SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:35 schreef Zhano het volgende:
Ik denk dat ik teveel met jullie omga. Krijg autistische trekjes. Nieuwe collega stelde zichzelf vandaag voor, zijn naam was 'Nanne'. Ik liep de hele dag met "nanne nanne nanne BATMAN!" in mn hoofd
DS2, kijk anders even dit filmpje:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een rare TT. Er wordt nu meteen gezegd dat ik een virus op mijn computer zou hebben omdat internet de hele tijd uitvalt.. daar geloof ik niks van.
Ik niet, maar doe maar een suggestie en ik pas het aan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie heeft die rolmops in de OP gedaan?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik niet, maar doe maar een suggestie en ik pas het aan.
Ik wil die onbekende OP chick terugquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik niet, maar doe maar een suggestie en ik pas het aan.
Kap eens met die kansloze kloons, rijst.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:45 schreef DarkSonic3 het volgende:
Dit is is toch ongelooflijk, ik speel tegen iemand met Ings en Slew voorin en in de 90e minuut scoor ik de 2-1. Ik had de hele 2e helft de bal en nog maakt hij 2-2 met iemand die niet kan schieten, met zijn verkeerde been. Uiteindelijk verloor ik in de verlenging ook nog 2-3 maar ik heb wel de prijs gewonnen omdat ik gewoon veel meer schoten had.
Even dat eerste filmpje uit dit topic kijken.quote:
Ik heb zo'n idee dat het Rijst niet is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kap eens met die kansloze kloons, rijst.
Ik gok op Djeetje, want die was opeens weer terug en begon heel pesterig te doen, anders dan normaal...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat het Rijst niet is.
Preciesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik gok op Djeetje, want die was opeens weer terug en begon heel pesterig te doen, anders dan normaal...
VOLGENS MIJ HEB JIJ AL HEEL WAT ACCOUNTS AANGEMAAKT VOOR JE ONS NU ONDER OGEN KOMT OF NIET DAN!!1!!??quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:51 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
Na wat meelurken ook maar een account aangemaakt om mee te praten hier. Als er vragen zijn hoor ik het wel
M/F?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:51 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
Na wat meelurken ook maar een account aangemaakt om mee te praten hier. Als er vragen zijn hoor ik het wel
Hoi. Geen vragen eigenlijk. maar welkom.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:51 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
Nee?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
VOLGENS MIJ HEB JIJ AL HEEL WAT ACCOUNTS AANGEMAAKT VOOR JE ONS NU ONDER OGEN KOMT OF NIET DAN!!1!!??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |