SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Huh wat doe jij in tilburg dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:26 schreef poker4lifee het volgende:
accounting 1? dat heb ik ook danWel op een dag dat ik niet in Tilburg kan zijn tho
Ja /samequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
Daar kunnen we iig nooit meeten want die colleges sla ik principieel over.
Nee boekhouden 1 is eigenlijk accounting 2quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:26 schreef poker4lifee het volgende:
accounting 1? dat heb ik ook danWel op een dag dat ik niet in Tilburg kan zijn tho
Die 2e mag er van mij wel het hele jaar in blijven staanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:26 schreef DuTank het volgende:
Doe dan even nieuwe OP chick, toch je laatste keer waarschijnlijk.
ff weekje aankijkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Huh wat doe jij in tilburg dan?
sorry hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja /same
[..]
Nee boekhouden 1 is eigenlijk accounting 2
Philosophy of science is nice man. Geen colleges volgen en een keer een essay schrijvenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb ook Sociale Filosofie en Wetenschapsfilosofie dat is pas kut
Ja dat is serieus, lekker onlogischquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ff weekje aankijken
[..]
sorry hoorof je meent het echt
Dat essay poep ik wel even uit ja zo rond de kerstvakantie, maar toch blijven dat soort dingen onzin.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Philosophy of science is nice man. Geen colleges volgen en een keer een essay schrijven
yup, 2quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat is serieus, lekker onlogisch
Bij heel veel dingen als je je voor het eerst aanmeldt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:28 schreef rolls-reus het volgende:
Waar kan ik ook alweer een beveiligingsvraag invoeren?
DS2 blijft maar doorgaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu wel. [ afbeelding ] 1 van mijn beste silvers uit een bronze pack dit jaar
Zo laat in het FIFA-seizoen en gewoon nog even een PR van je Bronze packs.quote:
1equote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dan een in Tilburg en 1 in Leiden of allebei in Tilburg?
En welke studie dan ? Bedrijfseconomie?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1edus Tilburg waarschijnlijk zo weer mee kappen
Maar moet het toch ff proberen
Nee als ik de webapp inwil met futquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bij heel veel dingen als je je voor het eerst aanmeldt.
Hij luistert slecht naar mijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En welke studie dan ? Bedrijfseconomie?
EBE dus ^^quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En welke studie dan ? Bedrijfseconomie?
Je gaat dus 1 week een studie volgen in Tilburg? Wat kost dat eigenlijk (als je je weer uitschrijft) aan collegegeld ofzo?quote:
Uhm ja je gewoon inschrijven voor tentamen en voor een random groep zodat hij op je rooster staat. Alleen Wiskunde moet je toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Kamikazie het volgende:
Hoe werkt dat als ik een vak moet herkansen? Heb me er nu voor ingeschreven maar moet ik dan gewoon een groep aanklikken of?
1 week als het niet te doen is, anders kan ik het gewoon blijven doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je gaat dus 1 week een studie volgen in Tilburg? Wat kost dat eigenlijk (als je je weer uitschrijft) aan collegegeld ofzo?
lol nicequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1 week als het niet te doen is, anders kan ik het gewoon blijven doen.
0, hooguit paar boekenOok 0 als ik ingeschreven blijf.
0 dus, want die boeken zijn nutteloosquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1 week als het niet te doen is, anders kan ik het gewoon blijven doen.
0, hooguit paar boekenOok 0 als ik ingeschreven blijf.
Joo tot vanavond misschienquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
0 dus, want die boeken zijn nutteloos
Maar ik ben ervandoor, fijne avond iedereen
ohja naar psv hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
0 dus, want die boeken zijn nutteloos
Maar ik ben ervandoor, fijne avond iedereen
Jo is goed. En als je bent wie ik denk dat je bent, dan heb je mij ook al weleens gezien majaquote:
Jo thanksquote:
Geweldig hoe langzaam hij naar de hoek gaat elke keer.quote:
Veel plezier/succes!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jo is goed. En als je bent wie ik denk dat je bent, dan heb je mij ook al weleens gezien maja
[..]
Jo thanks
Als hij er niks van kon, waarom zou iemand hem dan overnemen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Geweldig hoe langzaam hij naar de hoek gaat elke keer.
Ik vond hem bij Volendam toen best goed keepen vaak. Volgens mij is hij geestelijk een geweldige keeper, hij staat ook vaak wel goed, hij heeft er alleen niet het lichaam voor om alles tot in de perfectie uit te voeren...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Als hij er niks van kon, waarom zou iemand hem dan overnemen?
quote:
Omdat hij sinds de ondertekening van zijn contract aanzienlijk meer slagroomtaartjes heeft verorberd. Hij wordt alsmaar dikker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Als hij er niks van kon, waarom zou iemand hem dan overnemen?
De manier waarop je dit brengt, doet mij giechelen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Omdat hij sinds de ondertekening van zijn contract aanzienlijk meer slagroomtaartjes heeft verorberd. Hij wordt alsmaar dikker.
wel veel Nederlandersquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:05 schreef jepperdeprep het volgende:
Geen Zidane en Ronaldo in FIFA Legends
Europees voetballer van de eeuw ontbreekt ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:05 schreef jepperdeprep het volgende:
Geen Zidane en Ronaldo in FIFA Legends
Zullen wel zeldzamer worden dan Messi en Ronaldoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Maar nu gaan mensen toch nooit meer een nieuwe/normale spits gebruiken?
wat is deze shit. ik lees het voor het eerstquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:07 schreef Maver24 het volgende:
Komen dus ongeveer 40 fifa legends uit waaronder Gullit, Bergkamp, Van Basten en De Boer en Frank Rijkaard maar ook Bierhof, Matteus, Viera, Pele. Ik vind het tof
Denk niet dat die legends betaalbaar wordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Maar nu gaan mensen toch nooit meer een nieuwe/normale spits gebruiken?
Omdat ze ons naaien met de release date, proberen ze ons toch nog een beetje te binden....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:09 schreef Nickskuh het volgende:
8 nederlanders van de 40, doen ze goed.
is dit alleen exl voor xbox dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Omdat ze ons naaien met de release date, proberen ze ons toch nog een beetje te binden....
En wel Sheringham, maar geen Solskjaer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:11 schreef Ozz-03 het volgende:
Volgens mij kun je die Legends ook niet gebruiken in seasons.
Wel jammer dat bazen zoals Figo, Ronaldo en Zidane afwezig zijn.
Chileense competitie erbij nu ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:12 schreef Ozz-03 het volgende:
Lees dat er nu 33 competities in FIFA14 gaat zitten, FIFA13 had er 30.
Fuck al die nietzeggende Engelsen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En wel Sheringham, maar geen Solskjaer.
Ook Alan Shearer niet.
Maar wel Neville en Van der Sar.
Ja, dus nog twee die niet zijn aangekondigd, misschien Argentinie en Griekenland.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Chileense competitie erbij nu ja.
Maradona zit er ook niet in. Tevens is Solskjaer een Noor. Alan Shearer is de All-time Premier League topscorer. En Sheringham was altijd de supersub, ook in de CL finale van 1999, maar daar was Solskjaer er ook belangrijk bij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Fuck al die nietzeggende Engelsen.Ronaldo en Zidane zijn échte Legends.
De volledige Griekse competitie zou betekenen dat Kandji terug komtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja, dus nog twee die niet zijn aangekondigd, misschien Argentinie en Griekenland.
Geloof er helemaal niks vanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als Zizou erbij zat had ikeen Xbox gekocht
Oekraïne of Turkije, hoop ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:17 schreef Ozz-03 het volgende:
Zie nu dat de Argentijnse competitie is toegevoegd. Het Braziliaanse elftal heeft nu licenties. Dus nog 1 competitie die aangekondigd moet worden.
Heeft Arsenal toch nog een goed middenveld volgend jaar. Op FIFA 14. Op de Xbox.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heeft Arsenal toch nog een goed middenveld volgend jaar. Op FIFA 14. Op de Xbox.![]()
Ljungberg zat toch juist in die trailer?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]Wel vet. Pires Henry. Helaas geen Ljungberg
Ja? Niet echt goed gekeken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ljungberg zat toch juist in die trailer?
Argentijnse comp is wel vetquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Licenties voor meer Braziliaanse clubs.
[ afbeelding ]
En Vieira nog.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]Wel vet. Pires Henry. Helaas geen Ljungberg
Ring of death. Online gaat wss niet doordat hij omgebouwd is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:20 schreef Johnbon het volgende:
Yo ff een vraag hier. Mijn Xbox is kapot en nu kan ik er 1 kopen via marktplaats alleen dit is een ongebouwde. Ik speel fifa en wil GTA onlinegaan spelen. Gewoon orginele spellen. Loop ik risico? Moet ik ergens op letten of naar vragen? Thnx vast
Inderdaad, zullen veel silvers tussen zitten. Alleen de Turkse competitie ontbreekt, dat zou het voor mij helemaal compleet maken.quote:
Hoezo heeft dit met de PS3 te maken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:21 schreef Janeiros het volgende:
Het is sws geldverneuking om de PS3 versie te nemen. Ignite is zoveel beter dan de crappy updates die er in de PS3 versie zitten. Qua GFX is alles nog hetzelfde
Joodnl.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:21 schreef Joodnl het volgende:
Had graag een potje met Van Basten gespeeld...... Maar dit is echt niet einde van de wereld
Boah, dat is wel vet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja en hij staat ook op dat plaatje, tussen Lineker en opperbaas Maldini
Aangezien iedereen helemaal super duper enthausiast is over de FIFA14 voor de PS3 die er als eerste aan gaat komen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hoezo heeft dit met de PS3 te maken?
Niet iedereen speelt voor de graphics en geldverneuking is de volle prijs voor een console neerleggen waar voorlopig toch niks op gedaan wordt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:21 schreef Janeiros het volgende:
Het is sws geldverneuking om de PS3 versie te nemen. Ignite is zoveel beter dan de crappy updates die er in de PS3 versie zitten. Qua GFX is alles nog hetzelfde
Post wat????quote:
Vragen of de console gebanned is. Ik heb een omgebouwde( x360key) en kan al meer dan een jaar gewoon online spelen..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:20 schreef Johnbon het volgende:
Yo ff een vraag hier. Mijn Xbox is kapot en nu kan ik er 1 kopen via marktplaats alleen dit is een ongebouwde. Ik speel fifa en wil GTA onlinegaan spelen. Gewoon orginele spellen. Loop ik risico? Moet ik ergens op letten of naar vragen? Thnx vast
PS4.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:23 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Aangezien iedereen helemaal super duper enthausiast is over de FIFA14 voor de PS3 die er als eerste aan gaat komen.
Hopen maar op Fenerbahce en Shaktar en Kiev etc bij de rest of the world.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Inderdaad, zullen veel silvers tussen zitten. Alleen de Turkse competitie ontbreekt, dat zou het voor mij helemaal compleet maken.
Gewoon over het algemeen, post hij nog ergens op FOK!?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:23 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Post wat????![]()
Ik twijfel wel om de PS3 versie te halen...verkoop ik toch wel weer makkelijk door...
Ik denk dat ze inmiddels wel zo ver zijn dat de eerste gen PS4 geen miskoop is. Hij staat al op de pre order bij mijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet iedereen speelt voor de graphics en geldverneuking is de volle prijs voor een console neerleggen waar voorlopig toch niks op gedaan wordt.
Over een jaar of twee is er een betere versie van de console uit (PS3 Slim is ook veel beter dan die originele gedrochten) en een fatsoenlijke library aan games.
Owwww.... nee.... beetje druk gehad met nieuwe hobby en PS3 en beetje links laten liggen eigenlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gewoon over het algemeen, post hij nog ergens op FOK!?
ah, zo...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:25 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Owwww.... nee.... beetje druk gehad met nieuwe hobby en PS3 en beetje links laten liggen eigenlijk
Dat zou ik ook goed vinden. Shakhtar en Kiev horen er gewoon al jaren in te zitten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hopen maar op Fenerbahce en Shaktar en Kiev etc bij de rest of the world.
Nu waardeer ik je mening wel enigszins.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook goed vinden. Shakhtar en Kiev horen er gewoon al jaren in te zitten.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nu waardeer ik je mening wel enigszins.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk nieuwtje voor de clubbers onder ons.
Nice! Fortuna! Yellow Green Army!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:31 schreef wieisboos het volgende:
volgend jaar zit de jupiler league er waarschijnlijk in btw
Neville.quote:
Oke ja hij is niet gebanned zegt die. Maar ik heb geen zin om updates of iets te gaan doen elke keer? Kan er gewoon mee blijven spelen dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vragen of de console gebanned is. Ik heb een omgebouwde( x360key) en kan al meer dan een jaar gewoon online spelen..
Voor 30 mill gekocht ofzo door realquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Avond
Illaremedinges van Real in een pack. Zelden een middenvelder gezien met zulke kutstats die gewoon 10k oplevert
Dat moeten ze daar zelf maar weten, voor FUT heeft hij echt geen bijzondere stats. Gewoon een hype dusquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Voor 30 mill gekocht ofzo door real
Paard.gifquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:53 schreef TBakkert het volgende:
UPDATE:
het is bijna rust en Celtic nog steeds 1-0 achter tegen Shakhtyor Karaganda.![]()
Volgens mij is hij nog geblesseerd door de vorige skippy ball.quote:
Erg gehyped na het jeugd EK jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat moeten ze daar zelf maar weten, voor FUT heeft hij echt geen bijzondere stats. Gewoon een hype dus
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:59 schreef dion_v_k het volgende:
Balotelli heeft vanmiddag hier in Oisterwijk even een auto gekochtBaas
Wat een held.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:59 schreef dion_v_k het volgende:
Dat zal geen Kadett zijn geweestquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:59 schreef dion_v_k het volgende:
Ga je dit ook even vertalen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:00 schreef Tim86 het volgende:
Bakkali gaat voor Marokko spelen.
Bron is deze foto:
[ afbeelding ]
whut?quote:
Teringquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zal geen Kadett zijn geweest
Nog een reden om geen Xbox te nemen. Iedereen lijkt het prachtig te vinden, ik vind het maar nepperijquote:
Gaat erover dat hij een bijbaantje heeft bij het Anne Frankplantsoenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga je dit ook even vertalen?
Chileense, colombiaanse en argentijnse competitie. Dat zijn er 3 toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:17 schreef Ozz-03 het volgende:
Zie nu dat de Argentijnse competitie is toegevoegd. Het Braziliaanse elftal heeft nu licenties. Dus nog 1 competitie die aangekondigd moet worden.
Ik zou het ook liever niet hebben gehad eigenlijk. Maar als puntje bij paaltje komt straks wil ik er wellicht wel eentje oppikken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog een reden om geen Xbox te nemen. Iedereen lijkt het prachtig te vinden, ik vind het maar nepperij
Wist niet dat ze die een in Luik haddenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat erover dat hij een bijbaantje heeft bij het Anne Frankplantsoen
1 000 000+ coins dusquote:
Het gaat helemaal nergens over...ik wil nog wel een beetje waarheidsgetrouw spelen als dat even kan. Met hedendaagse spelers tenminstequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou het ook liever niet hebben gehad eigenlijk. Maar als puntje bij paaltje komt straks wil ik er wellicht wel eentje oppikken.
Ach, in een spel waar Mayuka beter is dan Messi lukt dat toch al niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het gaat helemaal nergens over...ik wil nog wel een beetje waarheidsgetrouw spelen als dat. Met hedendaagse spelers tenminste
Zoals DutchSL net zegt. Zijn pace valt wel mee, dus volgens mij kun je daar nog gewoon redelijk waarheidsgetrouw tegen spelen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het gaat helemaal nergens over...ik wil nog wel een beetje waarheidsgetrouw spelen als dat even kan. Met hedendaagse spelers tenminste
Het zal vast wel weer een commercieel aantrekkelijke deal geweest zijn voor Xbox en EAquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, in een spel waar Mayuka beter is dan Messi lukt dat toch al niet.
Volgend jaar is pace veel minder belangrijk!!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:06 schreef DutchSL het volgende:
Bergkamp zo weinig pace, die is egt slegt.
Voor xbox niet denk ik. Die betalen en waarschijnlijk super veel voor en denk niet dat er erg veel mensen zijn die door die legends opeens wel een xbox kopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het zal vast wel weer een commercieel aantrekkelijke deal geweest zijn voor Xbox en EA
Vroeg ik ook al.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:06 schreef over_hedge het volgende:
Oh en er staat geen team bij. Hoe gaan ze dat met chem doen danalleen het land waar die vandaan komt?
Riepen ze vorig jaar ook!!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgend jaar is pace veel minder belangrijk!!!
Dat is de grap!!!quote:
nee van basten en van persie met bergkamp er achter/quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:09 schreef TBakkert het volgende:
Bergkamp en Van Persie en dan Sneijder erachter of zo.![]()
HAHAHAHAHAHAHAH!!!!1!!!11!!!! EINZEINZEINZEINZ!!11!!!!111!!!! ROFLCOPTR!!!1!!!!1111!!!!quote:
Dan zou ik Van Persie erachter zetten, want dan kun je een BPL team erachter maken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee van basten en van persie met bergkamp er achter/
Ik krijg een stijfje bij het denken aan een hybrid met RvP, Bergkamp, Henry en Vieira moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:09 schreef TBakkert het volgende:
Bergkamp en Van Persie en dan Sneijder erachter of zo.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Chem werkt ook, alleen de formations niet meer volgens mij. Position en links werken nog gewoon.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:11 schreef over_hedge het volgende:
Snap sowieso nog niet helemaal hoe dat chem werkt. Want je krijgt boost van die player stijls. Niet meer van chem toch? Wat boeid chem nog dan
Nederlanders inderdaad veel, omdat wij de Xbox pas veel later krijgen. Dat doet Microsoft misschien toch nog wel slim...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hoe meer je er over na gaat denken, hoe krommer het is. Hoezo zit Bergkamp in die Legends-serie? Er zijn minstens 20 voetballers geweest door de jaren heen die op zijn positie beter dan hem waren. Waarom dan toch Bergkamp? Juist...om Nederlanders en Arsenal-fans een plezier te doen. Commercie dus
Dus je krijgt 2x een boost? Van de chem als je 9 chem hebt en dan ook nog een boost van die player onzin. Dan wordt fut dus nog veel sneller dan head to headquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Chem werkt ook, alleen de formations niet meer volgens mij. Position en links werken nog gewoon.
Ronaldo, Zidane en Maradonna om er maar een paar te noemen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hoe meer je er over na gaat denken, hoe krommer het is. Hoezo zit Bergkamp in die Legends-serie? Er zijn minstens 20 voetballers geweest door de jaren heen die op zijn positie beter dan hem waren. Waarom dan toch Bergkamp? Juist...om Nederlanders en Arsenal-fans een plezier te doen. Commercie dus
-start pes 5 op -quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik krijg een stijfje bij het denken aan een hybrid met RvP, Bergkamp, Henry en Vieira moet ik zeggen.
Colombia hoor ik nu voor het eerst.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:04 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Chileense, colombiaanse en argentijnse competitie. Dat zijn er 3 toch?
waz met jouquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:13 schreef TBakkert het volgende:
YOU SIT THERE IN YOUR HEARTACHE, WATING ON SOME... BEAUTIFUL BOY TO... GET YOU OUT OF YOUR OLD WAYS!!!!11!!!111!!!!
quote:
weet ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
When you were young van The Killers.
Waarom is er dan iets mis met mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Waarom is er dan iets mis met mij?snap wel dat jij wat is er met jou leest als wat is er mis met jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
snap wel dat jij wat is er met jou leest als wat is er mis met jou
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Waarom is er dan iets mis met mij?Oh noes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had gelijk de youtube link erbij geplaatst. Dan was het helemaal baas geweest
Feyenoord Rotterdam
Sorry...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh noes.
Had gelijk de youtube link erbij geplaatst. Dan was het helemaal baas geweest
Ik zou eerder mijn wenkbrauwen fronzen over Frank de Boer (haha Frons de Boer /Maassen) of Robbie Fowler en Adam Campbell dan Dennis Bergkamp hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jij bent zijn man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ik zeg Dennis Bergkamp, omdat hij zojuist ter sprake kwam. Dat je nog meer bedenkingen kunt hebben bij andere spelers, onderstreept mijn punt alleen maar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zou eerder mijn wenkbrauwen fronzen over Frank de Boer (haha Frons de Boer /Maassen) of Robbie Fowler en Adam Campbell dan Dennis Bergkamp hoor.
Spelers zullen ook wel hun medewerking moeten verlenen ivm portretrecht en zo. Figo en Zidane zouden commercieel ook zeer interessant zijn en zitten er niet bij.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
ARE WE HUMAN... OR ARE WE DANCER? MY SIGN IS VITAL... MY HANDS ARE COLD!!!11!!!!111!!!
AND I'M ON MY KNEEEEEES... LOOKING FOR THE ANSWER!!!11!!!!1!!!nou vooruit dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Mijn punt is dat Bergkamp wel een echte legende is, 20 betere spelers dan hem op zijn positie?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zeg Dennis Bergkamp, omdat hij zojuist ter sprake kwam. Dat je nog meer bedenkingen kunt hebben bij andere spelers, onderstreept mijn punt alleen maar.
Ja ik dacht ook een keer random te wedden net als altijd.quote:
Ik heb niet gezegd dat ze per se uit de laatste decennia moeten komen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn punt is dat Bergkamp wel een echte legende is, 20 betere spelers dan hem op zijn positie?
Gezien er bijna alleen maar gestopte spelers uit de afgelopen 25 jaar bij staan ben ik het er niet mee eens, dan hoort Bergkamp wel degelijk bij de besten.
quote:
En EA heeft niet gezegd dat ze per se de beste spelers aller tijden moeten zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ze per se uit de laatste decennia moeten komen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
zelfde als maver is gewoon nep hahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik zie geen klote, en waar haal je dit vandaan?
1quote:
jonge iedereen wist toch meteen dat "exclusive FUT-content for xbox" gewoon nutteloze zooi zou zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:07 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik dat zo zie hoef ik die legends niet eens op playstation
Playstation 4 Release Date on November 12th @GuerillaGamesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:07 schreef poker4lifee het volgende:
benieuwd of ze met een releasedate komen
Nutteloos? FUCKING BERGKAMP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:08 schreef n0ir het volgende:
[..]
jonge iedereen wist toch meteen dat "exclusive FUT-content for xbox" gewoon nutteloze zooi zou zijn
nog niks officieel volgens mijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Playstation 4 Release Date on November 12th @GuerillaGames)
zou dat kloppen?Zie dat in de chatbox
Kan je er online mee spelen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:10 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nutteloos? FUCKING BERGKAMP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is zeker niet nutteloos. Gewoon een leuke toevoeging, niet meer en niet minder. En zeker niet doorslaggevend voor het kiezen van de console.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:08 schreef n0ir het volgende:
[..]
jonge iedereen wist toch meteen dat "exclusive FUT-content for xbox" gewoon nutteloze zooi zou zijn
FoutIeve lyrics maar ik zal ze correct aanvullen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:13 schreef TBakkert het volgende:
YOU SIT THERE IN YOUR HEARTACHE, WATING ON SOME... BEAUTIFUL BOY TO... GET YOU OUT OF YOUR OLD WAYS!!!!11!!!111!!!!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie kiest er nou voor de Xbone
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
ARE WE HUMAN... OR ARE WE DANCER? MY SIGN IS VITAL... MY HANDS ARE COLD!!!11!!!!111!!!
AND I'M ON MY KNEEEEEES... LOOKING FOR THE ANSWER!!!11!!!!1!!!Je weet dat het denser is ipv dancer? En ik heb in GH 100% op dat nummer op drums gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dancer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je weet dat het denser is ipv dancer? En ik heb in GH 100% op dat nummer op drums gehaald.
Welke presentatie was er over FIFA 14 ?quote:
Dat ding is gigantischquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dat nietszeggende design al.
niet gezien die van EAquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Welke presentatie was er over FIFA 14 ?
old newsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vind hem wel cool.
Ff gamen. Ging nog best snel dat joinen
?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:18 schreef Fuszy het volgende:
Waarom staan Nike en Jordan daartussen?
Sony persconferentie en daarna had hij het over automerken. Staat Nike + Jordan tussen de merken. Maar in de trailer was ook iets met auto's van die twee merken.quote:
Via waar kijk je ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Sony persconferentie en daarna had hij het over automerken. Staat Nike + Jordan tussen de merken. Maar in de trailer was ook iets met auto's van die twee merken.
De PS4 is ook niet zo kleinquote:
Nog nooit gespeeld, maar het lijkt me wel echt een leuke gamequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:25 schreef Ozz-03 het volgende:
Little Big Planet was op het begin wel leuk.
Gewoon grappig om te doen, en er zijn heel veel levels gemaakt door andere gamers.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nog nooit gespeeld, maar het lijkt me wel echt een leuke game
Slimme actie van Sonyquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:27 schreef Ozz-03 het volgende:
Sony heeft een deal gesloten blijkbaar met Rockstar. Dus GTA V DLC etc zullen wel een maand eerder op de PS3(4) beschikbaar zijn.
quote:
Nergens bevestigd.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:26 schreef Reemi het volgende:
Willian naar Spurs waarschijnlijk, tof.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:07 schreef poker4lifee het volgende:
Willian nu ineens medical aan het doen bij Tottenham?Die krijgen dan ook echt teveel middenvelders
Alhoewel Bale dan vast wel weggaat
Lengte maar hij was brederquote:
Hij heeft het er net over, dat er een exlusive GTA V bundel komt + gamers die hem via de PSN kopen krijgen 75% korting op een DLC. Dat bevestigd niks, maar maakt de kans wel groter.quote:
Zoals Reemi zei, het is dancer en slaat op een uitspraak van iemand in de tijd dat het nummer gemaakt werd. Hij zei: 'America is raising a generation of dancers.' Dat was negatief bedoeld, want hij bedoelde dat ze gewoon de voorgeschreven choreografie volgen en niet zelf denken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je weet dat het denser is ipv dancer? En ik heb in GH 100% op dat nummer op drums gehaald.
quote:
Ja rond 5 uurquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]![]()
gekke aziaten weer
Je bestelling al bezorgd eigenlijk?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja rond 5 uur
Deze game moet ik hebben.
Hoezo een vita?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:35 schreef Fuszy het volgende:
Wel duur als ik een vita + ps4 moet kopen.
Gewoon allemaal aan de WiiU.quote:
Nee niet gezien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je die games niet gezien. Zieke shit!
Fucking best festival blablaquote:
Helemaal als ze erop gaan wachtenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:45 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat is dat matige applaus bij die persconferenties toch altijd ontzettend awkward
is ook nog weinig voor te klappen tot nu toequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:45 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat is dat matige applaus bij die persconferenties toch altijd ontzettend awkward
Gaat dit al over PSV?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
is ook nog weinig voor te klappen tot nu toe
nee, PS4 volgens mij.quote:
jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:45 schreef Fuszy het volgende:
Jammer dat 90% van de tijd over indie games gaat
journey schijnt wel een must have te zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
jatot vlak voor de e3 wist ik niet eens wat indie games waren. :$
Wat zijn indie games?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
jatot vlak voor de e3 wist ik niet eens wat indie games waren. :$
quote:
pak hem Fuszy!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:50 schreef Fuszy het volgende:
Die gozer hiervoor was echt awkward. Nobody cares indies brengen en dan applaus beggen. Homo is het gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |