Ik vermoed dat dit onderwerp wel wat los zal halen op een forum als dit, daarom wil ik van te voren vragen om het serieus te houden.
Ik kan niet tegen zwarte mensen, die mensen hebben iets dat mij afstoot. Ik bedoel dit niet op een racistische manier, ik ben zelf ook geen racist. Maar ik kan er niet tegen als deze mensen in mijn buurt zijn.
De belangrijkste reden hiervoor is dat ik het idee heb dat de meeste echt donkere mensen) vaak slechte hygiëne hebben. Ze zien er vaak ongewassen uit om het zo maar te zeggen. Bovendien hebben ze vaak een hele kenmerkende lichaamsgeur en dat is waar ik me echt aan stoor! Die geur kan ik echt niet tegen, als ik een neger in mijn buurt kan ruiken (zoals in de zelfde ruimte, of in het openbaar vervoer) word ik daar misselijk van.
Daarnaast stoor ik me ook aan hun persoonlijkheid. De meeste zwarte mensen hebben een zekere vorm van arrogantie. Zeker van die jonge, negroïde meiden (leeftijd 16 tot 25) zijn vaak echt de arrogantie zelve! Als zo iemand tegen mij praat blijf ik altijd wel geforceerd beleefd, maar in werkelijkheid frustreer ik me vaak zwaar aan hun manier van praten.
Ik ondervind hier in het dagelijks leven weleens ongemak van:
Ik hou van kipvleugeltjes en al helemaal van de KFC maar ik kom er nooit. Het wemelt daar altijd van de negers, daar heb ik me al grotendeels overheen gezet, maar het personeel bij de KFC is vaak voor 75% zwart! En ik kan er echt niet tegen dat een zwarte mijn eten aangeraakt heeft! Dan durf ik het gewoon niet meer aan te raken!
Ook heb ik eens een hotelkamer moeten delen met een zwarte man, als ik op de kamer kwam terwijl hij er al was ging ik gewoon echt over mijn nek van de lucht! Gelukkig kon ik dan wel een raam open zetten met als excuus dat ik het warm had. Ook was ik gewoon vies van de badkamer op het moment dat hij al gedoucht had. De tweede dag heb ik er ook alles aan gedaan om als eerste in de badkamer te zijn.
Nou heb ik dit niet met alle negers, ik heb twee donkere vrienden (allebei halfbloedjes om precies te zijn) en van hen ben ik niet vies, maar zij zijn ook aanzienlijk netter dan de gemiddelde kleurling: Ze kleden zich netjes, stinken niet en zijn allebei nette universitaire studenten waar ik normaal mee kan praten. Ook heb ik op vakantie weleens een lang gesprek gehad met een negroïde man in een zwembad. Maar ook hij was gewoon een beschaafde kerel.
Zoals je kan voorstellen is dit best een lastige eigenschap in deze maatschappij

Ik ben geen racist, ik wil ook geen racist zijn, maar hoe leg je dit aan iemand uit zonder dat je racistisch over komt?
Ook zou ik hier best wel aan willen werken, zoals in het voorbeeld van de KFC: Ik heb mezelf er al overheen gezet om in grote ruimtes te zijn met negroïde mensen. Maar ik zou verder geen idee hebben hoe ik hieraan kan werken?
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of in ieder geval een idee hebben wat ik kan doen om hier mee om te leren gaan?
excuus voor de lange lap tekst