Vakkenvullen dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:18 schreef Prospos het volgende:
Meisjes irriteren, overvallen plegen en dealen vind ik niet stoer.
Juist.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:31 schreef zwaaien het volgende:
Ze willen gewoon iets compenseren door stoer gedrag op straat
want (hoog)opgeleide marokkanen vertonen wel normaal gedrag, terwijl je ook nederlandse tokkies hebt die zich zo gedragen als sommige marokkanen op straat
met andere woorden het ligt niet zozeer aan nationaliteit maar wel aan de onderste sociale klasse
Dit inderdaad ja, wel is het zo dat naar er naar verhouding meer Marokkanen in die onderste klasse zitten tov Nederlanders.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:31 schreef zwaaien het volgende:
Ze willen gewoon iets compenseren door stoer gedrag op straat
want (hoog)opgeleide marokkanen vertonen wel normaal gedrag, terwijl je ook nederlandse tokkies hebt die zich zo gedragen als sommige marokkanen op straat
met andere woorden het ligt niet zozeer aan nationaliteit maar wel aan de onderste sociale klasse
Ja, en hoe komt dat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit inderdaad ja, wel is het zo dat naar er naar verhouding meer Marokkanen in die onderste klasse zitten tov Nederlanders.
Geen idee. Leren/studeren is niet stoer denk ik.quote:
Of mindere kansen??quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Geen idee. Leren/studeren is niet stoer denk ik.
We zijn hier in Nederland lieverd. Iedereen krijg hier (te) veel kansen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |