quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:12 schreef Rossdale het volgende:
Morgen
Bwoah, nog maar één nachtje slapen en dan kan ik mijn Mazdarati op gaan halen
Spannond!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:12 schreef Rossdale het volgende:
Morgen
Bwoah, nog maar één nachtje slapen en dan kan ik mijn Mazdarati op gaan halen
Nicequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:13 schreef Michhas het volgende:
Blacklist gisteren uitgespeeld, heel erg vet
Hij is wel een stuk beter en langer dan Convictionquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NiceWil hem ook nog hebben, maar ga er geen full price voor neertellen zoals ik bij Conviction gedaan heb. Toffe game, maar ik was er zo snel mee klaar
Toch rap gedaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:13 schreef Michhas het volgende:
Blacklist gisteren uitgespeeld, heel erg vet
Wel toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:48 schreef Rossdale het volgende:
Miech, kun je met Blacklist wel weer dode lichamen verslepen?
Dit was echt een enorme zepert bij Conviction
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gaat iemand eigenlijk ook Diablo 3 halen op de xbox?
Normaal gesproken is het allemaal te doen jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dinamo Zagreb is wel te doen
Die club uit Oekraïne is wel goed staan ook 3de boven Dinamo Kievquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het allemaal te doen ja
Gaat nu iets beter, de kleine heeft even een moeilijke start en was/is even spannend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mogguh papaHoe is het met jullie?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:12 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Gaat nu iets beter, de kleine heeft even een moeilijke start en was/is even spannend.
Was 13% afgevallen en 10 is echt de max, veel overgeven en weinig kunnen binnenhouden.
Geen visite toegestaan, steeds voeden met klein spuitje, twee keer per dag de verloskundige die overleg heeft met MCL kinderarts.
Maar tot nu toe hebben we hem thuis kunnen houden en gaat het steeds iets beter, echt een geweldig kereltje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |