SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
Boh die Mila Kunis is echt lekker he?
Klopt, maar vanavond is hij vervelend.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:41 schreef Bryan_1990 het volgende:
Wat Balotelli buiten het veld doet word wel een beetje opgeblazen.
Maar qua talent en hoe hij bezig is bij Milan op deze 1e helft na dan kan hij echt een grote worden.
Snelheid, sterk, goed in koppen en een goed schot hij heeft alles wat je nodig heb.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
"Hebben jullie daar geen pilletjes meer voor dan?"
Ja, alleen wat valt er op te blazen aan een verhaal dat je een vrouwengevangenis in rijdt om gewoon even te kijken uit nieuwsgierigheid?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:41 schreef Bryan_1990 het volgende:
Maar qua talent en hoe hij bezig is bij Milan op deze 1e helft na dan kan hij echt een grote worden.
Snelheid, sterk, goed in koppen en een goed schot hij heeft alles wat je nodig heb.
Of dartpijltjes gooit op jeugdspeler. Er wordt niks uitvergroot. Hij zet zichzelf voor schut, de media brengt het alleen naar buiten. #DieHebIkVanVictorious.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:43 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja, alleen wat valt er op te blazen aan een verhaal dat je een vrouwengevangenis in rijdt om gewoon even te kijken uit nieuwsgierigheid?
Typisch Baloquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik echt geniaal
Want het is ook zo interessant als een vriend van hem vuurwerk in zijn huis afsteekt ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Of dartpijltjes gooit op jeugdspeler. Er wordt niks uitvergroot. Hij zet zichzelf voor schut, de media brengt het alleen naar buiten. #DieHebIkVanVictorious.
Ik juist wel. Allemaal huilebalkjes. Als hij naar Duitsland of de Premier League was gegaan, was hij binnen een week dusdanig geblesseerd dat hij 2 jaar van zijn carrière kwijt is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:46 schreef Topiek het volgende:
Wie ik echt een arrogante kut speler vindt: Neymar. Ik vind hem ook helemaal niet passen in het team van Barcalona. En al helemaal niet in de BBVA.
beetje overdreven hij pakte in de 20e minuut geel en 60e roodquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik echt geniaal
Ja maar, Neymar zijn speelstijl is het liefst, 90 minuten lang de bal aan zijn voet, 85 minuten lang stilstaan een schaar doen tegenover spelers die hem gewoon staan te bekijken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik juist wel. Allemaal huilebalkjes. Als hij naar Duitsland of de Premier League was gegaan, was hij binnen een week dusdanig geblesseerd dat hij 2 jaar van zijn carrière kwijt is.
Niet alleen afsteken hoor, het hele huis brandt ook gewoon bijna af.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:47 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
Want het is ook zo interessant als een vriend van hem vuurwerk in zijn huis afsteekt ?
Het is wereld nieuws als hij geld geeft aan goeie doelen ?
Hij doet gewoon het zelfde als andere voetballers op een paar dingen na dan, maar dat hij betaald voor iedereen bij het benzinestation etc zullen heust wel meer voetballers doen hoor
Dan kan hij beter gewoon lekker in Brazilië blijven, want Europa werkt zo niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:49 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja maar, Neymar zijn speelstijl is het liefst, 90 minuten lang de bal aan zijn voet, 85 minuten lang stilstaan een schaar doen tegenover spelers die hem gewoon staan te bekijken.
Op de Confed.Cup was hij anders echt gruwelijk tegen bijvoorbeeld Spanje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:49 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja maar, Neymar zijn speelstijl is het liefst, 90 minuten lang de bal aan zijn voet, 85 minuten lang stilstaan een schaar doen tegenover spelers die hem gewoon staan te bekijken.
wordt*quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:41 schreef Bryan_1990 het volgende:
Ja leuk dan heeft elke voetballer zijn carrière aan andere te dankenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niet alleen afsteken hoor, het hele huis brandt ook gewoon bijna af.
Tevens worden er genoeg goede EN slechte dingen gezegd om de boel een beetje in evenwicht te houden. Ik vind hem gewoon vrij vervelend, hij heeft zijn hele carrière aan anderen te danken, maar is niemand echt dankbaar.![]()
Bryan is hier de kleuter met zijn kleuterspelling. Goed werk POTS en Ajacied.quote:
Met schwalbes ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op de Confed.Cup was hij anders echt gruwelijk tegen bijvoorbeeld Spanje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |