abonnement Unibet Coolblue
pi_131157494
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:20 schreef PureEvil het volgende:
Winterjas is wel verstandig ja, jij gaat toch ook niet in je tshirtje buiten lopen in de winter? Of in de auto zonder jas? in de winter...Dat is echt heel erg koud!
Wat een overdreven reactie zeg. Ten eerste: lees de OP even. Dit topic is voor zulke vragen bedoeld. Ten tweede: er zijn wel meer oplossingen dan een winterjas, ik vind het een heel normale en logische vraag aangezien Spirit nog een jonge baby heeft en winterjassen niet per se ideaal zijn voor jonge baby's . Wat Kyara zegt, het is van een aantal factoren afhankelijk.

Dat fleecepak van Pvoesss vind ik echt niet mooi (sorry ;) ) maar het lijkt me wel ideaal!
  zaterdag 14 september 2013 @ 12:09:52 #277
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131158670
Ik heb een dikke stola en wantjes voor E gehaakt om snel even om te kunnen doen voor de 2 minuutjes in de buggy naar het kdv. Verder ga ik zo'n skipak scoren voor als ze straks op de fiets kan ( O+ ). Voor in de doek ga ik nog beenwarmers en een mutsje maken.
pi_131162072
Zo'n dikke jas is amper aan te krijgen bij zo'n kleintje heb ik gemerkt. In de maxicosi had ik zo'n warme winterzak van wallaboo. Heerlijk warm en geen gemier met jassen :) In de wagen een pak aan.
  zaterdag 14 september 2013 @ 18:04:24 #279
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_131169291
Bedankt Pvoesss en Spirit! Maandag eens starten met 90/3 dan :)

Het liefst zou ik willen beginnen met het vervangen van de voeding voor het slapen gaan (met het oog op het gegeven dat ze misschien iets langer tussen de voedingen laat ;) ), maar ik wil proberen of ik 's ochtends en 's avonds bv kan blijven gegeven, dus dat is niet handig dan denk ik?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_131169404
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:04 schreef Sylver_ het volgende:
Bedankt Pvoesss en Spirit! Maandag eens starten met 90/3 dan :)

Het liefst zou ik willen beginnen met het vervangen van de voeding voor het slapen gaan (met het oog op het gegeven dat ze misschien iets langer tussen de voedingen laat ;) ), maar ik wil proberen of ik 's ochtends en 's avonds bv kan blijven gegeven, dus dat is niet handig dan denk ik?
Bij mij was de voeding voor het slapen de laatste die bleef, en die zou ik niet als eerste weglaten. Hier afbouwen begonnen met voeding na de ochtendvoeding (was bij mij om ongeveer 10 uur). En dan steeds om en om borst en fles (is voor jezelf ook het fijnst). Bij mij ging het heel snel, maar ze raden geloof ik bij het cb aan om per 5 dagen een voeding te vervangen.
  zaterdag 14 september 2013 @ 19:06:58 #281
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_131171257
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:09 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Bij mij was de voeding voor het slapen de laatste die bleef, en die zou ik niet als eerste weglaten. Hier afbouwen begonnen met voeding na de ochtendvoeding (was bij mij om ongeveer 10 uur). En dan steeds om en om borst en fles (is voor jezelf ook het fijnst). Bij mij ging het heel snel, maar ze raden geloof ik bij het cb aan om per 5 dagen een voeding te vervangen.
Ik wilde beginnen met die van eind van de middag of de eerste van de avond, omdat ik merk dat ik dan minder melk heb en daardoor hopelijk geen stuwing krijg. En daarna die van rond 10 uur 's ochtends denk ik. Om en om klinkt idd goed! Dat zal wel schelen met tegengaan van stuwing :)

Ik heb idd er een week per keer voor uitgetrokken :) Ik wil ook niet te snel, wil toch zo lang mogelijk nog bv blijven geven.

Hopelijk lukt het om iig 's ochtends en 's avonds bv te blijven geven!
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zaterdag 14 september 2013 @ 19:09:31 #282
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_131171329
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:14 schreef ohnee het volgende:
Zo'n dikke jas is amper aan te krijgen bij zo'n kleintje heb ik gemerkt. In de maxicosi had ik zo'n warme winterzak van wallaboo. Heerlijk warm en geen gemier met jassen :) In de wagen een pak aan.
Oh! Die ga ik halen! ^O^

Bij gebrek aan ander vervoer zal mijn dochter in de winter mee op de fiets moeten van en naar kdv. Ze zit dan in de mc, dan is zo'n winterzak wel handig denk ik :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_131171747
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:09 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Oh! Die ga ik halen! ^O^

Bij gebrek aan ander vervoer zal mijn dochter in de winter mee op de fiets moeten van en naar kdv. Ze zit dan in de mc, dan is zo'n winterzak wel handig denk ik :)
Ik vond het zeker ideaal! De mijne kan weg trouwens dus als je er 1 zoekt voor een klein prijsje :P (is 1 rits stuk maar nog gewoon te gebruiken, kleur is bruin)
pi_131172781
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:26 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat fleecepak van Pvoesss vind ik echt niet mooi (sorry ) maar het lijkt me wel ideaal!
Agreed! maar het wint het in warmte en functionaliteit wel van alle andere die ik heb gebruikt :Y
  zaterdag 14 september 2013 @ 20:47:07 #285
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_131175525
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:22 schreef ohnee het volgende:

[..]

Ik vond het zeker ideaal! De mijne kan weg trouwens dus als je er 1 zoekt voor een klein prijsje :P (is 1 rits stuk maar nog gewoon te gebruiken, kleur is bruin)
Is het er zo 1?



En wat moet ik me voorstellen bij een kapotte rits? Gaat ze dan 1 koud beentje krijgen? :P
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_131175580
Wallaboo O+ Super zijn die. Ik gebruikte sowieso altijd maar 1 kant om open te ritsen. Aan beide kanten zit een rits waarmee je hem helemaal open kunt maken. Maar dat is niet echt nodig eigenlijk.
pi_131178308
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:47 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Is het er zo 1?

[ afbeelding ]

En wat moet ik me voorstellen bij een kapotte rits? Gaat ze dan 1 koud beentje krijgen? :P
Thats the one! :) links en rechts zit een rits. Maar ze kunnen geheel open geritst worden dus je hoeft er maar 1 te gebruiken. rits zit gewoon bovenaan dus de voetjes blijven warm hoor :P
  zaterdag 14 september 2013 @ 21:51:51 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131178383
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:20 schreef PureEvil het volgende:
Winterjas is wel verstandig ja, jij gaat toch ook niet in je tshirtje buiten lopen in de winter? Of in de auto zonder jas? in de winter...Dat is echt heel erg koud!
Ja, ik ga altijd zonder jas in de auto, en Soneal helemaal, een jas (zeker een winterjas) heeft een behoorlijk negatief effect op de werking van de gordels en helemaal bij een kinderzitje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_131178425
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik ga altijd zonder jas in de auto, en Soneal helemaal, een jas (zeker een winterjas) heeft een behoorlijk negatief effect op de werking van de gordels en helemaal bij een kinderzitje.
dit had ik laatst ook gelezen inderdaad! Schijnt dat een kind geen jas aan mag in de auto ivm veiligheid. misschien moet ik die wallaboo nog ff houden dan :P
  zaterdag 14 september 2013 @ 22:33:29 #290
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_131180132
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:53 schreef ohnee het volgende:

[..]

dit had ik laatst ook gelezen inderdaad! Schijnt dat een kind geen jas aan mag in de auto ivm veiligheid. misschien moet ik die wallaboo nog ff houden dan :P
Oh noes! :o


:+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_131234930
Beetje stomme vraag die eigenlijk niet hier hoort. Maar zou graag mee komen kletsen in OUD.
Ik lees al een tijdje mee. Ik stroom een beetje op een ander moment in dan de meesten van jullie. Heb al twee kids en niet bezig (op dit moment) voor derde.
Kan ik zomaar aansluiten? Heb de behoefte om me ergens voor te stellen. Maar kan juiste topic hier niet voor vinden.
Sorry voor de vervuiling van dit topic....
  maandag 16 september 2013 @ 13:26:24 #293
381212 Gulara
From the future
pi_131235164
Hoi animalmix,

Je kunt inderdaad gewoon aansluiten. Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn maar er zijn verschillende topics op leeftijd, dus daar zou je mee kunnen praten.
  maandag 16 september 2013 @ 13:27:22 #294
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_131235197
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 13:18 schreef Animalmix het volgende:
Beetje stomme vraag die eigenlijk niet hier hoort. Maar zou graag mee komen kletsen in OUD.
Ik lees al een tijdje mee. Ik stroom een beetje op een ander moment in dan de meesten van jullie. Heb al twee kids en niet bezig (op dit moment) voor derde.
Kan ik zomaar aansluiten? Heb de behoefte om me ergens voor te stellen. Maar kan juiste topic hier niet voor vinden.
Sorry voor de vervuiling van dit topic....
Hallo Animalmix, leuk dat je erbij komt. Er was eens een voorsteltopic maar ik geloof dat die een beetje in t stof is geraakt.
Beetje leuteren over van alles kan in de SC, en afhankelijk van de leeftijd van je kinderen kan je inhaken in het baby, dreumes, peuter of kleuter tot pubertopic.
Oh, en dit soort vragen zijn ook goed te stellen in het FB topic (bovenaan)

Gewoon gaan meedoen, dan went het vanzelf ;)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 16 september 2013 @ 13:28:16 #295
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_131235232
Ah kijk, allemaal hulpvaardige mensen. O+ nou, als je je nu niet welkom voelt ;)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_131253803
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:51 schreef Leandra het volgende:
Ja, ik ga altijd zonder jas in de auto, en Soneal helemaal, een jas (zeker een winterjas) heeft een behoorlijk negatief effect op de werking van de gordels en helemaal bij een kinderzitje.
Echt? :o dat wist ik niet!!
pi_131254445
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:06 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Ik wilde beginnen met die van eind van de middag of de eerste van de avond, omdat ik merk dat ik dan minder melk heb en daardoor hopelijk geen stuwing krijg. En daarna die van rond 10 uur 's ochtends denk ik. Om en om klinkt idd goed! Dat zal wel schelen met tegengaan van stuwing :)

Ik heb idd er een week per keer voor uitgetrokken :) Ik wil ook niet te snel, wil toch zo lang mogelijk nog bv blijven geven.

Hopelijk lukt het om iig 's ochtends en 's avonds bv te blijven geven!
Ik ben ook met eind vd middag begonnen omdat die de meeste energie kostte en man kon die eventueel overnemen als hij uit z'n werk kwam :) Daarna idd eentje in de ochtend und so weiter. Uiteindelijk heb ik nog 5 weken deels gevoed, tot ik volledig opdroogde ;( Achjaaaaa, was wel superfijn om zo rustig af te bouwen O+
Sarcasme. Herken het.
pi_131256191
En nou ben ik verliefd op de wallaboo ;(

O+
Sarcasme. Herken het.
pi_131259260
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:26 schreef Spirit82 het volgende:
En nou ben ik verliefd op de wallaboo ;(

O+
Verse baby bakken? ;)

Heeft er iemand tips voor een winterslaapzak met openingen voor gordeltjes? (de combisleeper ken ik, maar vind ik een beetje prijzig)
pi_131259281
Die wallaboo was met mn winterbaby echt de beste koop! Zo heerlijk zacht, je zou bijna jaloers worden op je baby hahaha. :P Zou er zeker voor gaan. (maar dan wel 2e hands want 55,- voor iets wat je maar een paar mnd nodig hebt... en zat te vinden op mp!)

/reclame :P
edit: oh spirit heeft geen (bijna) baby?? Wat jammer nou. Dat wordt een winterbaby bakken idd :P

edit2: En welkom animalmix!! ^^ :)

edit3: Er is ook een peuterversie van die wallaboo?!? voor in de kinderwagen. *mp gaat afstruinen :D*

[ Bericht 14% gewijzigd door ohnee op 16-09-2013 22:14:06 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')