Hmm.. lastig.. vind mezelf niet zo'n geweldige moeder eigenlijk. Hoor allemaal over moederinstincten, en precies aanvoelen wat je kindje nodig heeft enzo, en dat voel ik zelf eigenlijk helemaal niet zo... Bij heel veel dingen hier heb ik het gevoel dat mijn man een betere 'moeder' is dan ik, hij is veel rustiger, geduldiger, consequenter, beter in grenzen aangeven etc...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:32 schreef Mangostine het volgende:
Spees mijn man is nu jaloers op jouwes.![]()
Ik heb wel een vraag!
Op welke moederkwaliteit van jezelf ben je het meest trots?
Ook dan hoor. Dan kan je bijna overal om lachen (ook al is het niet altijd leuk) en denk je: ach hoort er bijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:41 schreef L0t.. het volgende:
Leuke vraag Mango![]()
Ik ben denk ik het meest trots op mijn geduld. Ik heb echt een engelengeduld met J. en kan echt alles van haar hebben. Ben me er natuurlijk van bewust dat daar best wel eens verandering in kan komen als ze eenmaal dreumesstreken uit gaat halen
En dat is mijn slecht(st)e eigenschapquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:42 schreef Mangostine het volgende:
Wat zijn we eigenlijk streng voor onszelf zeg
Leuke vraag. "Vroeger" wilde ik altijd 3 kinderen, waarvan zeker 2 meisjes. Misschien zelfs 3, ik zag mezelf gewoon niet met een jongen. Ik kom uit een gezin van 4 meisjes en alle kindjes met wie ik met enige regelmaat contact had, waren meisjes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef Olf het volgende:
Oh en voor Spees nog een vraag nu ze alle tijd van de wereld heeft:
wat was 'vroeger' altijd jullie ideale gezinssamenstelling? En hoe is dat veranderd na de komst van je baby (of het nou de 1e, 2e, 3e, 4e is)
Ik wilde altijd graag 2 kinderen en dat is nog steeds zo. Wel wilde ik heel graag 2 meisjes. Nu mijn eerste een jongen is hoop ik eigenlijk op een broertje straks. Dat had ik echt nooit gedachtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef Olf het volgende:
Oh en voor Spees nog een vraag nu ze alle tijd van de wereld heeft:
wat was 'vroeger' altijd jullie ideale gezinssamenstelling? En hoe is dat veranderd na de komst van je baby (of het nou de 1e, 2e, 3e, 4e is)
Ook de mijne maar ik denk dat mn slechtste is het moeilijk kunnen loslaten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:47 schreef Shandaly het volgende:
[..]
En dat is mijn slecht(st)e eigenschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |