SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Huh wat doe jij in tilburg dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:26 schreef poker4lifee het volgende:
accounting 1? dat heb ik ook danWel op een dag dat ik niet in Tilburg kan zijn tho
Ja /samequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
Daar kunnen we iig nooit meeten want die colleges sla ik principieel over.
Nee boekhouden 1 is eigenlijk accounting 2quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:26 schreef poker4lifee het volgende:
accounting 1? dat heb ik ook danWel op een dag dat ik niet in Tilburg kan zijn tho
Die 2e mag er van mij wel het hele jaar in blijven staanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:26 schreef DuTank het volgende:
Doe dan even nieuwe OP chick, toch je laatste keer waarschijnlijk.
ff weekje aankijkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Huh wat doe jij in tilburg dan?
sorry hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja /same
[..]
Nee boekhouden 1 is eigenlijk accounting 2
Philosophy of science is nice man. Geen colleges volgen en een keer een essay schrijvenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb ook Sociale Filosofie en Wetenschapsfilosofie dat is pas kut
Ja dat is serieus, lekker onlogischquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ff weekje aankijken
[..]
sorry hoorof je meent het echt
Dat essay poep ik wel even uit ja zo rond de kerstvakantie, maar toch blijven dat soort dingen onzin.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Philosophy of science is nice man. Geen colleges volgen en een keer een essay schrijven
yup, 2quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat is serieus, lekker onlogisch
Bij heel veel dingen als je je voor het eerst aanmeldt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:28 schreef rolls-reus het volgende:
Waar kan ik ook alweer een beveiligingsvraag invoeren?
DS2 blijft maar doorgaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu wel. [ afbeelding ] 1 van mijn beste silvers uit een bronze pack dit jaar
Zo laat in het FIFA-seizoen en gewoon nog even een PR van je Bronze packs.quote:
1equote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dan een in Tilburg en 1 in Leiden of allebei in Tilburg?
En welke studie dan ? Bedrijfseconomie?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1edus Tilburg waarschijnlijk zo weer mee kappen
Maar moet het toch ff proberen
Nee als ik de webapp inwil met futquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bij heel veel dingen als je je voor het eerst aanmeldt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |