Liever los ik mijn eigen problemen zelf op...en dat doe ik niet door een ander ernaar te laten luisteren, ze gaan me toch uitlachen als ik met dit probleem kom ''uhh ja, ik wilde even wachten met zoenen''...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dus jij laat je levensgeluk afhangen van het ongeluk van anderen?
pas als er niemand ongelukkiger of ingewikkelder is als jjij mag jij aan jezelf werken?
Meen je dat nou? Kan je me dan even precies vertellen waarvoor precies, want ik heb nu niet eens zoveel verteld...daarom ben ik benieuwd hoe je hier opeens bij komtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
het zijn professionals, die lachen niemand uit
en zelf kom je er niet uit blijkbaar want je vraagt ook al hulp hier
waarom dan niet de stap zetten naar fatsoenlijke hulp?
waarom zou je dat willen, heb je herpes?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:09 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Liever los ik mijn eigen problemen zelf op...en dat doe ik niet door een ander ernaar te laten luisteren, ze gaan me toch uitlachen als ik met dit probleem kom ''uhh ja, ik wilde even wachten met zoenen''...
Drie maanden verkering en niet gezoend?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:09 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Liever los ik mijn eigen problemen zelf op...en dat doe ik niet door een ander ernaar te laten luisteren, ze gaan me toch uitlachen als ik met dit probleem kom ''uhh ja, ik wilde even wachten met zoenen''...
nee, maar ik ga niet meteen bekken. Is toch mijn zaak. genoeg sluts die meteen hun benen voor je spreiden etc, maar laat mij dan lekker in mijn waardequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen, heb je herpes?
Uh wel gezoend hoor, maar geen seks gehad.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Drie maanden verkering en niet gezoend?
Oh jij bent diequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:18 schreef Voluptas het volgende:
[..]
nee, maar ik ga niet meteen bekken. Is toch mijn zaak. genoeg sluts die meteen hun benen voor je spreiden etc, maar laat mij dan lekker in mijn waarde
Uh, daar staat zoenen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:18 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Uh wel gezoend hoor, maar geen seks gehad.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:09 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hahahaha!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:21 schreef Voluptas het volgende:
[..]
niet zoenen binnen twee weken is het toch
Je uitspraken in dit topic zijn ook erg.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:40 schreef Voluptas het volgende:
beetje jammer dat jullie mij steeds afrekenen op mijn pohi
nee, ik ben een gekwetste vrouwquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je uitspraken in dit topic zijn ook erg.
Oh, vast.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:41 schreef Voluptas het volgende:
[..]
nee, ik ben een gekwetste vrouw
ja wat zeur je nou? Hij prees me altijd de hemel in en zijn ex was nergens goed voor volgens hem en met wie heeft meneer nu contact? Juist ja. Moet ik dat maar gewoon negeren en gewoon doorgaan. Nee, ik ben teleurgesteld en terecht.quote:
Ja, precies. Hij moet naar je smachten en smeken om hem terug te nemen. Want je bent zo enorm geweldig.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:45 schreef Voluptas het volgende:
[..]
ja wat zeur je nou? Hij prees me altijd de hemel in en zijn ex was nergens goed voor volgens hem en met wie heeft meneer nu contact? Juist ja. Moet ik dat maar gewoon negeren en gewoon doorgaan. Nee, ik ben teleurgesteld en terecht.
Nee, ik dacht dat ik hem kon vertrouwen. Maar blijkbaar was alles wat hij vertelde een leugen geweest,quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, precies. Hij moet naar je smachten en smeken om hem terug te nemen. Want je bent zo enorm geweldig.
Oh, god.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:47 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat ik hem kon vertrouwen. Maar blijkbaar was alles wat hij vertelde een leugen geweest,
Achtergrond info is ook belangrijk. je maakt regelmatig topics in t zelfde thema dan doe je dus iets niet goed, niet lullig bedoeld . laat die man gaan , hij is verhuisd en waarom is hij eigenlijk verhuisd? Met echt een dringende reden of was de liefde niet sterk genoeg ..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:40 schreef Voluptas het volgende:
beetje jammer dat jullie mij steeds afrekenen op mijn pohi
Je kunt teleurgesteld zijn, dat mag.. Maar je moet het wel negeren en gewoon doorgaan.. Als je dat niet doet heb je daar alleen jezelf meequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:45 schreef Voluptas het volgende:
[..]
ja wat zeur je nou? Hij prees me altijd de hemel in en zijn ex was nergens goed voor volgens hem en met wie heeft meneer nu contact? Juist ja. Moet ik dat maar gewoon negeren en gewoon doorgaan. Nee, ik ben teleurgesteld en terecht.
Je weet alleen dat ze FB vrienden zijn, meer weet je niet en wie weet is er ook niet meer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:45 schreef Voluptas het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |