Hoho, waar hoor je mij zeggen dat ik zeg dat ZIJ zich moeten aanpassen. Ik geef in dit topic meerder malen aan dat ik begrijp dat het probleem bij mij ligt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:59 schreef Tanjaa22 het volgende:
ik denk dat JIJ je moet aan passen als je er zo van walgt, niet negers. Kom op wat een aansteller ben je zeg!! Zelf ben ik niet zwart, en ik ken niet echt zwarte mensen in mijn omgeving maar kom op zeg.. Niet erg volwassen hé?
maar is het niet gewoon de perceptie en verwachtingspatroon wat je voornamelijk stoort?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:17 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Hoho, waar hoor je mij zeggen dat ik zeg dat ZIJ zich moeten aanpassen. Ik geef in dit topic meerder malen aan dat ik begrijp dat het probleem bij mij ligt.
Echtscheidingspapieren al opgesteld?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:17 schreef Re het volgende:
blauw vind ik ook best een lelijke kleur...
Of is dit iets tegen mijn kat gericht?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:17 schreef Re het volgende:
blauw vind ik ook best een lelijke kleur...
Kunnen jullie dan niet beter aan partnerruil doen, wel zo makkelijk met pubquizzenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Echtscheidingspapieren al opgesteld?
Haha, wou ik net zeggen. Japanners vinden ons toch ook heel erg stinken? Maar afgezien daarvan ben je wel een beetje vreemd en als je er echt niet meer tegen kan dan zou ik lekker naar Rusland verhuizen. Daar is de bevolking wat homogener.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:36 schreef hexje het volgende:
Donkere mensen zijn wel meer van het insmeren enzo. Met Cocosolie bv. Misschien ruiken sommige dat?
Dan moet ik eerst weten wat voor omgangsregeling wordt getroffen op het gebied van hun katten. Mijn kat kan namelijk niet omgaan met andere katten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Kunnen jullie dan niet beter aan partnerruil doen, wel zo makkelijk met pubquizzen.
valt mee hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, wou ik net zeggen. Japanners vinden ons toch ook heel erg stinken? Maar afgezien daarvan ben je wel een beetje vreemd en als je er echt niet meer tegen kan dan zou ik lekker naar Rusland verhuizen. Daar is de bevolking wat homogener.
Zijn het toevallig zwarte katten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst weten wat voor omgangsregeling wordt getroffen op het gebied van hun katten. Mijn kat kan namelijk niet omgaan met andere katten.
In ieder geval donker.quote:
gewoon iets langer laten doorpruttelenquote:
Dieskriemienaasi! Ik ken toevallig heel goed tegen heet etenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon iets langer laten doorpruttelen
anders wordt je gerechtje te pittig voor bleekneuzen
Minorities heb je daar genoeg inderdaad maar over het algemeen is iedereen daar blank. Toen ik in de Baltische Staten op vakantie was deed ik ook een spelletje negers tellen op een dag, vaak kwam ik er maar 1 of 2 tegen. Dat deed ik natuurlijk helemaal niet omdat ik een racist ben maar omdat het mij opviel dat ik in vergelijking met Nederland weinig negers zag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
valt mee hoor
http://en.wikipedia.org/wiki/Russia#Demographics
Je bedoelt zeker die implicit association test?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:32 schreef LXIV het volgende:
Iedereen loopt nu TS te bashen, maar objectief onderzoek toont aan dat een heel groot deel van de mensen onbewust vergelijkbare gevoelens heeft. Die hebben ze echter leren verbergen omdat het niet sociaal gewenst is om dit toe te geven.
ik laat het altijd een beetje afkoelenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dieskriemienaasi! Ik ken toevallig heel goed tegen heet eten.
April ga ik weer naar een Balticquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Minorities heb je daar genoeg inderdaad maar over het algemeen is iedereen daar blank. Toen ik in de Baltische Staten op vakantie was deed ik ook een spelletje negers tellen op een dag, vaak kwam ik er maar 1 of 2 tegen. Dat deed ik natuurlijk helemaal niet omdat ik een racist ben maar omdat het mij opviel dat ik in vergelijking met Nederland weinig negers zag.
Wie is er nou een mietje dan he?! Kom dan vechten!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik laat het altijd een beetje afkoelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |