SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja 9-1-1 word het danquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:32 schreef wieisboos het volgende:
jammer dat je niet gewoon custom formations kunt maken aangezien er toch geen formatiekaartjes zijn
ik zei niet dat er geen beperkingen zouden zijn. Op H2H kun je ook custom formations maken maar geen 9atbquote:
ja oke daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik zei niet dat er geen beperkingen zouden zijn. Op H2H kun je ook custom formations maken maar geen 9atb
Een grapje op zijn tijd moet toch kunnenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij was toch die poster van 5atb-teams?
Ja als een soort van testversie ofzo. Een betaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Al in de fifa 13 versie inbouwen bedoel je?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:36 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
Een grapje op zijn tijd moet toch kunnen
clubben vanavond???quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:36 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nee. Je moet FIFA14 gewoon opnieuw kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:39 schreef Bryan_1990 het volgende:
Hoe wil je dat doen als er gescheiden markten zijn voor PS3 en PS4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:39 schreef Bryan_1990 het volgende:
Je kan als xbox one gebruiker ook gewoon coins kopen van een xbox 360 gebruiker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn geen gescheiden martkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen als er gescheiden markten zijn voor PS3 en PS4?
Je kan toch je coins over transporteren ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen als er gescheiden markten zijn voor PS3 en PS4?
Daar had ik niet aan gedacht en hopelijk nog meer andere.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je kan als xbox one gebruiker ook gewoon coins kopen van een xbox 360 gebruiker.
Is dit ook weer een grap?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:42 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
Daar had ik niet aan gedacht en hopelijk nog meer andere.
Zal mij niks verbazen als coins voor de PS4 bijvoorbeeld 15 euro kosten en voor de PS3 10 euro.
Dat zou mij heel erg verbazen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:42 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als coins voor de PS4 bijvoorbeeld 15 euro kosten en voor de PS3 10 euro.
Dus niet..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:42 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
In het begin zal het best kunnen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dus niet..![]()
Alles wat je doet op de PS3 synct direct met de PS4 en andersom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |