig idee te hebben wat we nog gedaan hebben.
Heeft Revon ons gedrogeerd.
Ik speel gitaar, toefjes piano. En over skype klinkt het veel erger dan in het echtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:57 schreef poker4lifee het volgende:
als revon z'n pianogitaarding maar niet meeneemt. huilen dan
yup, misschien iets zonder die bassie pruik proberenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Godver. Weer helemaal opnieuw beginnen dus.
oh was het een gitaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:08 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik speel gitaar, toefjes piano. En over skype klinkt het veel erger dan in het echt
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup, misschien iets zonder die bassie pruik proberen
[..]
oh was het een gitaar
Dat kan ik me serieus niet herinneren (zoals wel meer dingenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja godverdomme.Ik weet dat nog wel.
Revon: "Wacht, luister eens!" *speelt wat*
*doodse stilte*
Definieer rare sites.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Straks heb ik echt een virus want mijn internet doet nog steeds raar. Ik heb geen rare sites bezocht.
moet zeggen dat ik www.perfectgirls.net bijvoorbeeld wel minder raar vind dan op een bepaalde manier plassen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sites met virussen. pr0n enzo.
http://www.perfectgirls.n(...)m_cum_with_her_mouth haha wtfquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik www.perfectgirls.net bijvoorbeeld wel minder raar vind dan op een bepaalde manier plassen.
en ha je hebt maar 11 min om het te bekijken.
Elke dag ook gewoon hequote:
quote:
he's watching youquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]![]()
soort evil elmo op de achtergrond
Gebeurt wel vaker. Later nog eens proberen, boeit niks.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:47 schreef wieisboos het volgende:
Update voor Whatsapp Messenger kan niet worden gedownload wegens een fout (923)
help plz
echt vaag. deed mijn Wifi uit en heb ik m op 3G gedownload, doet ie 't welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker. Later nog eens proberen, boeit niks.
Even wachten op degene die nu pas gaat posten. DS2 is net Butters, overdags een lief klein onschuldig jongentje op zoek naar deal, maar in de nacht is het professor Chaos bringer of destruction and doom.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:33 schreef Tim86 het volgende:
Het is 1 grote hoax, maakt deel uit van het niet-bestaande persona van DS2. The man, the myth, the Hoff
Degene die deze kloon bedacht heeft is wel geniaal. Heeft het ook jaren volgehouden
Iedereen is naar het WeFut forum.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:06 schreef TBakkert het volgende:
Waarom is het zo rustig? En waarom is het beraad over de FUT-meet gestaakt?
Dat bestaat dus nog helemaal niet.quote:
Bestaat wel, moet je eerst doneren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat bestaat dus nog helemaal niet.
En als dat er wel is, zou ik graag een linkje ontvangen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bestaat wel, moet je eerst doneren.
Dat is vrij klote...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:44 schreef rolls-reus het volgende:
http://nos.nl/artikel/543234-real-verkoopt-nu-al-shirt-bale.html
Is dit al gemeld?lijkt nu wel zeker te zijn dat hij vertrekt
Was ook alweer weggehaald.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen Bale te zien hoor.
twitter:HLNinEngeland twitterde op vrijdag 23-08-2013 om 01:10:34Atlético Madrid heeft zich gemeld voor Toby #Alderweireld. Eerste bod afgewezen. Meer in #HLN. Sterk van @svenclaes. #ajax reageer retweet
Wat een haat op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 07:54 schreef BDIL het volgende:
Prachtig Colombianse competitie komt in FIFA daar staat vast iedereen op te wachten![]()
Verbreid de competities eerst met kwalitatieve competities zoals Oekraïne, Turkije etc. ipv jr richten op Zuid Amerika...
Is toch weer een teleurstelling als Oekraïnese league weer niet erin komtquote:
True. Weer geen Velosoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is toch weer een teleurstelling als Oekraïnese league weer niet erin komt
Ze doen het, omdat het spel in Europa al populair genoeg is. Ik denk dat ze ons pas onze zin geven als het in Europa massaal geboycot wordt, zodat ze inzien dat je niet alleen nieuwe klanten aan je moet binden, maar ook je oude klanten vast moet weten te houden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is toch weer een teleurstelling als Oekraïnese league weer niet erin komt
Ja we gaan het spel massaal boycotten omdat we de Oekraïne er in willen hebbenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ze doen het, omdat het spel in Europa al populair genoeg is. Ik denk dat ze ons pas onze zin geven als het in Europa massaal geboycot wordt, zodat ze inzien dat je niet alleen nieuwe klanten aan je moet binden, maar ook je oude klanten vast moet weten te houden.![]()
Precies!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja we gaan het spel massaal boycotten omdat we de Oekraïne er in willen hebben
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Meurning. Zo jammer he, die hockeydames gisteren
Ik vind het op zich wel aardig om te zien, al dat gepriegel met zo´n stok en een balletje nog een sport noemen ook. Verder vind ik het knap want het ziet er conditioneel heel zwaar uit. Maar het is lastig te volgen op tv vind ik; vaak zie je pas in de herhaling echt wat er gebeurt. Die dames maken dan weer veel goed. Alleen jammer dat ze gisteren verloren van een stel Engelse gingers en lelijke manwijven.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ja, leuke sport hè?
Ook hoiquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel aardig om te zien, al dat gepriegel met zo´n stok en een balletje nog een sport is ook. Verder vind ik het knap want het ziet er conditioneel heel zwaar uit. Maar het is lastig te volgen op tv vind ik; vaak zie je pas in de herhaling echt wat er gebeurt. Die dames maken dan weer veel goed. Alleen jammer dat ze gisteren verloren van een stel Engelse gingers en lelijke manwijven.
Ben jij Engels? En een manwijf?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op je laatste zin..
Een manwijf kan nog wel, maar Engelsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben jij Engels? En een manwijf?
Laat ik het zo zeggen: je YT-filmpjes deden vermoeden van nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Een manwijf kan nog wel, maar Engels
Zal toch wat zijn als ik jullie allemaal trolldequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: je YT-filmpjes deden vermoeden van niet
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal toch wat zijn als ik jullie allemaal trollde
yOOO DREETJE!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal toch wat zijn als ik jullie allemaal trollde
Heb je wel gelijk in. En er is niet echt een sfeer zoals bij het voetbal. Hockeydames.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel aardig om te zien, al dat gepriegel met zo´n stok en een balletje nog een sport noemen ook. Verder vind ik het knap want het ziet er conditioneel heel zwaar uit. Maar het is lastig te volgen op tv vind ik; vaak zie je pas in de herhaling echt wat er gebeurt. Die dames maken dan weer veel goed. Alleen jammer dat ze gisteren verloren van een stel Engelse gingers en lelijke manwijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in. En er is niet echt een sfeer zoals bij het voetbal. Hockeydames.
Hockeymeisjes.
Ik vraag me af hoe die thuis doen stofzuigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hockeyen ook wel eens op school, maar daar is echt geen ruk aan. Wij hebben gras waar je nog niet fatsoenlijk op kan voetballen, dus is het ook nog eens hartstikke gevaarlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:10 schreef poker4lifee het volgende:
vond Hockey echt aids om te doen.
Was ook lekker toen ik op een gymnasium only school zat, iedereen zat zo'n beetje op hockey
Moest ik altijd de allochtonen(toch een stuk of 3 van de 30) en een paar hockeyers overhalen zodat de leraar het ging splitten in voetbal en hockey
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe die thuis doen stofzuigen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: je YT-filmpjes deden vermoeden van niet
quote:
Goedemorgen.quote:
taponbal dat was echt the shitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:26 schreef Reemi het volgende:
Gelukkig bijna nooit gehockeyd op school, wel lollybal.
Nu heet het bouncebal...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
taponbal dat was echt the shiten apenkooien natuurlijk.
volleybalquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:44 schreef DutchSL het volgende:
Ik vond hockey wel leuk vroeger op school![]()
Waarschijnlijk omdat ik konko slecht was/ben in alle andere balsporten - behalve basketbal, dat kon ik ook wel aardig. Vooral volleybal was verschrikkelijk voor mij en cricket (), voetbal deden we nooit (maar kan ik ook niet)
Ik vind alle balsporten wel gewoon leuk. Turnen en dat soort kutzooi daarentegen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
volleybal![]()
basketbal was ook nog wel te doen idd. handbal was echt een straf gewoon
Dit. En met verspringen of discuswerpen maak je mij ook niet blijquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind alle balsporten wel gewoon leuk. Turnen en dat soort kutzooi daarentegen.![]()
Verspringen inderdaad.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. En met verspringen of discuswerpen maak je mij ook niet blij
Ja, een coopertestje vind ik ook wel primaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Verspringen inderdaad.
Heb je ook speerwerpen nog.Alleen duurlopen en sprinten vind ik in die zin nog wel leuk...
Goede mening.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, een coopertestje vind ik ook wel prima
Niks mis met fietsen ook, maar hardlopen is ook wel tof hoor. Alhoewel ik conditionele vaardigheden liever toe pas in een balspel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:57 schreef DutchSL het volgende:
Bij turnen vond ik trampolinespringen wel leuk..
Bij atletiek vond ik niks leuk, hardlopenik ga liever 100km fietsen dan 1km rennen.
Wij moesten altijd rondjes hardlopen om de school. Best leuk als je een beetje voorin meeloopt (zoals ik), maar als je laatste loopt staat de halve school je uit te lachen in de eerstvolgende pauzequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:57 schreef DutchSL het volgende:
Bij turnen vond ik trampolinespringen wel leuk..
Bij atletiek vond ik niks leuk, hardlopenik ga liever 100km fietsen dan 1km rennen.
Dat inderdaad... Er zijn in mijn klas niet zo veel mensen met een goede conditie, dus zo moeilijk is het bij mij nou ook weer niet om niet voor schut te staan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wij moesten altijd rondjes hardlopen om de school. Best leuk als je een beetje voorin meeloopt (zoals ik), maar als je laatste loopt staat de halve school je uit te lachen in de eerstvolgende pauze
Ik was met sprinten echt de allerslechtstequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wij moesten altijd rondjes hardlopen om de school. Best leuk als je een beetje voorin meeloopt (zoals ik), maar als je laatste loopt staat de halve school je uit te lachen in de eerstvolgende pauze
Als ik nu ga lopen, ga ik ook altijd in het bos. Beter voor mijn enkels en knieen, want zachtere ondergrond.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik was met sprinten echt de allerslechtstemet coopertest of rondje om de velden heen lopen was ik middenmoot.
Maar ik krijg gewoon pijn aan mijn gewrichten van rennen, altijd al gehad.
duh jij had altijd rammadanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik was met sprinten echt de allerslechtstemet coopertest of rondje om de velden heen lopen was ik middenmoot.
Enige sport die ik buiten school om serieus heb gedaan is judo (en ik fiets vrij veel en ook lange afstanden, maar dat noem ik gewoon fietsen en geen wielrennen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:17 schreef DutchSL het volgende:
Ja, ik kon alleen hard wegrennen van de politie..Dan heb je ook opeens een betere conditie, en kan je verder rennen als normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo extreem hebben wij ze niet, wel eentje die 15 minuten deed over 1,5 km.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:22 schreef Ajacied7 het volgende:
Moggu
Wij moesten met gym altijd 3 km rennen. Meestal liep ik dan vooraan omdat ik zoveel voetbalde en mijn gewicht meehad.
Was ook een dik meisje wat dan over de finish liep als wij al waren omgekleed en naar school terug fietsten.
Ik was met sprinten altijd wel een van de snellere maar ik kon nooit de neger uit mijn klas verslaan. In de 3e hadden we een sportdag en toen was ik op de 1000m 20 seconden sneller dan de rest van de school.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Enige sport die ik buiten school om serieus heb gedaan is judo (en ik fiets vrij veel en ook lange afstanden, maar dat noem ik gewoon fietsen en geen wielrennen)
Die 2 zusjes (?) wel ja, maar die andere 2...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik was met sprinten altijd wel een van de snellere maar ik kon nooit de neger uit mijn klas verslaan. In de 3e hadden we een sportdag en toen was ik op de 1000m 20 seconden sneller dan de rest van de school.
Helaas is daar niets van overgebleven.... Mijn conditie is echt ruk op het moment.
edit: godverdomme, mis ik een keer Lingo... prima wijfjes hoor! (nu op nl1)
Haha eigenlijk alleen Danna, maar na een paar biertjes allemaal zonder twijfelquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die 2 zusjes (?) wel ja, maar die andere 2...
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha eigenlijk alleen Danna, maar na een paar biertjes allemaal zonder twijfel
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha eigenlijk alleen Danna, maar na een paar biertjes allemaal zonder twijfel
Die plasma-schermen branden alleen wel snel in hoor.quote:
je moeder ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die plasma-schermen branden alleen wel snel in hoor.
apply cold water to burned area...quote:
Hoi Baje.quote:
quote:
Nog 3 weken wachten voordat ik eindelijk eens wat kan verkopenquote:
Heb je dan ook zo'n geil strak pakje aan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:14 schreef Djeetje het volgende:
Turnen
Wat is dat kut op school zeg.
Die piepjes test is ook altijd wel geinig om te doen even de naam vergeten.
Voor de rest Volleybal haat ik en Hockey is ook wel te doen.
Voetbal daar in tegen in de zaal op school
jaja, je bent nu gewoon busted.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
MorgenMijn internet valt elke keer net iets na 00:30 uit, ik denk 00:30:15.
Ja met een slurf voor mijn lul.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je dan ook zo'n geil strak pakje aan?
slurf vergeten.quote:
Hopelijk weer net zoals vorig jaar een dag eerder er in.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:20 schreef Zhano het volgende:
Kijken hoe snel we de webapp deze keer kunnen slopen
Ja, dat is waar. Maar sinds wanneer heb je dat tijdslot dan, want toen je je registreerde was 'ie er nog niet?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Anders had ik vannacht nog wel meer gepost.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja dat ik aan het rukken ben toch
Sinds vorig jaar. Ik weet de exacte datum niet meer, het was wel aan het eind van FUT12.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar sinds wanneer heb je dat tijdslot dan, want toen je je registreerde was 'ie er nog niet?
Niet over dingen praten die je nog nooit in je mond heb gehad.quote:
Ik heb nog nooit zand in mijn mond gehad inderdaad. Ik pas wel op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niet over dingen praten die je nog nooit in je mond heb gehad.
OOOOOOOOquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niet over dingen praten die je nog nooit in je mond heb gehad.
Je weet dondersgoed waar ik het over heb jongenman.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zand in mijn mond gehad inderdaad. Ik pas wel op.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed waar ik het over heb jongenman.
Ik zag het later jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zand in mijn mond gehad inderdaad. Ik pas wel op.
EDIT: ook hebt* trouwens. Is dat zo moeilijk.
Niet rood wordenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed waar ik het over heb jongenman.
Toepasselijke smiley wel.quote:
Heb je eindelijk ballen gegroeid of zijn ze bezig met indalen?quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:26 schreef Djeetje het volgende:
Zullen we Rijst opzoeken als hij nog 1x een kloon account maakt ?
Hij woont bij mij ergens in de buurt dus dan rammen we gewoon elke Chinees in elkaar.
Mooi. Ga maar weer weg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vond het ook een leuke grap
Ik weet niet veel over hem, maar ik weet wel heel zeker dat het Rijst niet is.quote:
Hij wil gewoon even grappig komen doen terwijl iedereen weet dat ik geen Rijst ben.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet niet veel over hem, maar ik weet wel heel zeker dat het Rijst niet is.
Staat altijd hoog in de Top2000.quote:
Prachtige muziek ook gewoonquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Staat altijd hoog in de Top2000.
quote:
Queen hoeft voor mij nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
http://top2012.radio2.nl/lijst-standaard/
Deze top 100 zit sowieso eigenlijk niks echt kuts bij.
Ik vind Queen juist ook echt.quote:
Graag, hebben we een dag om wefut klaar te stomen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hopelijk weer net zoals vorig jaar een dag eerder er in.
Kun je niet om officiële toestemming vragen als je zo'n site hebt? Ze zullen Futhead en Futwiz ook wel voordelen geven. Toegegeven, die zijn wat groter, maar toch...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Graag, hebben we een dag om wefut klaar te stomen.
En dankzij Confetti kunnen we er op de 16e weer af.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dankzij vijf_voor kunnen wij er de 14e op dus
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En dankzij Confetti kunnen we er op de 16e weer af.
Alle VZers die nog niet geband zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:55 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze gozer achterlijk of zo?![]()
![]()
![]()
![]()
Kan jij daar niet rond kijken dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Alle VZers die nog niet geband zijn.
Ik heb een ban.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan jij daar niet rond kijken dan?
Gewoon pakje kopen en alles quicksellen, alles voor die 3100!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil naar de 3100 packs .. zijn er nog maar 5 maar ik kan niks verkopen
Gewoon je ondertitel wijzigen, wij geloven het toch wel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil naar de 3100 packs .. zijn er nog maar 5 maar ik kan niks verkopen
Heb je die wiskunde leraar weer die een hekel aan je heeft?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:08 schreef Djeetje het volgende:
Godverdomme wat een kut leraren heb ik voor komend jaar
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je die wiskunde leraar weer die een hekel aan je heeft?
Best knap als ik vandaag pas weet welke leraren ik heb bezemquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat je dat hier verteld hebt zemer
André Hazesquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
http://top2012.radio2.nl/lijst-standaard/
Deze top 100 zit sowieso eigenlijk niks echt kuts bij.
Je weet wat een vraag is?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Best knap als ik vandaag pas weet welke leraren ik heb bezem
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:20 schreef Dudeweiser het volgende:
Eindelijk 18eigenlijk gister al maar geen internet
Gefeliciteerd pik, nog twee weekjes voor mij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:20 schreef Dudeweiser het volgende:
Nee zo ben ik nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:01 schreef Ozz-03 het volgende:
ndertitel wijzigen, wij geloven het toch wel.
Ik zat in de bus naar Rome met school, maar toen ik terug kwam ging ik linea recta naar de coffeeshopquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:20 schreef Dudeweiser het volgende:
Feliquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:20 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik dacht dat jij ouder wasquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:20 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:20 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik hoef maar 5 packs te kopen.quote:
Jammer joh, volgend jaar weer een kansquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:45 schreef FCsuarez het volgende:
KUUUUTTTT 15e al in de web-app![]()
ik kom de 16e pas in nederland
EA gaat echt niet zo dom zijn met dat tamperen dit jaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:47 schreef DutchSL het volgende:
Die eerste dag(en) ligt het toch plat vanwege allerlei bugs en tamperchaos.
Dit bericht is opgeslagen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
EA gaat echt niet zo dom zijn met dat tamperen dit jaar
Het is en blijft EA. Ik sluit niets meer uit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
EA gaat echt niet zo dom zijn met dat tamperen dit jaar
Er zijn heel veel gekke dingen gebeurd in de eerste weken ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:52 schreef DutchSL het volgende:
Heeft meer met laks dan dom te maken.
Maar er komt ongetwijfeld iets in die eerste dagen, is het niet tamperen, dan wel wat anders. Het blijft EA, ook bij andere spellen verkloten ze het keer op keer.
Hetzelfde gaat in ieder geval nooit gebeuren. Misschien dat er een nieuwe glitch komtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het is en blijft EA. Ik sluit niets meer uit.
Heb al 20 accounts klaar staan.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb al 20 accounts klaar staan.
Aangemaakt via verschillende ip's
Met verschillende consoles ook? Anders ben je nog fuckedquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb al 20 accounts klaar staan.
Aangemaakt via verschillende ip's
Yeah... Like thats gonna happen...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En als er weer een glitch komt dan hoop ik dat mensen er verstandig mee om gaan en niet zoals vorig jaar
Dit dusquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:22 schreef DutchSL het volgende:
Ik ging er heel verstandig mee om vorig jaar: gewoon niet meedoen.
Je had gewoon niet de technische know-how.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:22 schreef DutchSL het volgende:
Ik ging er heel verstandig mee om vorig jaar: gewoon niet meedoen.
Kan je via de psn site aanmakenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Met verschillende consoles ook? Anders ben je nog fucked
Jawel, maar dan moet je alsnog een console gebruiken om minimaal 1x in te loggen in FUT 13 toch? Anders krijg je bij de webapp van 14 de melding dat je nog geen club hebt...quote:
Klopt daarom heb ik ook maar stuk of 7 accounts.. Het is echt teveel werk xDquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet je alsnog een console gebruiken om minimaal 1x in te loggen in FUT 13 toch? Anders krijg je bij de webapp van 14 de melding dat je nog geen club hebt...
al binnen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:37 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Klopt daarom heb ik ook maar stuk of 7 accounts.. Het is echt teveel werk xD
O jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet je alsnog een console gebruiken om minimaal 1x in te loggen in FUT 13 toch? Anders krijg je bij de webapp van 14 de melding dat je nog geen club hebt...
Ik dacht dat ik je had weggepestquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
O ja
Heb toch een 2e PS3 gekocht dus dan gebruik ik de accounts van mijn oude PS3
Ook een toekomstige fix voor mijn TP gevonden?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:42 schreef Confetti het volgende:
Ze gaan die WebApp ongetwijfeld weer aanpassen, dus nieuwe bugs![]()
Ben nu al gestuit op dingen die ontworpen zijn voor FIFA 14.
Maar een simpele tamper bug zoals vorig jaar zie ik niet meer gebeuren. Alhoewel ze dezelfde fout in FIFA 11 en 12 hadden zitten.
Maar was het in fifa 11 toen eigenlijk ook heel erg geexploit of dat niet?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:42 schreef Confetti het volgende:
Ze gaan die WebApp ongetwijfeld weer aanpassen, dus nieuwe bugs![]()
Ben nu al gestuit op dingen die ontworpen zijn voor FIFA 14.
Maar een simpele tamper bug zoals vorig jaar zie ik niet meer gebeuren. Alhoewel ze dezelfde fout in FIFA 11 en 12 hadden zitten.
al binnenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar was het in fifa 11 toen eigenlijk ook heel erg geexploit of dat niet?
Sorry, bedoelde alleen FIFA 12quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar was het in fifa 11 toen eigenlijk ook heel erg geexploit of dat niet?
oh 12 en 13 iddquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Sorry, bedoelde alleen FIFA 12. Achteraf gezien werkte het ook in FIFA 11 maar ik had het nooit geprobeerd omdat ik dacht dat het toch niet zou werken.
In FIFA 12 werkte het wel iets van 2 maanden. Totdat een knuppel het op een ander forum zette
Door jouw ben ik mijn ps3 account kwijt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Sorry, bedoelde alleen FIFA 12. Achteraf gezien werkte het ook in FIFA 11 maar ik had het nooit geprobeerd omdat ik dacht dat het toch niet zou werken.
In FIFA 12 werkte het wel iets van 2 maanden. Totdat een knuppel het op een ander forum zette
Ik een account waar nog 8 maanden xbox live op zatquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:47 schreef wonton het volgende:
[..]
Door jouw ben ik mijn ps3 account kwijt.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1149/quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:47 schreef wonton het volgende:
[..]
Door jouw ben ik mijn ps3 account kwijt.
ga kamelen rijdenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1149/
gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |