SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Ben je zo'n belangrijk persoon daar dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij die JJ2 meeting moest het een geheim blijven dat ik ook op kwam dagen maar iemand had het toen al verteldHele verrassing weg.
Kunnen we vragen hoe je Ronaldo's kunt stelen.quote:
quote:
Veel workshops die dag dan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kunnen we vragen hoe je Ronaldo's kunt stelen.
Moet niet te koud zijn, dus uiterlijk Oktober.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
Maar even serieus, wanneer doen dan? Ergens in september of oktober?
Wil je buiten zitten in een kring ofzo? Je gaat toch ergens naar binnenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moet niet te koud zijn, dus uiterlijk Oktober.
Ik ben een keer 2e geworden in die competitie met de events enzo. Ook ben ik een keer gekozen tot beste levelmaker (volgens mij in 2007) dus ik ben best bekend.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben je zo'n belangrijk persoon daar dan?
Je weet nu toch wel wat JJ2 is? Jazz Jackrabbit 2quote:
Doe maar Oktober, dan heb ik eindelijk studentenOVquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
Maar even serieus, wanneer doen dan? Ergens in september of oktober?
que?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
Gewoon club waar je entree moet betalen. Zhano kan gratis naar binnen.
TAMPER DIE UITSMIJTER.quote:
Misschien dat ik Toefjes kan overhalen om nog naar de tippelzone te gaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wil je buiten zitten in een kring ofzo? Je gaat toch ergens naar binnen
Haha, ik geef je weinig kansquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Misschien dat ik Toefjes kan overhalen om nog naar de tippelzone te gaan.
quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:55 schreef el-blanchito het volgende:
Ziet ons staan, om 2uur 's middags begonnen met bier en fristi en aan het eind van de nacht staan we allen omarmd (min Dreetje, want na sesamstraat naar bed) "JADSON JADSON" te schreeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |