Dat komt omdat ik zo snel post, dan begint ie te zeuren dat ik niet 2 posts zo snel achter ........quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Twéé armen eraf is ook goed...
Sorry, ik zal in het vervolg wachten op je "OK nu"quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik zo snel post, dan begint ie te zeuren dat ik niet 2 posts zo snel achter ........
ach laat ook maar
Nu?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:51 schreef Jian het volgende:
shit, honger, ik heb nog niet gegeten, ga wat maken .....
Geweldige beesten, goed dat die ook zo effectief hun territorium weten te verdedigen...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:51 schreef HiDiHo het volgende:
Ik keek vroeger ook alles van Steve Erwin, toch jammer dat die pijlstaartrog hem te pakken kreeg
Ja en die werden massaal afgeslacht, maar dat wist je ook welquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:51 schreef HiDiHo het volgende:
Ik keek vroeger ook alles van Steve Erwin, toch jammer dat die pijlstaartrog hem te pakken kreeg
wat is hetquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:21 schreef chufi het volgende:
Iemand nog een hapje? Ik heb nog over...
[ afbeelding ]
Niet gerookt ...
Zijn vrouw heeft de mensen nog gevraagd te stoppen met het afslachten van die beesten, zo had Steve het niet gewild...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en die werden massaal afgeslacht, maar dat wist je ook wel
Niet door hem denk ikquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en die werden massaal afgeslacht, maar dat wist je ook wel
Jôh Tiet...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:57 schreef Toverheks het volgende:
Gher alles goed leuk je weer te lezen
Nee maar door domme mensenquote:
Ben jij Gher? Ik heb geen moeite met je hoor. Die heks wel las ik in fbquote:
Die weten trouwens ook zeer effectief zichzelf af te slachten... iets wat dieren nog niet eens doenquote:
Géén moeite? Sht ook dat nog..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij Gher? Ik heb geen moeite met je hoor. Die heks wel las ik in fb
Het kan me niet te snel gaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die weten trouwens ook zeer effectief zichzelf af te slachten... iets wat dieren nog niet eens doen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij Gher? Ik heb geen moeite met je hoor. Die heks wel las ik in fb
Nou kijk maar uitquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Géén moeite? Sht ook dat nog..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |