SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heeft Sony tot nu toe laten zien? Helemaal niets ze hebben alleen maar tegen microsoft aan lopen schoppen ipv hun eigen product aan te prijzen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:55 schreef Rogan het volgende:
[..]![]()
Sony wint dit, nu al. Blow after blow.
Dit dus, goeie postquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heeft Sony tot nu toe laten zien? Helemaal niets ze hebben alleen maar tegen microsoft aan lopen schoppen ipv hun eigen product aan te prijzen.
Dus de simpele mensen trappen er inderdaad allemaal perfect in
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heeft Sony tot nu toe laten zien? Helemaal niets ze hebben alleen maar tegen microsoft aan lopen schoppen ipv hun eigen product aan te prijzen.
Dus de simpele mensen trappen er inderdaad allemaal perfect in
Die legends is natuurlijk absoluut geen reden om je beslissing te veranderen iddquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:57 schreef Ozz-03 het volgende:
Leuk die legends, meer niet. Ga niet op basis hier van bepalen of ik een One of een PS4 neem. Heb tot nog toe altijd al een Playstation gehad en echt nooit problemen met een kapotte controller of console.
Nee dit soort opmerkingen zijn van enig niveauquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je past wel goed in de doelgroep door zo door te gaan
nope, vind het niet eens echt een extraatje die je moet overwegen bij de beslissing eigenlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die legends is natuurlijk absoluut geen reden om je beslissing te veranderen idd
Ja dat is wel een reden voor mij om snel een pre order te zetten. Even over nadenken. Die legends boycot ik gewoonquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Nee dit soort opmerkingen zijn van enig niveaulekker bezig hoor
[..]
nope, vind het niet eens echt een extraatje die je moet overwegen bij de beslissing eigenlijkwel chill fifa 14 bij preorder.
Volgens mij kan je die preorder altijd cancellen en betaal je toch pas later ervoor. Wat natuurlijk ook betekent dat je net zo goed veel later die preorder kan doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat is wel een reden voor mij om snel een pre order te zetten. Even over nadenken
Als je zijn post history een beetje kent dan weet je dat hij alleen maar van dit soort achterlijke posts heeft en zodra je om enige uitleg vraagt waarom hij iets vind dan is meneer snel weg. Dus ik ga geen moeite en tijd vrij maken om met hem te discussiėrenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Nee dit soort opmerkingen zijn van enig niveaulekker bezig hoor
[..]
nope, vind het niet eens echt een extraatje die je moet overwegen bij de beslissing eigenlijkwel chill fifa 14 bij preorder.
Ja ik bekijk het wel evenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Volgens mij kan je die preorder altijd cancellen en betaal je toch pas later ervoor. Wat natuurlijk ook betekent dat je net zo goed veel later die preorder kan doen
Voor mij zou het op dit moment nog steeds de ps4 zijn, geen reden om te switchen. MAar wacht nog rustig alles af
Bedankt voor je bijdragequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:01 schreef Grandesco het volgende:
![]()
![]()
XBONE v PS4 discussie![]()
![]()
[ afbeelding ]
/Same, hoop ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En bovendien komt GTA V eerst uit en daar ben ik wel een aantal maanden zoet mee
Als ik nu geen werkende console had zou ik direct een PS4 kopen maar ik heb een werkende PS3 en 360 staan dus het maakt me niet veel uit dat hij uitgesteld isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |