ik wil ook een kat zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
kat ligt languit naast me, zo hard te spinnen dat de buren het kunnen horen
Ik wil een kat zijn
dat is ook zeer vermoeiendquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil ook een kat zijn
hier liggen ze al sinds 8 uur vanochtend in coma, moe van een lange nacht lekker in hun bedje tukken waarschijnlijk
ja, en helemaal naar de kattenbak lopen die elke dag voor je verschoond wordt...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vergeet niet al dat eten nommen wat voor je neus klaar gezet wordt
Ja en dan van die kut baasjes die met zo'n speelgoedhengeltje voor je neus gaat hengelen, verwachten ze ook nog dat je je pootjes uitsteekt om er mee te spelenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, en helemaal naar de kattenbak lopen die elke dag voor je verschoond wordt...
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan dr reis ziet er echt awesome uit * SpaceInvaders gaat alvast in koffer zitten.
Is dat waar?quote:Met ingang van 2014 zal ook het eigen risico voor een zorgverzekering inkomensafhankelijk gemaakt worden
In een vorig topic dus, waar ik niet terug ga lezenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, daar ging het net over, nog geen 20 posts terug
Op de korte termijn wel ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
Maar daar hebben jullie studentjes geen last van. Voor jullie wordt het enkel goedkoper
precies, en niks te vrezen want die regels veranderen elk jaar. En als je toch na je studie ineens kansloos veel moet betalen meteen zeg ik alleen maar chapeau, want dan heb je een verrekte goed startsalaris onderhandeldquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Op de korte termijn wel ja.
Als ik ooit werk vindquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
precies, en niks te vrezen want die regels veranderen elk jaar. En als je toch na je studie ineens kansloos veel moet betalen meteen zeg ik alleen maar chapeau, want dan heb je een verrekte goed startsalaris onderhandeld
Wel als ik moet gaan werken.....ik woon in een gat...er is hier niets op fietsafstandquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je die twee auto's ècht nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |