ik wil ook een kat zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
kat ligt languit naast me, zo hard te spinnen dat de buren het kunnen horen
Ik wil een kat zijn
dat is ook zeer vermoeiendquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil ook een kat zijn
hier liggen ze al sinds 8 uur vanochtend in coma, moe van een lange nacht lekker in hun bedje tukken waarschijnlijk
ja, en helemaal naar de kattenbak lopen die elke dag voor je verschoond wordt...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vergeet niet al dat eten nommen wat voor je neus klaar gezet wordt
Ja en dan van die kut baasjes die met zo'n speelgoedhengeltje voor je neus gaat hengelen, verwachten ze ook nog dat je je pootjes uitsteekt om er mee te spelenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, en helemaal naar de kattenbak lopen die elke dag voor je verschoond wordt...
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan dr reis ziet er echt awesome uit * SpaceInvaders gaat alvast in koffer zitten.
Is dat waar?quote:Met ingang van 2014 zal ook het eigen risico voor een zorgverzekering inkomensafhankelijk gemaakt worden
In een vorig topic dus, waar ik niet terug ga lezenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, daar ging het net over, nog geen 20 posts terug
Op de korte termijn wel ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
Maar daar hebben jullie studentjes geen last van. Voor jullie wordt het enkel goedkoper
precies, en niks te vrezen want die regels veranderen elk jaar. En als je toch na je studie ineens kansloos veel moet betalen meteen zeg ik alleen maar chapeau, want dan heb je een verrekte goed startsalaris onderhandeldquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Op de korte termijn wel ja.
Als ik ooit werk vindquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
precies, en niks te vrezen want die regels veranderen elk jaar. En als je toch na je studie ineens kansloos veel moet betalen meteen zeg ik alleen maar chapeau, want dan heb je een verrekte goed startsalaris onderhandeld
Wel als ik moet gaan werken.....ik woon in een gat...er is hier niets op fietsafstandquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je die twee auto's ècht nodig?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd we staan al 9e van de 63, dat is best wel hoog
quote:
Jij ontvangt ieder kwartaal gratis 700 euro omdat je kinderen hebt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als ik nou ga studeren, is alles voor mij dan ook goedkoper?
maak drie kinderen!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ook wel gratis 3000 euri per jaar
JA BIJ MIJ IN DE BUURT KUNNEN WE NAAR T STRAND!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:23 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
En ook nog mensen die afzeggen enzo![]()
Ik kreeg net nog een mail van een kamer in hoofddorp waar ik een aantal weken geleden (bijna een maand volgend mij) op gereageerd had en eigenlijk 6e stond dat ik op nummer 2 was geëindigd.
En net al een stofzuiger en waterkoker gehosseldzometeen tekenen (trein heeft uiteraard vertraging
) en dan morgen vloerbedekking en servies en alles kopen
ERMAHGERD!
Nog steeds besef ik het nietook niet toen ik gister in A'dam rondliep. Wel megatoby op huurappartementen gewezen waar ik langs kwam op de weg naar Sjaan
Nu heeft hij nog meer motivatie om zijn best te doen bij zijn sollicitaties
MEER LIMBO'S IN IJBURG JAJAJAJAJAJAJAJAJAquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA BIJ MIJ IN DE BUURT KUNNEN WE NAAR T STRAND!
ERMAHGERD WE KUNNEN EEN ENCLAVE STARTENquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:30 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
MEER LIMBO'S IN IJBURG JAJAJAJAJAJAJAJAJA
Joaaaa, det is toch neet te geluive of waal soms achjaaa hoieee woaaaaa
toby woont nu in eindhoven, weetnie of dat wel een limbo isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:30 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
MEER LIMBO'S IN IJBURG JAJAJAJAJAJAJAJAJA
Joaaaa, det is toch neet te geluive of waal soms achjaaa hoieee woaaaaa
Eindhoven / Limburg, potato / potatoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
toby woont nu in eindhoven, weetnie of dat wel een limbo is
Hahaha een enclavequote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:31 schreef Mss het volgende:
[..]
ERMAHGERD WE KUNNEN EEN ENCLAVE STARTEN
Ik heb een instant grafhumeur dus ik sla reageren hierop ff over ok?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is bijna 3000 euro gratis per jaar.
Ruilen tegen wat studententoeslagen?
Het was een grapje joh.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb een instant grafhumeur dus ik sla reageren hierop ff over ok?
Ja I know maar ik zit hier ff overspannen te zijn. Mijn humor staat ff uit.quote:
AmsterRRRRrRRrhrrrhghghgrhgrhrhrhrhgrhgrhghghghrghrhrhghrghrhgrhrghrghgrhghrghrhgrhrhgdammerhrrghghhrghrghrhgrhgrhrhrhgrhrghrhghrhrghrhrhrhgrhrgggghghghrrghhggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrsquote:
geen sex voor jou morgenavondquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
AmsterRRRRrRRrhrrrhghghgrhgrhrhrhrhgrhgrhghghghrghrhrhghrghrhgrhrghrghgrhghrghrhgrhrhgdammeerhrrghghhrghrghrhgrhgrhrhrhgrhrghrhghrhrghrhrhrhgrhrgggghghghrrghhggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrs
Die is leuk! Maar de mens`s health is nog leuker vind ikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik las al allemaal dingen over women's health in de winkels en ik had er nog heul geen gehaddus nu sturen ze m alsnog
Ja maar als je ècht niet wil reageren doe het dan nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja I know maar ik zit hier ff overspannen te zijn. Mijn humor staat ff uit.
Andere keer weer
dat accent is echt zo om te janken, het klinkt lomp en als sf zo praat is t imho echt niet sexyquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat accent is echt zo om te janken, het klinkt lomp en als sf zo praat is t imho echt niet sexy
Jamaar Limbo's zijn gezellig jeweets!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat accent is echt zo om te janken, het klinkt lomp en als sf zo praat is t imho echt niet sexy
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geen sex voor jou morgenavond
Je kan ook gezellig zijn en gewoon normaal praten!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Jamaar Limbo's zijn gezellig jeweets!
Ja is ook zo. Streep eronder, klaarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar als je ècht niet wil reageren doe het dan nietnu lokken we er alsnog een discussie mee uit
![]()
Dus probeer je er niks van aan te trekken, ik bedoel er echt niks mee, was grapje, kop op, kusjekroel, waarom voel je je klote en alles komt goed?
Ja maar een zachte gquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kan ook gezellig zijn en gewoon normaal praten!
Helpt een potje hard janken? Bij mij wel vaak!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Streep eronder, klaar
Gezeik met rolstoel (what else?) en uwv gezeik voor Jodokus. enzo, en gewoon ongelukkige samenloop van omstandigheden (maar dat is privé)
Ik loop al 3 dagen te janken en ondanks gierende migraine geen enkel resultaatquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Helpt een potje hard janken? Bij mij wel vaak!
eau.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik loop al 3 dagen te janken en ondanks gierende migraine geen enkel resultaat
goed idee. Sterktequote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga maar eens therapeutisch m`n nagels lakken en onderwijl nog een potje soad luisterenff de trance van gisteravond terug oproepen
School?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:08 schreef Mss het volgende:
Godverdomme, hier ook velen frustraties op het moment
Jep, gewoon complete onduidelijkheid. Ik bleek deels info voor het eerste jaar te hebben gekregen en niemand heeft mij verteld dat ik zelf een verzoek bij de examencommissie in moest dienen om in het tweede jaar in te stromen. Dus ik sta nog niet officieel ingeschreven, heb nog geen klas en daardoor ook geen rooster. Soberso komen de roosters pas op zijn vroegst morgen en ik heb nog honderd miljoen miljard vragen over indeling van het jaar en stage en groepswerk. Ook moet ik er dus nog voor zorgen dat ik om mijn therapie heen kan roosteren en werk zit ook achter me aan voor een rooster en ik heb gewoon GEEN idee.quote:
Wat een teringbendequote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Jep, gewoon complete onduidelijkheid. Ik bleek deels info voor het eerste jaar te hebben gekregen en niemand heeft mij verteld dat ik zelf een verzoek bij de examencommissie in moest dienen om in het tweede jaar in te stromen. Dus ik sta nog niet officieel ingeschreven, heb nog geen klas en daardoor ook geen rooster. Soberso komen de roosters pas op zijn vroegst morgen en ik heb nog honderd miljoen miljard vragen over indeling van het jaar en stage en groepswerk. Ook moet ik er dus nog voor zorgen dat ik om mijn therapie heen kan roosteren en werk zit ook achter me aan voor een rooster en ik heb gewoon GEEN idee.
Nu had ik een telefoonnummer gekregen van coördinator van het tweede jaar en die had ik gebeld maar die had geen tijd en ik moest een half uur geleden terugbellen en nu neemt hij niet meer op en ik weet nog steeds niks. Straks ben ik te laat en kan ik helemaal niet meer werken en FUUUUUUUU. Ik wil gewoon alles geregeld hebben godver.
In onzekerheid zitten is nooit leuk, hopelijk hoor je iig nog iets voor het weekendquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:20 schreef Mss het volgende:
Ja ik moet gewoon een rooster hebben, dan weet ik het meeste. Het inschrijfverzoek ligt bij de examencommissie en dat is in principe een formaliteit.
Maar ik wil gewoon weten HOEveel en wanneer ik kan werken, want dat is op dit moment best belangrijk. Boeken enzo kun je best een week later kopen, en qua stage zal niemand wel in zijn eerste week beginnen, maar ik moet gewoon een rooster hebben zodat ik dat in ieder geval mijn financiën kan uitpuzzelen. En dan word ik naar iemand doorgestuurd die me niet kan helpen of geen tijd heeft en dan kan ik wel janken want ik wil het gewoon weten.
Ben gewoon bang dat ik straks een rooster heb waarbij ik geen tijd heb om te werken en dat zou echt aids zijn.
Dit jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In onzekerheid zitten is nooit leuk, hopelijk hoor je iig nog iets voor het weekend
Ik kan er niet tegen dat jij niks weetquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:27 schreef Mss het volgende:
Oh en de intro is volgende week, daar zijn misschien onderdelen voor van belang voor mij, maar ik weet uiteraard niet wat en HOE
Lichtpuntje nummer 1quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:34 schreef Mss het volgende:
Mja, ik zie wel dat stages altijd op woensdag of donderdag zijn, ik ga er vanuit dat er dan geen colleges zijn. Omdat ik op donderdag mijn aidstoornissengroep heb moet ik op woensdag stage lopen en kan ik op donderdagmiddag wel werken.
Wow gaaf! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:30 schreef Debsterr het volgende:
Sorry als ik tussen zware verhalen door kom maar AAAAAAHHHHHH IK HEB DE ILNP ULTRA CHROMES GEWONNEN AAAAAAHHHHHH
WAW hoe awesome is datquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:30 schreef Debsterr het volgende:
Sorry als ik tussen zware verhalen door kom maar AAAAAAHHHHHH IK HEB DE ILNP ULTRA CHROMES GEWONNEN AAAAAAHHHHHH
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:30 schreef Debsterr het volgende:
Whoaaaaaaaaah! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:30 schreef Debsterr het volgende:
Nou ik kleed me voor m'n werk wel netjes hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo kun je makkelijk gaan werken, of lopen die mensen daaro er niet zo bij?
Oh :pquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nou ik kleed me voor m'n werk wel netjes hoorMeeste lopen er daar wel gewoon casual/netjes bij
Ja dat is normaal, maar hoe die mensen waar ik werkte erbij liepenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gewoon jeans, shirt, en een net vestje
hoe dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat is normaal, maar hoe die mensen waar ik werkte erbij liepen
teletokkiesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
joggingsbroek witte sokken en badslippers van 3 euro
Priemquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:20 schreef PriemGirl het volgende:
2 mokken soep en het blijft binnen en was tastyscooooore
Ik heb het geredquote:
Opaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb het gered![]()
Fred stelde voor dat ik de komende dagen het rustig zou houden.. Ik en rustig.
Toen zei hij dat ik eens niet de hele dag achter de computer moest zitten.
Mijn reactie: Zou tegen jou eens moeten zeggen dat je niet de hele dag tv moet kijken
Zijn reactie: Ja maar tv kijken is relaxed.
HIJ BEGRIJPT ME NIET
quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb het gered![]()
Fred stelde voor dat ik de komende dagen het rustig zou houden.. Ik en rustig.
Toen zei hij dat ik eens niet de hele dag achter de computer moest zitten.
Mijn reactie: Zou tegen jou eens moeten zeggen dat je niet de hele dag tv moet kijken
Zijn reactie: Ja maar tv kijken is relaxed.
HIJ BEGRIJPT ME NIET
JA DAT IS LELIJKquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
bedoel je de update balk?
Mijn chat is nu gewoon heel lang
Ja die ja, de ticker. Bij mij is die chatbalk nu ook heel lang.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
bedoel je de update balk?
Mijn chat is nu gewoon heel lang
mwah. "Pietje vindt de foto van afhaalchinees Jade City leuk"quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En ik mis die updates uit de ticker
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah. "Pietje vindt de foto van afhaalchinees Jade City leuk"
Ik zag daar soms updates verschijnen van nieuwe foto's die waren toegevoegd enzo die vervolgens niet in mijn eigen feed stonden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah. "Pietje vindt de foto van afhaalchinees Jade City leuk"
omdat je geblokkeerd wasquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zag daar soms updates verschijnen van nieuwe foto's die waren toegevoegd enzo die vervolgens niet in mijn eigen feed stonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:08 schreef Molo het volgende:
GroenterssoepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iets ergs?![]()
Ja, aidsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, aidsUhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das minder... En naar wanneer is het verplaatst?
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
een dslrquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:17 schreef Molo het volgende:
Milieusticker is gearriveerd
Heeft iemand nieuwe ideeën voor online koopjes?
quote:
Is voor nu even klote, omdat hij zich er op ingesteld had en ik dus vrij genomen, maar komt wel goed. Het had ook een tumor ofzo kunnen zijn, dit is volledig goedaardig allemaal, alleen een stomme plekquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uhdas minder... En naar wanneer is het verplaatst?
ik ben cheap ass, dus ik verzoek om kleine koopjesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je toch bezig bent, ik wil wel een nikon d5100
een handbag organizer van ebay.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben cheap ass, dus ik verzoek om kleine koopjes
meh....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
een handbag organizer van ebay.
jammer, was zo grappig toenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik ook hoor, maar deze heb ik niet meegekregen
ik denk dat jij en ik niet echt de standaard zijn qua klussen. De gemiddelde vrouw is zo'n afhankelijke Samantha die liever op de Margriet lentefair aanbiedingspakken Ariël koopt dan behang gaat afsteken of opplakken, laat staan iets daadwerkelijks klusserigs doenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik snap die wijven van help mijn man is klusser nooit zo goed. Waarom beginnen ze er zelf niet aan?
Waarom liever twaalf jaar mopperen en janken dan even zelf een paar weekends de armen uit de mouwen
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
net zo'n hotstuff als mykel baca
ja, van die Gerda-beurzen, je weetz. Er bestaat vást wel een Margret lentefair ofzoquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, via dat Dennis topic denk ik ineens weer aan de techno honks![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:47 schreef Molo het volgende:
[..]
ik denk dat jij en ik niet echt de standaard zijn qua klussen. De gemiddelde vrouw is zo'n afhankelijke Samantha die liever op de Margriet lentefair aanbiedingspakken Ariël koopt dan behang gaat afsteken of opplakken, laat staan iets daadwerkelijks klusserigs doen
Ja ik dacht ze zitten nog in zo'n propje dus t zal nog wel zeg maar niet levend zijn .. maar ik deed dus 1 mini prikje en gelijk krioelde het overal, ik als een malle die stofzuiger erbij en daar vlogen ze gelukkig wel in, na tijdje kwam er niets meer uit, ik weer prikje, kwam er weer een hele lading, t waren er zeker wel 100 in totaalquote:
ik dacht dus dat t niet zou levenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ew ew ew instant jeuk overal![]()
Ik zou hetzelfde hebben gehandeld geloof ik. Hoewel ik altijd eerst ff een aansteker onder zulke blubjes hou, voor de zekerheid
Nou idd, de volgende keer de fik erin :vquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo'n vergissing maak je maar 1 keer bweheh
Dankjewel voor het niet laten hangenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik dacht ze zitten nog in zo'n propje dus t zal nog wel zeg maar niet levend zijn .. maar ik deed dus 1 mini prikje en gelijk krioelde het overal, ik als een malle die stofzuiger erbij en daar vlogen ze gelukkig wel in, na tijdje kwam er niets meer uit, ik weer prikje, kwam er weer een hele lading, t waren er zeker wel 100 in totaalgelijk stofzuiger geleegd, vuilniszak naar buiten en dat gedeelte van de stofzuiger waar ze i nterecht komen uitgespoeld
Ja iewl hequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dankjewel voor het niet laten hangen
Ik heb twee keer zo'n nestje in de tuin gehad. Eerste keer in het slot van het tuinhekje en tweede keer in m'n tuinstoel. Eerste keer heeft m'n moede het weggehaald, tweede keer heeft m'n buurman me geredquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
EHMYGEWRD IK HEB T DOORGEPRITK!
er zat dus een blupje met webje er omheen, k wou het opzuigen maar t zat vast dus ik dacht ff met stokje losmaken en dan opzuigen
KWAMEN ER ALLEMAAL LEVENDE MINI SPINNETJES UIT EN VEEL OOK!
ik ben niet bang voor spinnen maar dit was ranzig, overal jeuk ik ga maar ff douchen!
En dat duurt meestal ook LANG.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
REGEL INTERNET DAT IS HER BELANGRIJKSTE
Heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dico, goeden matige tip: Maak even een planning van hoe je alles aan wilt pakken en een lijstje van alles wat gedaan moet worden. Maak de planning vooral heul ruim
Anders kan je jezelf best wel gek maken [/ervaring]
En ga er alvast van uit dat die volledige planning in de soep loopt door onverwachte zaken en omdat bedrijven hun werk niet doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb ik al gedaanalleen de woningbouw komt maandag pas naar het huis omdat er kleine dingen zijn in het huis die wel ff door hun moeten worden gemaakt enzo. maar we hebben al een planning gemaakt
Ik gok maandag :pquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je tot vanavond 19:00 kon reageren op huizen, wanneer hoor je dan meer?
voor de nagellakmeisjes weet ik nog nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wanneer is de Dico housewarming meet?![]()
http://www.amodelrecommends.com/2010/12/01/bioderma-crealine-h20/quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:50 schreef Molo het volgende:
Wat is dat ook alweer voor spul?
Tevens, goeiemorgen
Ah, das mooi spul! Je gebruikte nu Lush ultrabland ofzo toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.amodelrecommends.com/2010/12/01/bioderma-crealine-h20/
Neh ik gebruik cheape zooi van Etos of dmquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, das mooi spul! Je gebruikte nu Lush ultrabland ofzo toch?
(Aan de naam dacht ik dat het kleispul voor je gezicht voor wonden te maken of littekens ofzo was)
Hehehehe, ik gebruik cheap ass twee fasen reizigers, werken prima voor mij. Ik heb een keer zo'n micellaire (?) reiniger gebruikt maar vond ik voor oog makeup toch minder fijn. Maar ieder zijn ding, verschilt zo erg wat je fijn vindt van persoon tot persoonquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh ik gebruik cheape zooi van Etos of dm
Waar heb je gekeken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je tot vanavond 19:00 kon reageren op huizen, wanneer hoor je dan meer?
Klinkt als een volledig normaal breinquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
*heeft zin in wat lekkers, even naar de kantine*
*komt de secretaresse tegen op de gang en die roept: 'he slanke den!'*
*hoeft spontaan geen zooi meer te eten en neemt groentesoep*
my brain
Dat heet reïncarnatiequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallon
Wanneer zou de medische wetenschap toe zijn aan een algehele lijfstransplantatie?
Niet meer mis dan anders eigenlijk, maar alle hulpmiddelen laten op zich wachten en álles gaat er mee fout. Dat geeikel ben ik zat! Dus doe dan maar een gewoon lijf, dan is dat allemaal niet zoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:24 schreef Molo het volgende:
Maar het is dus weer hoerig mis... Stom zegscumbag body
Ik heb t nog nooit gebruikt dus ben benieuwdquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Hehehehe, ik gebruik cheap ass twee fasen reizigers, werken prima voor mij. Ik heb een keer zo'n micellaire (?) reiniger gebruikt maar vond ik voor oog makeup toch minder fijn. Maar ieder zijn ding, verschilt zo erg wat je fijn vindt van persoon tot persoon
Heeft Unf het leuk?
Ohquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik bedoel in welke buurt
Okquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ohja ik heb geen idee want ik ben dus heul niet bekend in Breda. Noordelijk van t station. Zal wel straatnamen sturen straks goed?
volledig begrijpelijk wel... wat een hoerentoko's zijn die leveranciers/regelfirma's toch ook hequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Niet meer mis dan anders eigenlijk, maar alle hulpmiddelen laten op zich wachten en álles gaat er mee fout. Dat geeikel ben ik zat! Dus doe dan maar een gewoon lijf, dan is dat allemaal niet zo
tussen de blowende crackhoertjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ohja ik heb geen idee want ik ben dus heul niet bekend in Breda. Noordelijk van t station. Zal wel straatnamen sturen straks goed?
Uh-huh! Ik wil liefst niks meer met horror bank te maken hebben maar de komende 5 jaar zit ik er wel aan vastquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:35 schreef Molo het volgende:
[..]
volledig begrijpelijk wel... wat een hoerentoko's zijn die leveranciers/regelfirma's toch ook he
Zonnebrand, natuurvoedingszut (hebben ze ook bij DM) en de broodbakmixen zijn er ook supergoedkoop:9quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:36 schreef Molo het volgende:
Behalve P2, Balea en andere gezichts- en haarverzorging, wat zijn nog meer aanraders auf Deutschland?
dat weet je niet, misschien heeft je gemeente over ene jaar wel weer een nieuwe leverancier (gebeurt vaak genoegquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Uh-huh! Ik wil liefst niks meer met horror bank te maken hebben maar de komende 5 jaar zit ik er wel aan vast
oh dat zijn wel hele goeiequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zonnebrand, natuurvoedingszut (hebben ze ook bij DM) en de broodbakmixen zijn er ook supergoedkoop:9
Oh! Ik ga duimen!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:42 schreef Molo het volgende:
[..]
dat weet je niet, misschien heeft je gemeente over ene jaar wel weer een nieuwe leverancier (gebeurt vaak genoeg) en dan gaat het onderhoud ook over naar die nieuwe toko
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh! Ik ga duimen!
Maar niet te hard want mijn duimsplints zijn zoekgeraakt bij de leverancier
ik zit tegelijkertijd te fokken en soep te eten en las daardoor stierenverkrachterquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben de reincarnatie van een serieverkrachter/moordenaar denk ik
Heerlijk weer om naar buiten te gaanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ew
Ik ga mn dochter ff uitlaten. Rondje kinderboerderij dan maar
Maybelline mascara kost daar de helft van wat het hier kostquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:36 schreef Molo het volgende:
Behalve P2, Balea en andere gezichts- en haarverzorging, wat zijn nog meer aanraders auf Deutschland?
Ik wil ook een keer naar een DMquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maybelline mascara kost daar de helft van wat het hier kost![]()
Volgens mij kost eigenlijk alles daar de helft van hier
Duitsland
oh ja, mascara gebruik ik ook altijd wel opquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maybelline mascara kost daar de helft van wat het hier kost![]()
Volgens mij kost eigenlijk alles daar de helft van hier
Duitsland
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer naar een DM
als ze die voor kinderen hebben hebben ze die ook voor jouquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zouden ze voor volwassenen ook een cappuccino met smarties eromheen hebben bij de Hema?![]()
Moet lukkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:00 schreef Molo het volgende:
[..]
als ze die voor kinderen hebben hebben ze die ook voor jou
Zeker als je je id-bewijs niet me neemt en roze kleding aan doet
gewoon vragen manquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet lukken
Ben alleen bang dat in die voor kinderen geen koffie zit.. Ik wil koffie
Schiet meteen de introkids hier af, wat een takkeherrie zegquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:00 schreef Molo het volgende:
MAG IK DIE KUTHOND VAN VERDEROP AFSCHIETEN ALSTUBLIEFT, BEDANKT!!!!
Valt toch wel mee vanuit Breda? Vanuit Tilburg waren we binnen 2 uur in Keulen, en toen zijn we nog velen plaatsen voorbij geredenquote:
Ik zie mezelf er voor aan om dat gewoon een keer te doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:01 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon vragen man
Bij de Hema hier doen ze in ieder geval nooit moeilijk
misschien kan ik dat kleine teringhondje daar op af sturen, hij klinkt alsof hij goed kuiten kapot kan bijtenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Schiet meteen de introkids hier af, wat een takkeherrie zeg
Oh, ik dacht dat het sowieso anderhalf uur rijden zou zijn. Dat zou dan 3 uur totaal zijn en dan is het 'ermahgerd koop allessssssssssss want goedkoop' een beetje weg want dat zit dan al in je benzinequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Valt toch wel mee vanuit Breda? Vanuit Tilburg waren we binnen 2 uur in Keulen, en toen zijn we nog velen plaatsen voorbij gereden
ik zou het gewoon doen hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zie mezelf er voor aan om dat gewoon een keer te doen
Omdat het kan
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:03 schreef Molo het volgende:
[..]
misschien kan ik dat kleine teringhondje daar op af sturen, hij klinkt alsof hij goed kuiten kapot kan bijten
Naar Essen was vanaf hier iets van 2,5 uur dacht ik, dus dat moet jij een stuk sneller kunnen doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het sowieso anderhalf uur rijden zou zijn. Dat zou dan 3 uur totaal zijn en dan is het 'ermahgerd koop allessssssssssss want goedkoop' een beetje weg want dat zit dan al in je benzine
Als je er een dagje uit van maakt is het benzineargument ook weg slotje opgelostquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het sowieso anderhalf uur rijden zou zijn. Dat zou dan 3 uur totaal zijn en dan is het 'ermahgerd koop allessssssssssss want goedkoop' een beetje weg want dat zit dan al in je benzine
Misschien ff aan B voorleggen als we de nieuwe auto hebben.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:05 schreef Molo het volgende:
En tanken in Deutschland
en gewoon lekker met 130-160 erheen rijden, tuuttuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
"even testen hoe hard hij kan"quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Misschien ff aan B voorleggen als we de nieuwe auto hebben.
'Die auto moet wel ff ingereden worden he'
Al heb ik het idee dat ie dat toch niet zo'n tof uitje gaat vindenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"even testen hoe hard hij kan"
Bijzonder goed excuus
zet je hem de hele dag in een bierstube neer en dan rij jij terugquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Al heb ik het idee dat ie dat toch niet zo'n tof uitje gaat vinden
'Kom, we gaan de auto ff inrijden, ritje naar Duitsland, dagje uit dit dat alles!!!'
'Ja tof, waar zullen we eens heen gaan'
'Maakt niet uit ALS WE MAAR LANGS EEN DM KOMEN'
'Een wat?'
'Een DM... Soort van Kruidvat...'
'HELL NO'
Volgens mij gaat dat zo ongeveer....
Het rijden is juist het enige dat ie WEL leuk zou vinden aan dat uitje want nieuwe autoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:12 schreef Molo het volgende:
[..]
zet je hem de hele dag in een bierstube neer en dan rij jij terug
Ik ben toen we daar op vakantie waren in een ideaal concept geweest. Het was een heul grote parkeerplaats met daaromheen een Lidl, een Aldi, een DM en een paar goedkope euro-shops/kledingwinkels. Ideaal. Ik in de DM, Fred in de andere winkels en de supermarktquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Al heb ik het idee dat ie dat toch niet zo'n tof uitje gaat vinden
'Kom, we gaan de auto ff inrijden, ritje naar Duitsland, dagje uit dit dat alles!!!'
'Ja tof, waar zullen we eens heen gaan'
'Maakt niet uit ALS WE MAAR LANGS EEN DM KOMEN'
'Een wat?'
'Een DM... Soort van Kruidvat...'
'HELL NO'
Volgens mij gaat dat zo ongeveer....
of je laat hem alle curryworsten proberen ofzoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het rijden is juist het enige dat ie WEL leuk zou vinden aan dat uitje want nieuwe auto
Cochemquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben toen we daar op vakantie waren in een ideaal concept geweest. Het was een heul grote parkeerplaats met daaromheen een Lidl, een Aldi, een DM en een paar goedkope euro-shops/kledingwinkels. Ideaal. Ik in de DM, Fred in de andere winkels en de supermarkt.
Tevens was dat de DM die het dichtste bij het park zat, was het 20 minuten rijden en heb ik dat 2 keer speciaal voor die DM gedaan
quote:
Waarom moet hij eigenlijk mee?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
B haat shoppen. Maakt niet uit waar ie voor gaat shoppen, hij haat het per definitie.
Ik vind shoppen leuk, maakt niet uit waarvoor
Dus hij gaat alleen mee als ie ook echt zelf iets nodig heeft wat ik echt echt echt niet voor hem mee kan brengen. En dan kan ik elke keer 3 uur in een Kruidvat hangen als ik zou willen, boeit hem niet. Zolang hij er maar niet bij hoeft te staan. En er is geen enkele andere winkel die hij tof vindt, dus daar kan ik hem ook niet ff stashen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:14 schreef Molo het volgende:
[..]
of je laat hem alle curryworsten proberen ofzo
OF je gaat gewoon lekker zonder hem, met een vriendin ofzo
Hij hoeft nie per se mee. Maar als we er een dagje uit van zouden maken, is het gezellig als ie mee isquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom moet hij eigenlijk mee?
lekker thuis laten met een flinke pot bier en jij lekker op pad nar Duitsland, iedereen blijquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij hoeft nie per se mee. Maar als we er een dagje uit van zouden maken, is het gezellig als ie mee is![]()
Maar ik doe hem er geen plezier mee om hem mee te nemen als het hoofddoel een DM is
Maar ging jij niet op vakantie binnenkort? Kun je dan niet beter een beetje rusten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
"Je ziet er echt niet uit; ga eens naar huis!"
Zit je dan op het werkOverigens voel ik me wel al een heul stuk beter dan gisteren
Nog steeds wat 'duf' in mijn hoofd; maar doenbaar.. En ik ben hier pas om 13u !
Het is nooit goed![]()
Wat houdt je tegen om het te doen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
Zit je dan op het werkOverigens voel ik me wel al een heul stuk beter dan gisteren
Het is nooit goed![]()
ziek is ziek hequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
Het is nooit goed![]()
hahaha, herkenbaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ben ooit 1x in een DM geweest. Toen was ik met een collega naar Berlijn voor cursus en we waren met het vliegtuig en er kon alleen handbagage meeEn ik kende die (mannelijke) collega nog niet zo goed dus vond het niet zo'n geweldig goede indruk maken om daar eens uitgebreid het P2 schap te gaan bekijken waar hij bij was. Dus heb ff snel een scan gemaakt en wat kleine dingetjes meegenomen, maar grootverpakkingen van goedkope dingen konden sowieso al niet mee dus ook niet naar gekeken.
Ga naar huis, dan heb je nog wat extra rust en uitziek tijd straks zit je op vakantie in de bagger!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
Het is nooit goed![]()
Vitaminen zijn er ook goedkoopquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:36 schreef Molo het volgende:
heb ik zo'n grauwe kop dat je vindt dat ik dat nodig heb?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |