Er was wel een dringende reden...hij heeft daar goed werk en hier niet. Dat de liefde niet sterk genoeg is, ben ik vandaag wel achtergekomenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Achtergrond info is ook belangrijk. je maakt regelmatig topics in t zelfde thema dan doe je dus iets niet goed, niet lullig bedoeld . laat die man gaan , hij is verhuisd en waarom is hij eigenlijk verhuisd? Met echt een dringende reden of was de liefde niet sterk genoeg ..
Heb je helemaal gelijk in, maar ik was gewoon heel erg verbaasd. Als huisgenoten hebben ze na hun breuk amper gepraat (halfjaar) en nu hebben ze elkaar opeens toegevoegd. Ik vind het allemaal maar vaag...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Je weet alleen dat ze FB vrienden zijn, meer weet je niet en wie weet is er ook niet meer.
Jij hebt het uitgemaakt omdat de liefde bij jou niet diep genoeg zat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Er was wel een dringende reden...hij heeft daar goed werk en hier niet. Dat de liefde niet sterk genoeg is, ben ik vandaag wel achtergekomen
Om te beginnen, moet ik niet meer op zijn facebook gaan kijken...beloof ik mezelf overigens elke dagquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:49 schreef AMangold het volgende:
[..]
Je kunt teleurgesteld zijn, dat mag.. Maar je moet het wel negeren en gewoon doorgaan.. Als je dat niet doet heb je daar alleen jezelf mee
Ik heb het uitgemaakt omdat ik bepaalde issues had, waarover hij eerst zei dat hij het wilde proberen...en ik gaf hem die kans en daarna leek het toch alsof hij er niet zo een zin in had en ja dat raakte me ook wel, daarom maakte ik het uit. Het ging gewoon voor geen meter en nu hoor ik helemaal niets meer van hem, dus dat zegt me ook heel veel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij hebt het uitgemaakt omdat de liefde bij jou niet diep genoeg zat.
Hemel, je slingert echt van het een naar het ander, met je 'issues'.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:56 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik heb het uitgemaakt omdat ik bepaalde issues had, waarover hij eerst zei dat hij het wilde proberen...en ik gaf hem die kans en daarna leek het toch alsof hij er niet zo een zin in had en ja dat raakte me ook wel, daarom maakte ik het uit. Het ging gewoon voor geen meter en nu hoor ik helemaal niets meer van hem, dus dat zegt me ook heel veel.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hemel, je slingert echt van het een naar het ander, met je 'issues'.
je hoeft niet de domme gans uit te hangen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, er is geen touw aan vast te knopen.
Begin eens bij je 'issues'. Die lijken me de kern van je probleem.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:59 schreef Voluptas het volgende:
[..]
je hoeft niet de domme gans uit te hangen.
Dat is een hele lange verhaal waardoor ik nu dus met problemen zit, maar lijkt me niet een goed plan om dat alles hier neer te typenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Begin eens bij je 'issues'. Die lijken me de kern van je probleem.
Dan heeft het ook geen zin om je advies te geven.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:02 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dat is een hele lange verhaal waardoor ik nu dus met problemen zit, maar lijkt me niet een goed plan om dat alles hier neer te typen
ik hoef niet in details te gaan, dat het heftig was...is al genoeg info.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan heeft het ook geen zin om je advies te geven.
Nou, kop op, meid. Laat je niet kisten, hè? Sterkte, hoor!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:05 schreef Voluptas het volgende:
[..]
ik hoef niet in details te gaan, dat het heftig was...is al genoeg info.
Komt wel goedquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, kop op, meid. Laat je niet kisten, hè? Sterkte, hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |