abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130365046
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
  donderdag 22 augustus 2013 @ 22:16:57 #2
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130365115
Shandaly wat mooi dat ze toch was aangekomen ipv afgevallen! :D :P

quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik las vanmiddag op mijn werk iets mee over tweestrijd leuke goedkope kleertjes vs kinderarbeid... daar worstel ik ook mee. Wil het eigenlijk niet kopen, maar soms vergeet ik het en soms wil ik er niet bij stilstaan :@
Ja.. lastig is dat he. Maar dat weet je echt gewoon bijna nooit helemaal zeker. Zelfs ook niet bij knetterdure merken..

Als ik dat hoor van die gebroken nachten ben ik soms wel weer een beetje huiverig voor een nieuw kleintje... :@ zal wel weer pittig zijn
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_130365195
De buren hebben een nieuwe hond. En volgens mij issie doof want waarom zou je anders zo tegen hem gillen :(

Mja doet ze tegen haar dochter en man ook. Das 'leuk' als ze iets zit te vertellen want een ander niet mag weten :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_130365309
Ha en dan heb ik écht niks te klagen hoor! Dametje ligt rond 21:00 in bed, krijgt nog een voeding rond 23:30 en tukt dan door tot ca 05:00.

Kon deze week alleen niet meer slapen na de ochtendvoeding, en dat hakt er dus wel in blijkbaar.
pi_130365402
Normaal heb ik ook geen klagen. Dan om 23:00, 3:00 en dan 7:15. De afgelopen dagen dus niet. En ik slaap al zo moeilijk in vandaar die paar uurtjes normaal al.
pi_130365432
Bijzonder toch al die bevallingsverhalen en met of zonder pijnstilling, in 10 min of 10 dagen en vaginaal of ks... We hebben het allemaal gedaan moeders! En daar kunnen we gewoon trots op zijn.

(Dit is wat ik al 7 maanden tegen mezelf zeg, want ik vond mezelf een enorme faal. Mijn lichaam kon 15 min weeën niet eens aan)

Haha die spoilers! Zou wel leuk zijn hoor!

Spees, die billetjes wat zielig :(

Kleding... Maakt me nu nog niet zoveel uit. Zeeman of noppies.. Ik koop zelf vooral zeeman. Maarja er gaan ook twee truitjes per dag doorheen. Ik ben wel dol op spijkerbroekjes en die zijn meestal toch wat duurder.

En ik ben natuurlijk weer van alles vergeten. Sorry... Faal!!

En nog ff over Ow. Hij doet het sinds begin gisterenmiddag weer super! En hij slaapt weer goed en temp is goed. Was waarschijnlijk toch gewoon een sprongetje of virusje. In ieder geval Ow happy, Loj happy :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Loj op 22-08-2013 22:28:40 ]
pi_130365684
Fijn Loj!

Ik heb vandeweek Noppies gescoord in de uitverkoop. Voor mezelf :')! Dus ik woon nu in mijn positie-spijkerrok O+

Serieus, ik denk dat ik altijd positiebroeken en rokken ga dragen. En dat ik dat veel eerder had moeten doen _O_ Alles knelt namelijk altijd in mn buik of slobbert om mn benen.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 22:29:42 #8
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130365809
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ha en dan heb ik écht niks te klagen hoor! Dametje ligt rond 21:00 in bed, krijgt nog een voeding rond 23:30 en tukt dan door tot ca 05:00.

Kon deze week alleen niet meer slapen na de ochtendvoeding, en dat hakt er dus wel in blijkbaar.
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:22 schreef Tally het volgende:
Normaal heb ik ook geen klagen. Dan om 23:00, 3:00 en dan 7:15. De afgelopen dagen dus niet. En ik slaap al zo moeilijk in vandaar die paar uurtjes normaal al.
Fijn dat het normaliter beter gaat, maar toch! Vervelend. Slaap missen is nooit echt fijn. :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_130366435
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
Fijn Loj!

Ik heb vandeweek Noppies gescoord in de uitverkoop. Voor mezelf :')! Dus ik woon nu in mijn positie-spijkerrok O+

Serieus, ik denk dat ik altijd positiebroeken en rokken ga dragen. En dat ik dat veel eerder had moeten doen _O_ Alles knelt namelijk altijd in mn buik of slobbert om mn benen.
Ja he :)

Goeie! Met dat ks buikje van mij pas ik bijna geen broeken meer... :(
pi_130366722
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Vorige week al gedaan en OMG!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boks ouwe!

quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:23 schreef Loj het volgende:
En nog ff over Ow. Hij doet het sinds begin gisterenmiddag weer super! En hij slaapt weer goed en temp is goed. Was waarschijnlijk toch gewoon een sprongetje of virusje. In ieder geval Ow happy, Loj happy :D
*O*

Spees, arme S -O- :*
pi_130368305
Ik denk dat ik morgen ook maar even een coco/spirit ga doen.....hopelijk met dezelfde uitkomst :X

En verder weer veel gelezen.
Arme silvijn :* alle tips zijn al gegeven. Kan het ook van doorkomende tandjes zijn, Spees?

Shandaly, mooie curve. Als ik het goed zie ga je iedere 2 weken meten en wegen. Is dat met een reden? Of gewoon nieuwsgierigheid?

En shoppen. Ik sluit me aan bij de meesten hier met hema en h&m als favoriet. Ik ben ook een cheapskate wat dat betreft.
En toen las ik over een kleine knip van tally, en las het nog eens.....en nog eens.....en kon maar niet bedenken waar het over ging.
Totdat ik me bedacht dat het over haar budget ging ipv de bevalling 8)7
pi_130368407
:D
Ik heb geen knip tijdens de bevalling gehad ;)
pi_130368848
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 23:20 schreef danic het volgende:

En toen las ik over een kleine knip van tally, en las het nog eens.....en nog eens.....en kon maar niet bedenken waar het over ging.
Totdat ik me bedacht dat het over haar budget ging ipv de bevalling 8)7
+1 :@ ik snap hem nu pas. Ik kreeg die geslonken knip maar niet geplaatst in mijn hoofd.

Succes morgen dan maar!
pi_130369370
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 23:22 schreef Tally het volgende:
:D
Ik heb geen knip tijdens de bevalling gehad ;)
Nee dat weet ik. Mijn hoofd was ff stuk :')

Net als afgelopen week. Toen de was al in de droger zat voordat ik zag dat het bolletje met wasmiddel nog op de wasmachine stond! En ik diezelfde middag een berichtje kreeg van mijn vriend dat de afwas een stuk beter schoon wordt als ik het blokje eerst uit de verpakking haal voordat ik de afwasmachine aan zet |:(
Hoezo chaos in mijn hoofd :D
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 00:47:31 #15
381212 Gulara
From the future
pi_130371372
Oh jongens, ik kan het zo slecht bijhouden, dus ik ga geen lijstjes meer maken hoor, dit is wat ik onthouden heb.

Kleertjes: daar had ik een heel uitgesproken mening over vooral toen ik wist dat ik een jongen kreeg (zoals Spees al zei: vage university teksten, nummers, ruitjes, brrrr :X )
Nu het kind er eenmaal is maakt het me geen fluit uit. Het liefst stop ik em in een langemouweromper desnoods gewoon een effen, met een legging (van de zeeman, met roesels aan de onderkant, en ik ben ook niet te beroerd om een strikje weg te knippen :') )
Jumpsuits vind ik geweldig, maar is helaas geen doen met de gigantisch lange ledematen die er aan mijn kind hangen.
Nu in de kast een mengsel van H&M, Zara, V&D, Zeeman, Lindex, Milky.

We kregen ooit een Ralph Lauren jumpsuit, superleuk pakje maar ik vond het lelijk afgewerkt, losse draadjes en zo. De knoopjes kreeg je onmogelijk open en dicht en het pakje zelf vond ik enorm stug. So much voor duur designerspul. -O- :X
En ik vind van dat echte babydesignerspul vaak echt Nel Veerkamp-lelijk!

Verder een kusje voor arme Silvijn en een *O* voor een neefje/nichtje!

En is iedereen hier opeens zwanger ja? :o
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 01:05:15 #16
381212 Gulara
From the future
pi_130371856
Ooh en tijdens de afwezigheid van m'n vriend ging het goed. Er was eigenlijk maar een niet Pi gerelateerd probleem.
Vriendlief had wat vrienden ingeseind om evt Pi een keertje mee te nemen. Omdat ie zo slecht sliep, dan kon ik even bijslapen (doe ik meestal een ochtend in het weekend, maar nu was hij net in een weekend weg).

Anyways, vrienden van ons dachten dus blijkbaar dat ik volkomen hulpeloos was en hebben werkelijk drie(!) keer per dag contact opgenomen. Of idee ging lunchen, wandelen, of het überhaupt wel goed ging. Moesten ze misschien boodschappen voor me doen?
Toen ik een middag met ze had afgesproken vroeg de vriend bezorgd of hij misschien de wagen moest duwen. :')

Met als hoogtepunt een poepluier die verschoond moest worden (geen spannende overstromingluier of zo). Hij ging er naast zitten om Pi's handen vast te houden!! De blik die Pi en ik wisselde was priceless! :? :X :') 8)7 :D

Ik vraag me af hoe zij denken dat ik het al zes maanden doe?

Maar verder, mijn kind! O+ O+ O+
Het is zo'n leukerd!
De hele dag door kletsen en grinniken en schaterlachen. Rollen doet ie na die ene snoekduik nog steeds niet, maar verder is ie erg ontdekkend. Bij alles wat hij ziet:
Wat is dat? :o
Ik ga het pakken! :P
Kan ik het eten? :9
En nu ga ik er op/mee slaan! *O*

Hij moppert afentoe, maar huilt amper nog.
Hij vindt het heerlijk om erop uit te gaan. Zondag zaten we in het park en er begon spontaan vijf meter naast ons een sambaconcert. De eerste helft sliep hij er lekker doorheen. En bij het wakker worden was hij volledig gefascineerd door het hele gebeuren. (Op dingen slaan is dus z'n hobby dus ik denk dat ie ook een trommeltje wil. :s) ) We hebben lekker meegedanst en hij vond het allemaal zo leuk.

Ik kijk echt zo uit naar de tweede helft van het jaar, dat is zo'n verschil met de eerste helft! Mijn kleine happy camper!
O+
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 01:11:10 #17
381212 Gulara
From the future
pi_130372030
Oh en over die kleertjes wilde ik eigenlijk zeggen dat het me nu Pi er is geen fluit meer uitmaakt. Al trok ik hem een vuilniszak aan. :7
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 05:38:20 #18
381212 Gulara
From the future
pi_130374268
Oh en ik vergat nog helemaal de tip voor Saar:

Als je in je handen klapt en je hoofd zit er per ongeluk tussen, dan doe gewoon alsof je "op je boze bolletje" doet. *) 8-) *O*
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 06:04:33 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130374287
Gulara :D fijn dat je er weer bent! Heerlijk leesvoer bij de ochtendvoeding :9 (E is dus niet eerder wakker geworden)

Pi klinkt fantastisch O+ en die vrienden... :') Lief bedoeld, no doubt, maar jeetje.

Danic, jij ook al?! :o En???
pi_130374303
Pfffieuw.
Heb geen spoilers op de telefoon maar negatief. Zal wel een gekke lange cyclus worden.
Geloof dat dit ook wel een hoop duidelijk maakt.....

Maarrr....mijn baby slaapt nog *O*

[ Bericht 30% gewijzigd door danic op 23-08-2013 06:29:01 ]
pi_130374309
Ik kom voorzichtig hallo zeggen hier. "Hoi" :D

Want ik heb een Olli! O+
En slaap :O
pi_130374314
Zo jij bent snel!
:W hoe gaat het? En met Olli en zijn mooie naam?
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 06:30:30 #23
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130374315
Hilz! Gefeliciteerd!! *O*

Hoe gaat t met jou en S? Was heftig geloof ik he?
pi_130374317
Lekker tijdstip om hoi te komen zeggen Hilz... Meteen duidelijk dat je olli er is ;) Welkom! En gefeliciteerd!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 06:31:31 #25
381212 Gulara
From the future
pi_130374320
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 06:04 schreef LadyBlack het volgende:
Gulara :D fijn dat je er weer bent! Heerlijk leesvoer bij de ochtendvoeding :9
Ah fijn dat het gewaardeerd wordt. Ik voel mezelf altijd een beetje schizofreen als ik zo "'s nachts" tegen mezelf zit aan te kletsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')