Precies, mij ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:57 schreef Vluuks het volgende:
Zo hoort het ook volgens mij, inloggen met je emailadres. Tenzij ze ineens iets veranderd hebben.
Ik hoop voor je dat het snel opgelost is. Maar meestal is de support wel vlot met dat soort dingen, ben zelf altijd snel geholpen.
inactive leader. KICKquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:26 schreef timmmmm het volgende:
Vanavond ook weer eens inloggen. Gisteren de hele dag offline geweest! Noes
Gebeurd nog genoeg in WVW hoor, wat zou je daar verbetert willen hebben? (behalve de matchmakings..)quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:13 schreef Questular het volgende:
En weer alleen maar saaie pve content... lekker WvW links laten liggen Anet dan komt het helemaal goed...
Om iemand op GW2 forum te quotenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:37 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Gebeurd nog genoeg in WVW hoor, wat zou je daar verbetert willen hebben? (behalve de matchmakings..)
Ik heb 2 sets gear zodat ik of gewoon wvw kan spelen of echt opzoek kan gaan naar 1 vs 1. Moet je wel elke keer je traits en skills veranderenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:03 schreef Vluuks het volgende:
Ik heb nog nooit GvG meegemaakt (kom niet van GW1) maar het lijkt me een gave toevoeging, zie er echt overal mensen om vragen.Sowieso mag dueling ook wel komen, want nu moet je heel omslachtig in WvW of sPvP (met niet eens alle stats) te werk gaan.
pff, niet echt hoog, level 20.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:35 schreef jogy het volgende:
Semi-pro tip, first day mensen krijgen nu een verjaardagskado met een scroll waar ze hun poppetje meteen level 20 maken. Nu beginnen de prijzen van gear en weapons omhoog te schieten voor die zooi dus als je snel geld wil verdienen en je hebt niet veel craften gedaan maar wel genoeg voor groene level twintig zooi dan zit je goed.
Dat is het mooie juistquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:38 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
pff, niet echt hoog, level 20.
Gelezen, maar voorlopig vertrek ik niet. Moet nog een Legendary makenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:56 schreef Pheno het volgende:
Voor de liefhebbers: http://fok.nl/614806
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |