abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:54:37 #26
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_130412119
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 12:50 schreef TN-FR het volgende:
Zo zag ik er ook uit met mijn apc ps, maar ben blij dat ik toch de jp heb genomen. Fitpics volgen nog
Zit wat losser dan de foto doet vermoeden. De spiegel staat ook en beetje bol.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_130413413
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 12:14 schreef Licko het volgende:

[..]

ja daar heb ik mijne ook gehaald ;)
My bad.

Anyway Fitpics en slecht zichtbare progress voor mn ALD ivm weinig licht.
7 maanden effective wear. 2 wasjes op 30 graden en buiten laten drogen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130414460


Fitpic g017, beetje donker. Lijkt trouwens alsof ik ziek korte benen heb op deze foto maar er zit een kromming in de spiegel door dit scheve huis.
pi_130414817
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 14:44 schreef doo. het volgende:
[ afbeelding ]

Fitpic g017, beetje donker. Lijkt trouwens alsof ik ziek korte benen heb op deze foto maar er zit een kromming in de spiegel door dit scheve huis.
Ziet er goed uit man. Zullen wat mooie stacks worden zo te zien :D
pi_130415683
Snelle fit pic. Zit nog beetje te twijfelen of ik deze ook ga cuffen of niet. Ben er nog niet uit :p




Stacks zonder cuff

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:59:05 #31
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_130416021
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 14:44 schreef doo. het volgende:
[ afbeelding ]

Fitpic g017, beetje donker. Lijkt trouwens alsof ik ziek korte benen heb op deze foto maar er zit een kromming in de spiegel door dit scheve huis.
Dat probleem met de spiegel heb ik dus ook. Bij m'n vriendin staat d spiegel op de grond en daardoor is die boller gaan staan.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_130416411
Kan ook door de viscositeit komen dat de spiegel op een gegeven moment boller is beneden dan boven.

Deze spiegel is ook van grond tot bijna plafond en is al zo'n 150 jaar oud schat ik.

Weet iemand hier waar ik een zwarten nike destroyer kan kopen? Met leren mouwen en wol. De winterversie dus.
pi_130419755
Goeie fitpics en aankopen :D >:)
We fear that which we cannot see
pi_130439245
Goed, hier komen dan eindelijk de foto's van mijn nieuwe riem en mijn zoveelste 501STF (het wordt al een beetje saai niet waar). Ik trap maar af met de foto's van waar ik de riem heb gekocht.

Bij toeval gevonden in een kleine winkelstraat in Millau.




Er was veel keuze uit riemen en voor 44 euro kon je zelf de riem samenstellen, hierboven zie je een aantal soorten riemen die je kon kiezen (bijvoorbeeld de kleur, vorm en gesp kon je veranderen).




De beste meneer vond het prima dat ik foto's ging maken van zijn kleine winkel (na wat handgebaren, omdat mijn Frans erbarmelijk is en zijn Engels ook te wensen over liet.)





Ik mocht uiteindelijk zelfs achter in de werkplaats kijken.





En hier is dan de riem die ik uiteindelijk heb gekocht bij hem. De riem was snel klaar en binnen een kwartier kon ik hem weer ophalen, op maat gemaakt en maar 44 euro. (zonder die hanger).








Het hangertje had ik eerder al gekocht toen ik het winkeltje voor de eerste keer tegenkwam.



Dit is hoe mijn STF er nu uit ziet met de riem.




En dit is de portemonnee die ik hier vorig jaar heb gekocht van (volgens mij) Bokkepoot.



[ Bericht 0% gewijzigd door DutchErrorist op 25-08-2013 13:28:58 ]
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zondag 25 augustus 2013 @ 13:07:09 #35
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_130439834
quote:
14s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Goed, hier komen dan eindelijk de foto's van mijn nieuwe riem en mijn zoveelste 501STF (het wordt al een beetje saai niet waar). Ik trap maar af met de foto's van waar ik de riem heb gekocht.

Bij toeval gevonden in een kleine winkelstraat in Millau.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Er was veel keuze uit riemen en voor 44 euro kon je zelf de riem samenstellen, hierboven zie je een aantal soorten riemen die je kon kiezen (bijvoorbeeld de kleur, vorm en gesp kon je veranderen).

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De beste meneer vond het prima dat ik foto's ging maken van zijn kleine winkel (na wat handgebaren, omdat mijn Frans erbarmelijk is en zijn Engels ook te wensen over liet.)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik mocht uiteindelijk zelfs achter in de werkplaats kijken.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En hier is dan de riem die ik uiteindelijk heb gekocht bij hem. De riem was snel klaar en binnen een kwartier kon ik hem weer ophalen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het hangertje had ik eerder al gekocht toen ik het winkeltje voor de eerste keer tegenkwam.

[ afbeelding ]

Dit is hoe mijn STF er nu uit ziet met de riem.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En dit is de portemonnee die ik hier vorig jaar heb gekocht van (volgens mij) Bokkepoot.

[ afbeelding ]
Echt tof :Y
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_130440294
Prachtige riem!
pi_130442481
Ambacht! Erg mooi, dat soort dingen worden erg gewaardeerd hier. Ook die hanger is erg tof, jammer dat ik eigenlijk geen riem meer draag sinds ik beter kan sizen.

Die STF wordt ook echt weer mooi. Je blijft voor de STFjes gaan, ook het komende jaar? Ik zou erg benieuwd zijn hoe jij een momo of samurai rockt!
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_130442660
quote:
14s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Goed, hier komen dan eindelijk de foto's van mijn nieuwe riem en mijn zoveelste 501STF (het wordt al een beetje saai niet waar). Ik trap maar af met de foto's van waar ik de riem heb gekocht.

Bij toeval gevonden in een kleine winkelstraat in Millau.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Er was veel keuze uit riemen en voor 44 euro kon je zelf de riem samenstellen, hierboven zie je een aantal soorten riemen die je kon kiezen (bijvoorbeeld de kleur, vorm en gesp kon je veranderen).

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De beste meneer vond het prima dat ik foto's ging maken van zijn kleine winkel (na wat handgebaren, omdat mijn Frans erbarmelijk is en zijn Engels ook te wensen over liet.)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik mocht uiteindelijk zelfs achter in de werkplaats kijken.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En hier is dan de riem die ik uiteindelijk heb gekocht bij hem. De riem was snel klaar en binnen een kwartier kon ik hem weer ophalen, op maat gemaakt en maar 44 euro. (zonder die hanger).

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het hangertje had ik eerder al gekocht toen ik het winkeltje voor de eerste keer tegenkwam.

[ afbeelding ]

Dit is hoe mijn STF er nu uit ziet met de riem.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En dit is de portemonnee die ik hier vorig jaar heb gekocht van (volgens mij) Bokkepoot.

[ afbeelding ]
Supervet _O_
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:41:38 #39
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_130443174
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:19 schreef T_Fuff het volgende:
Ambacht! Erg mooi, dat soort dingen worden erg gewaardeerd hier. Ook die hanger is erg tof, jammer dat ik eigenlijk geen riem meer draag sinds ik beter kan sizen.

Die STF wordt ook echt weer mooi. Je blijft voor de STFjes gaan, ook het komende jaar? Ik zou erg benieuwd zijn hoe jij een momo of samurai rockt!
+1
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_130445130
Vet hoor!
pi_130445997
Mooi klein zaakje :D Coole riem en nice stf ^O^
We fear that which we cannot see
pi_130447467
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:07 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Echt tof :Y
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:22 schreef JetLife het volgende:
Prachtige riem!
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:19 schreef T_Fuff het volgende:
Ambacht! Erg mooi, dat soort dingen worden erg gewaardeerd hier. Ook die hanger is erg tof, jammer dat ik eigenlijk geen riem meer draag sinds ik beter kan sizen.

Die STF wordt ook echt weer mooi. Je blijft voor de STFjes gaan, ook het komende jaar? Ik zou erg benieuwd zijn hoe jij een momo of samurai rockt!
quote:
7s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:24 schreef Michhas het volgende:

[..]

Supervet _O_
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:41 schreef M1stral het volgende:

[..]

+1
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:27 schreef Pauller het volgende:
Vet hoor!
quote:
14s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Mooi klein zaakje :D Coole riem en nice stf ^O^
Dank allemaal O+

Mijn volgende broek wordt hoogstwaarschijnlijk weer een STF ja. Die ga ik rond november weer aanschaffen vermoed ik. Ik heb helaas nog altijd geen heel erg groot budget voor broeken (dat gebruik ik voor andere mooie en dure dingen O+ )
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_130450780
Hallo my friend, last call for the order, all item will ship out Tuesday and will arrive in Germany 30-31 Aug,

Now we have Bas, Rik and Sander on the order.
Denimasa
pi_130453102
123 dagen wear





:*
We fear that which we cannot see
pi_130454644
Jaja lekker lekker :)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:02:09 #46
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_130456763
Goede progress Ali.

Ik zal rond een maand of 1,5 a 2 wel een update posten, met wellicht wat lekkere shots tussendoor.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_130461201
Combs gaan lekker ali!
Faka G
pi_130463360
Thanks, ja voor een straight vind ik de combs tot nu toe wel aardig. Hoop dat ze nog nicer wordt :D
We fear that which we cannot see
pi_130487454
Die denimmeet in a'dam, heb het er gisteren met Gracht op dekmantel festival over gehad maar ben door de staat van bewustzijn weer vergeten wanneer het precies was. Volgens heeft gracht sanjay al bericht dat ik er ook bij ben! En zo niet, ik ben er bij!
  maandag 26 augustus 2013 @ 20:12:26 #50
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_130488053
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:57 schreef doo. het volgende:
Die denimmeet in a'dam, heb het er gisteren met Gracht op dekmantel festival over gehad maar ben door de staat van bewustzijn weer vergeten wanneer het precies was. Volgens heeft gracht sanjay al bericht dat ik er ook bij ben! En zo niet, ik ben er bij!
Nu nog specifieker delen wanneer het precies was, hoe laat en waar we afspreken en wat we überhaupt gaan doen. Vraag misschien nog iemand wel mee.
Love will tear us apart (Joy Division)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')