Baarn is ook geen grote stad, en heeft toch een (hele goede) koffiewinkelquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:34 schreef draggie8 het volgende:
@MevrouwPuff, helaas hebben we hier geen koffiewinkel.. is t stadje te klein voor.. ook wil ik denkbik wel mn koffie zelf vers malen, dat lijkt me het lekkerst
@Resistor, ik wil toch graag een french press denk ik.. het is aromatisch en de smaak van de koffieboon proef je 100% in de koffie, en met filter haal je dat aroma er juist uit..
Baarn is chique, gemiddeld inkomen per inwoner is 15.100 euro, stadskanaal is de gemeente met het op 1 na laagste gemiddelde inkomen per gemeente 11.500 euro ( na pekela)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:39 schreef Resistor het volgende:
[..]
Baarn is ook geen grote stad, en heeft toch een (hele goede) koffiewinkel
Op den duur gaan die ringen lekken, en dan moet je ze vervangen want je Moka Express bouwt dan geen druk meer op. Vandaar mijn tipquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:00 schreef draggie8 het volgende:
[..]
Huh? Wat moet ik met die ringen?
Stomme vraag misschien, maar hoe kan ik aan mijn potje zien voor hoeveel kopjes deze is bedoeld? Ik twijfel tussen 2 en 3...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:32 schreef De_Melkboer het volgende:
Kijk eens: http://www.italiepunt.nl/(...)ringen-voor-6-kopjes
3 ringen voor 2,95. Verder zijn ze ook wel bij kookwinkels te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |