Dark Knight, Dark Knight Rises en een limited oplage van Transformers 3 (Wall-Mart exclusief, http://www.blu-ray.com/mo(...)Fallen-Blu-ray/7747/)quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:54 schreef SunChaser het volgende:
Volgens mij hebben weinig films dat, TDKR en transformers 2 weet ik
Transformers 2 ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dark Knight, Dark Knight Rises en een limited oplage van Transformers 3 (Wall-Mart exclusief, http://www.blu-ray.com/mo(...)Fallen-Blu-ray/7747/)
(
Aardig voorbeeld hoe ze dat "croppen' voor een regulier en IMAX shot. De CGI shots werden in 1.66:1 aspect ratio aangeleverd en "verknipt" voor de betreffende voorstelling.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Transformers 2 ook
De openingsscene was idd mooi van STID
Ben blij dat t pan en scan wel over is. Zo heb ik jarenlang gedacht dat er in Die Hard was geknipt, de scene waar die politieman het gebouw in ging en er een badguy om t hoekje stond, maar die badguy was er uitgekroptquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Aardig voorbeeld hoe ze dat "croppen' voor een regulier en IMAX shot. De CGI shots werden in 1.66:1 aspect ratio aangeleverd en "verknipt" voor de betreffende voorstelling.
[ afbeelding ]
persvoorstellingquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:27 schreef wolfrolf het volgende:
Waar heb jij this is the end gezien dan
Dat ligt toch niet aan Pathé maar bij de filmmaatschappij?quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:15 schreef Stefan het volgende:
Waarom klappen ze de Millers niet gewoon in de bios, die film is al een maand oud er draait geen recente comedy in de bios. The Heat is ook al oud
Nu is t 2x Young Adult, Horror, Extreme actie, SciFi
Daar kan Pathé niets aan doen hoor, dat ligt gewoon bij de filmmaatschappij. Overigens werd Pain and Gain vier maanden later hier uitgebracht.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:19 schreef Stefan het volgende:
Of t de filmmaatschappij of Pathe is, het is raar. Net als 2 maanden wachten met Pain and Gain, white House Down en 2 Guns. The Butler komt zelfs pas 2 december
Nog erger, denk dat veel mensen m dan al hebben gedownloadquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:00 schreef roelvano het volgende:
[..]
Daar kan Pathé niets aan doen hoor, dat ligt gewoon bij de filmmaatschappij. Overigens werd Pain and Gain vier maanden later hier uitgebracht.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:19 schreef lolinderuimte het volgende:
Wat is er in godsnaam in Schouwburgplein dat heel de foyer afgeladen is met mensen? Wil ik ook eens wat te drinken halen....staan er rijen tot aan Schiedam zowat. ....
Het draait uiteindelijk bij Pathé om de centen en niks anders. Crisis he.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:35 schreef Deezertje het volgende:
Onbegrijpelijk. One Direction 'voorpremiere' bij iedere bios meerdere voorstellingen en op een paar stoelen na a 15 euro per stuk uitverkocht...Een dagje (paar uurtjes) langer wachten en je kan hem zien met je PUC! Ben toen ook niet naar Glee geweest, maar zullen ongetwijfeld meiden 5x naar dezelfde 'film' gaan. 10 euro voor een docu van amper 90 minuten en dan ook nog in nietstoevoegend 3D.
En ondertussen de echte goede films schrappen ivm 'ruimtegebrek'
Het is een bedrijf, dus ja. Crisis of geen crisis, vraag en aanbod.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het draait uiteindelijk bij Pathé om de centen en niks anders. Crisis he.
Het is wel een vermakelijke film hoor. Ze zijn best normaal gebleven en het 3D voegt niet veel toe, maar bij welke film wel ;-) 3D-effecten zijn wel erg leuk bij de liedjes die tussendoor langskomen in de film. Verder ook leuk voor niet-fans om te zien wat ze meemaken en dat ze inderdaad heel normaal zijn gebleven. Enfin, ik ben benieuwd wat jij er van vindt tzt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:35 schreef Deezertje het volgende:
Onbegrijpelijk. One Direction 'voorpremiere' bij iedere bios meerdere voorstellingen en op een paar stoelen na a 15 euro per stuk uitverkocht...Een dagje (paar uurtjes) langer wachten en je kan hem zien met je PUC! Ben toen ook niet naar Glee geweest, maar zullen ongetwijfeld meiden 5x naar dezelfde 'film' gaan. 10 euro voor een docu van amper 90 minuten en dan ook nog in nietstoevoegend 3D.
En ondertussen de echte goede films schrappen ivm 'ruimtegebrek'
Jij bent hem echt gaan zienquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:36 schreef roelvano het volgende:
[..]
Het is wel een vermakelijke film hoor. Ze zijn best normaal gebleven en het 3D voegt niet veel toe, maar bij welke film wel ;-) 3D-effecten zijn wel erg leuk bij de liedjes die tussendoor langskomen in de film. Verder ook leuk voor niet-fans om te zien wat ze meemaken en dat ze inderdaad heel normaal zijn gebleven. Enfin, ik ben benieuwd wat jij er van vindt tzt.
Haha ja ik zag 'm bij persvoorstellingquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:39 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Jij bent hem echt gaan zien?
Zo zijn er dus ook minder leuke momenten van journalist zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:42 schreef roelvano het volgende:
[..]
Haha ja ik zag 'm bij persvoorstelling
Haha, nou daarna This is the End, dus er zijn ook weer leuke momenten. En hij viel helemaal niet tegen en er waren wel meer mensen die er enthousiast over waren hoor :pquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:43 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Zo zijn er dus ook minder leuke momenten van journalist zijn
Ze doen wel persvoorstellingen van The World's End?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:44 schreef roelvano het volgende:
[..]
Haha, nou daarna The World's End, dus er zijn ook weer leuke momenten. En hij viel helemaal niet tegen en er waren wel meer mensen die er enthousiast over waren hoor :p
Ja, hij komt wel in Nederland uit, maar gewoon niet bij Pathé ;-)quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:49 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ze doen wel persvoorstellingen van The World's End?
The World's End komt niet in Nederland uit. Je bedoelt This is the End.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:51 schreef roelvano het volgende:
[..]
Ja, hij komt wel in Nederland uit, maar gewoon niet bij Pathé ;-)
Nogmaals erg jammer, ik vond 'm erg vermakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |