SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Jammer, vond dr vroeger wel een lekker ding...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:05 schreef HiDiHo het volgende:
Zangeres Linda Ronstadt kan niet meer zingen omdat ze parkinson heeft.
Ik denk dat het nu niet meer so easy its![]()
Dat trillen kan best aangenaam zijn hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Jammer, vond dr vroeger wel een lekker ding...
Ja dat geloof ik best Soury...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat trillen kan best aangenaam zijn hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik best Soury...
Hou eens op met die onzin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dat is bijna een uur man. Heb je een samenvattingquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:34 schreef Jian het volgende:
Ik zat zojuist dit filmpje te kijken, zijn er meer van, nooit eerder gezien, .... echt niet normaal, wat heftig zeg, die vent is gek of briljant ...
Er staan er een heleboel op, hier zijn er vier van, ook kortere zijn er, maar je moet op je gemak eens kijken, niet normaal wat die vent doet met die leeuwen, hij is lid van de pride, echt ongelofelijk en zowel prachtig als waanzinnigquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is bijna een uur man. Heb je een samenvatting
Ik neem mijn tijd er wel eens voor. Doet me denken zonder het gezien te hebben van die twee gasten die een leeuwen pup hadden opgevoed en jaren later ze opzochten. Zo indrukwekkend.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Er staan er een heleboel op, hier zijn er vier van, ook kortere zijn er, maar je moet op je gemak eens kijken, niet normaal wat die vent doet met die leeuwen, hij is lid van de pride, echt ongelofelijk en zowel prachtig als waanzinnig
Uiteindelijk worden die klootzakken toch opgevreten, met hartelijke dank aan hun voorgangers de waaronder de pijlstaartrogknuffelaars en berenopgeilers...er zal vast wel ergens een leuk weddenschapje af te sluiten zijn op deze sukkel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:34 schreef Jian het volgende:
Ik zat zojuist dit filmpje te kijken, zijn er meer van, nooit eerder gezien, .... echt niet normaal, wat heftig zeg, die vent is gek of briljant ...
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem mijn tijd er wel eens voor. Doet me denken zonder het gezien te hebben van die twee gasten die een leeuwen pup hadden opgevoed en jaren later ze opzochten. Zo indrukwekkend.
Ja die ja, en toch he? het zou zomaar fout kunnen gaan. Fuck niet met wilde beestenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:44 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Ik ken m ook, tranentrekkertje
Hey pik,quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Uiteindelijk worden die klootzakken toch opgevreten, met hartelijke dank aan hun voorgangers de waaronder de pijlstaartrogknuffelaars en berenopgeilers...er zal vast wel ergens een leuk weddenschapje af te sluiten zijn op deze sukkel.
Place your bets please!
Nee ik denk dat ze 'm toch wel even knepen toen ie zo op ze afliepquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die ja, en toch he? het zou zomaar fout kunnen gaan. Fuck niet met wilde beesten
Ja, Christian, dat was mooi, maar zoals ik al zei, kijk maar eens op je gemak, echt verbijsterend af en toe.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem mijn tijd er wel eens voor. Doet me denken zonder het gezien te hebben van die twee gasten die een leeuwen pup hadden opgevoed en jaren later ze opzochten. Zo indrukwekkend.
Zo'n bakbeest om je schouders.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:47 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ze 'm toch wel even knepen toen ie zo op ze afliep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |