Hoe gaat het met je zus?quote:
Ja, klopt. Was vorig jaar ook al zo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:29 schreef Grifte het volgende:
Dat witte vlak achterop het shirt moest van de UEFA lees ik, anders zou het rugnummer niet duidelijk genoeg te zien zijn
De wedstrijd is nogal saai, dan nemen we maatregelen om de sfeer op een goed niveau te houden.quote:
Het niveau is er niet bepaald op vooruit gegaan neequote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:29 schreef Grifte het volgende:
Dat witte vlak achterop het shirt moest van de UEFA lees ik, anders zou het rugnummer niet duidelijk genoeg te zien zijn
Een of andere gek gaat lullen over trollmods en hollenmaatjes, laten we weer over het voetbal gaan pratenquote:
Vind je het gek met Platini als hoofd. Seniele gek.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:29 schreef Grifte het volgende:
Dan ga je naar dat andere forum?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het niveau is er niet bepaald op vooruit gegaan nee.
Vandaag is het niveau in het livetopic bedenkelijker dan de afgelopen dagen.. vreemd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het niveau is er niet bepaald op vooruit gegaan nee.
De UEFA is de original trollmodquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, klopt. Was vorig jaar ook al zo.
Wel jammer dat de laatste kwalitatief geweldige user ons vandaag heeft verlaten, maar we zullen hem nooit vergetenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ga je naar dat andere forum?Geen noodzaak om je hier te lopen ergeren hoor.
Nu begint Atromitos tegen AZ, op FOX Sports 1quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een slechte wedstrijd. Ik heb ook altijd pech, ze moeten ook altijd mij hebben.
Haha zal Danny leuk vinden dat je users naar Wijzijnvoetbal stuurtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ga je naar dat andere forum?Geen noodzaak om je hier te lopen ergeren hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |