Dit is niet classy.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:21 schreef Liloow100 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb zelf deze, zit lekker warm, hij staat leuk en hij is ook nog is praktisch!
In ieder geval niet zo'n magere aziatische crackie met een lelijke jas. Helaas kan ik je niet omschrijven wat ik mooi vind. Ken al die termen voor vrouwen mode niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:38 schreef Liloow100 het volgende:
[..]
Ik kan toch niet ruiken wat jij mooi vindt..
Dan moet je ook niet zeuren als er een "aziatische crackie met een lelijke jas" voorbij komt. Zoek gewoon internet af, webshops oid, en je vindt vanzelf wel iets. Goodluck.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
In ieder geval niet zo'n magere aziatische crackie met een lelijke jas. Helaas kan ik je niet omschrijven wat ik mooi vind. Ken al die termen voor vrouwen mode niet.
Ik ben een jongen he. Ik heb geen vrouwen jas nodig. Ik geef slechts m'n mening over wat ik wel of niet mooi vind.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:43 schreef Liloow100 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren als er een "aziatische crackie met een lelijke jas" voorbij komt. Zoek gewoon internet af, webshops oid, en je vindt vanzelf wel iets. Goodluck.
Ja, als je er vroeg bij bent heb je de mooiste keuzes. Ik koop ze altijd pas als het al zo goed als winter is en dan is de keuze maar beperkt en ben ik bijna een week op zoek naar een mooie jas die niet al te duur is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:45 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Nu al een winterjas? En ik dacht dat de pepernoten al weer vroeg waren dit jaar.
Dit ziet er classy uitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:21 schreef oLexie het volgende:
Deze twee vind ik leuk van Bennetton.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijg ook een bontjas voor mijn verjaardag die over gekocht wordt van iemand (inb4 huilen, maar ze zijn al dood en veel doe je er toch niet tegen. Als je wel wilt huilen, bedenk je dan wel wat voor vlees je eet)
Tevens volledig bont, geen bontkraagGewoon een bazenjas
![]()
Ja, alleen wel jammer dat het weer allemaal van hetzelfde is, heb al twee jassen met zo'n model gehad. Ze mogen wel met iets nieuws komen wat winterjassen betreft.quote:
Nee, lelijke modellen. Niet chique.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:21 schreef oLexie het volgende:
Deze twee vind ik leuk van Bennetton.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijg ook een bontjas voor mijn verjaardag die over gekocht wordt van iemand (inb4 huilen, maar ze zijn al dood en veel doe je er toch niet tegen. Als je wel wilt huilen, bedenk je dan wel wat voor vlees je eet)
Tevens volledig bont, geen bontkraagGewoon een bazenjas
![]()
Dit soort jassen. Niet chique nee? Dan vraag ik mij af wat je wel chique vindt. Post eens iets?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:38 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Nee, lelijke modellen. Niet chique.
Maar wat bedoel je met standaard kantoorjas?
Ik heb het niet over het soort, ik zette duidelijk neer: model. Ik vind de jas niet chique, nee, niet mooi. Andere modellen van hetzelfde soort wel weer. Je vindt toch ook niet álle leren jassen mooi omdát het leren jassen zijn? Er kan best een lelijk model tussen zitten, dat vind ik van die jas dus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:40 schreef oLexie het volgende:
[..]
Dit soort jassen. Niet chique nee? Dan vraag ik mij af wat je wel chique vindt. Post eens iets?
Ik vroeg niet om een pleidooi, maar bedankt voor je mening.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:44 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het soort, ik zette duidelijk neer: model. Ik vind de jas niet chique, nee, niet mooi. Andere modellen van hetzelfde soort wel weer. Je vindt toch ook niet álle leren jassen mooi omdát het leren jassen zijn? Er kan best een lelijk model tussen zitten, dat vind ik van die jas dus.
Staat ook chique. Ga ik ook weer voor. Ik ben ook al aan 't checken wat voor laarzen ik sowieso ga kopen en dit dat, ik vind 't leukkkkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:46 schreef tetouaribo het volgende:
Ik vind een lange winterjas meestal wel classy staan.
Blijkbaar moest ik uitleg geven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:45 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om een pleidooi, maar bedankt voor je mening.
Ik vind het model wel mooi, past goed bij mijn figuur. Getailleerd, simpel, geen onzin glitters en geen ceintuur. Leuk prijsje ook, 140 (de onderste).
Post eens iets wat je wel mooi vindt.
Ben al verliefd op de onderste, ga donderdag naar de Bijenkorf om hem te passen en als ik mijn stufi heb meteen te kopen (anders moet ik een deel van mijn spaargeld aanbreken). Dan is de volgende stap inderdaad de laarzen. En de kapper, en een tas... en.. bweh.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:50 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Blijkbaar moest ik uitleg geven.
Onderste kleur staat goddelijk bij een beetje een tintje, vind ik altijd. Maar zoiets zoek ik wel, liefst ook onderste kleur, maar niet dit model en ook niet te goedkoop eruitzien. Echt goed, zeg maar.
Heb ik nog niet naar gezocht, zit sowieso mobiel
Whehe, snap ik. Sowieso vind ik dat die kleur (lichtgetinte) chicks echt aantrekkelijker kan maken, of ik ben gekquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:53 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ben al verliefd op de onderste, ga donderdag naar de Bijenkorf om hem te passen en als ik mijn stufi heb meteen te kopen (anders moet ik een deel van mijn spaargeld aanbreken). Dan is de volgende stap inderdaad de laarzen. En de kapper, en een tas... en.. bweh.
Wees blij, de kans dat ze al bijna versleten zijn tegen de winter aan zit er dik in. Ja, het is wel echt een kleur voor getinte dames ja, bijna alles wat ik draag is zandsteen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:59 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Whehe, snap ik. Sowieso vind ik dat die kleur (lichtgetinte) chicks echt aantrekkelijker kan maken, of ik ben gekbij blankies staat het niet echt vaak vind ik.
Jamaar zie nog niet veel spectaculaire laarzen enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |