abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130336818
Pretty Little Liars, een serie van ABC Family gebaseerd op de boeken van Sara Shepard!

Rosewood is a perfect little town. So quiet and pristine, you'd never guess it holds so many secrets. Some of the ugliest ones belong to the prettiest girls in town -- Aria, Spencer, Hanna and Emily, four estranged friends whose darkest secrets are about to unravel.

One year ago, Alison, the Queen Bee of their group, disappeared and the girls swore they'd never tell what really happened that night. They thought their secrets would bond them together, but just the opposite is true. Then again, who's to say what the truth is in Rosewood. It seems everyone in town is lying about something.

Now, as the mystery surrounding Alison's disappearance resurfaces, the girls begin getting messages from "A," saying and threatening things only Alison would know. But it couldn't be Alison. Could it? Whoever it is, they seem to know all the girls' secrets, and seem to be watching their every move. The girls are friends again, but will they be there for each other if their dark secrets come to light?

Vorige topic: TV / [USA] Pretty Little Liars #6: The Betrayal

Officiële website: http://abcfamily.go.com/shows/pretty-little-liars

[ Bericht 4% gewijzigd door WammesWaggel op 22-08-2013 15:57:51 (fixed picture) ]
  donderdag 22 augustus 2013 @ 08:40:25 #2
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130338456
Ja die gozer die ineens dé getuigenis heeft om Hanna's moeder vrij te pleiten komt ook wel een beetje 'out of nowhere'. Zal ook vast wel weer een setup zijn.
KuikenGuppy
pi_130338471
Dat inhakken op die hooiberg in die auto :')
Ja doei.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 08:48:43 #4
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130338580
Dat was ook een hoogepuntje, ja :').
KuikenGuppy
pi_130341174
Slowdancen in een cirkeltje _O-
Spoilers!
pi_130341814
Eens over Ezra en dat kutkind. Wat kan mij dat nog boeien :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_130344001
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 08:40 schreef Burdie het volgende:
Ja die gozer die ineens dé getuigenis heeft om Hanna's moeder vrij te pleiten komt ook wel een beetje 'out of nowhere'. Zal ook vast wel weer een setup zijn.
Dat, of hij zal boeten voor zijn ondankbare gedrag.
RIP :P
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:21 schreef Beach het volgende:
Eens over Ezra en dat kutkind. Wat kan mij dat nog boeien :')
Eens, er moet echt nog wel ergens een clue zitten wat betreft A bij die Ezra anders hadden ze die sufferd toch echt allang uit de serie geschreven mag ik hopen :')

Dat dansen kon mij juist wel bekoren, zag er best gezellig uit en die meiden konden die look wel hebben :9~
  donderdag 22 augustus 2013 @ 12:43:41 #8
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130344046
Ik vond dat dansje van Emily en Paige maar vreemd, met Emily's rug naar haar toe :?
KuikenGuppy
pi_130344697
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 12:43 schreef Burdie het volgende:
Ik vond dat dansje van Emily en Paige maar vreemd, met Emily's rug naar haar toe :?

Uiteindelijk komt alles toch wel goed :)

[ Bericht 4% gewijzigd door WammesWaggel op 22-08-2013 13:10:28 ]
pi_130345187
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 12:43 schreef Burdie het volgende:
Met om de paar pasjes een scheppende beweging naar links en rechts :?
Ik vind het sowieso altijd vreemd als ze op tv 'spontaan' gaan dansen en dan een hele choreografie uit gaan voeren.

Maar mijn toppunt van deze ep blijft het slowdancen in een cirkeltje van Toby en Spencer. Mijn spa rood kwam er door mijn neus uit :X
Spoilers!
pi_130350661
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het sowieso altijd vreemd als ze op tv 'spontaan' gaan dansen en dan een hele choreografie uit gaan voeren.
Maar het dansje van Aria & Jake vond ik leuk :)

Volgende week seasonfinale he?
pi_130355426
Volgende week is enkel de zomer finale. Seizoen 4 gaat later in het jaar weer verder volgens mij, nog niet naar de terugkeer datum gekeken.

Vond deze aflevering wat saai eigenlijk. Toby vond ik niks met zijn gejank, Ezra kon ik prima hebben ( al heb ik sowieso niet echt moeite met Ezra/Aria, heb wel met hem te doen ).
Verder ook niet echt ontdekkingen gedaan die echt zeer spannend te zijn. Denk nog steeds niet dat Cece Red Coat is, die wordt namelijk veel te verdacht neergezet. Te verdacht. Al denk ik niet dat Red Coat ook meteen ''A'' is. Zullen wel twee personen zijn. Weet niet eens of ze echt samen werken. Zullen zien.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 18:57:58 #13
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_130356885
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat vind ik nou ook altijd! Vooral bij Jake (die is wel leuk trouwens!) en Aria had ik dat, hun dansje zat echt even te goed in elkaar.

Wat anders: zou Cece een tweelingzus kunnen hebben? Ik vond het namelijk nogal typisch dat je Cece eerst duidelijk hoort zeggen dat ze absoluut niet meer naar Rosewood gaat en vervolgens staat ze bij Ezra door het sleutelgat te loeren (wat weer te amateuristisch leek voor een A, maar goed). Of woont Ezra niet in Rosewood?!
pi_130370994
Volgens mij woont hij Philly, geen idee hoe ver dat is. Maar Cece lijkt me inderdaad met een eigen onderzoek bezig. A heeft toch gewoon afluisterapparatuur in alle huizen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_130534888
vanavond summr finale. *O*
pi_130535378
Oh, bleh, kan 'm pas morgenavond zien! :'(
Ja doei.
pi_130535683
Verwacht er niets van. Maar volgend seizoen komen er echt antwoorden :') Alweer :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:23:04 #18
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130535774
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
Verwacht er niets van. Maar volgend seizoen komen er echt antwoorden :') Alweer :')
Vanavond krijgen we "the biggest reveAl yet".

Ik verwacht niks, hooguit deceptie :').
KuikenGuppy
  woensdag 28 augustus 2013 @ 02:24:18 #19
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_130541498
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 23:23 schreef Burdie het volgende:

[..]

Vanavond krijgen we "the biggest reveAl yet".

Ik verwacht niks, hooguit deceptie :').
"Die ene is A" en dan de volgende aflevering "Die ene is A helemaal niet!" :')
My hovercraft is full of eel.
pi_130541805
Het einde van deze aflevering. Ik kreeg een lichtelijke hartaanval :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 51% gewijzigd door mudkipping op 28-08-2013 03:31:56 ]
pi_130545463
Waarom moet ik altijd zo nieuwsgierig zijn en de spoilers lezen.... o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 10:36:42 #22
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_130545492
11 afleveringen niks en nu een overload aan info. Niet dat we er erg veel mee kunnen maar het was in ieder geval weer een beetje good old PLL. Jammer dat dit dan net weer de laatste is.

Wat nu toch wel zeker lijkt is dat Alison nog leeft (ik geloof dat verhaal wel) en het zelfs goed voor lijkt te hebben met die meiden. Ik dacht tenminste te begrijpen dat zij (geholpen door Cece?) als Redcoat de boel in gaten hield in ingreep waar nodig, en hen nu dus ook naar A's Lair bracht.

Daarmee is A nog steeds de badguy. Ik vraag me af of die scene met Ezra betekent dat hij A is. Het ligt voor de hand (hij stond al tijden hoog op mijn lijstje, op een ontbrekend motief na waren er argumenten genoeg (oa: waarom zouden ze zo'n suffe drol anders al die tijd in de serie houden? :X )) en dat motief zou er nu dus ook kunnen zijn.
Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat hij Aria en co heeft gevolgd om hen te willen helpen/beschermen (hij weet tenslotte van A) en zo dus ook die ruimte vond, en dat zijn boze reactie niet uit een "shit ik ben ontdekt" maar uit een "shit A is nog actief" voortkwam. Als ie nou een cappuchon ophad dan zou ik wel meteen overtuigd zijn, maar nu weet ik 't toch allemaal zo net niet.

Mona lijkt daarnaast ook nog steeds in charge te zijn. Zou zogenaamd vermoord gaan worden maar zit volkomen relaxed in een hotel van waaruit ze iedereen (Jenna, Shana, Melissa, Wren?) kennelijk aan het werk zet. "She doesn't have a choice" klinkt als chantage. Ze zat trouwens ook te breien, net als A.
pi_130545818
Mensen jullie posten nu dingen onder spoilertags die geen spoilers zijn.
zodra de aflevering in amerika geweest is en de dingen uitgezonden zijn is het gewoon hier normaal bespreekbaar.

ik kan niet geloven dat het ezra is en ik denk ook dat Cece aan het helpen is.
Ezra vind ik veel te voorspelbaar net als de vorige keer met Toby denk ik dat het een dwaalspoor is.

Mona kan ik gewoon echt niet vertrouwen.
pi_130547304
Toch maar even gekeken :+

Lang leve Project Free TV :D

En ik denk dat Ezra ze gevolgd is, althans, dat hoop ik, want ik ben volgens mij een van de weinigen die Ezra en Aria graag samen ziet :') :@
Ja doei.
pi_130547335
En verder denk ik dat Ali nog leeft, in eerste instantie geholpen door CeCe, maar dat CeCe haar nu ook kwijt is en ook bang is voor A en een soort van gechanteerd wordt ofzo.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')