edit:
zoiets?
of zit er een vaste radio in?
quote:is he teen exemplaar met afneembaar frontje?
Op maandag 23 september 2002 19:03 schreef Sanderrr het volgende:
Nee, het is inderdaad ongeveer zoals op het plaatje... het is in ieder geval één gedeelte vanaf de radio tot achter het stuur zegmaar...
en heel belangrijk, zat deze er standaard in
of heb j edeze er zelf ingezet?
[Dit bericht is gewijzigd door Sanderrr op 23-09-2002 19:08]
quote:als het goed is kun je die met een soort van kleine staafjes/lepeltjes eruit halen.
Op maandag 23 september 2002 19:06 schreef Sanderrr het volgende:
Er zit nu een Carson rcr-906 radio in...
quote:Precies. Een soort sleuteltjes dus.
Op maandag 23 september 2002 19:07 schreef GizartFRL het volgende:[..]
als het goed is kun je die met een soort van kleine staafjes/lepeltjes eruit halen.
quote:en heb je em particulier gekocht, het kan nog zijn dat die persoon de juiste "staafjes/lepeltjes" heeft om de radio eruit te halen.
Op maandag 23 september 2002 19:06 schreef Sanderrr het volgende:
Er zit nu een Carson rcr-906 radio in...
Met afneembaar frontje... die zat er standaard in, maar het is een occasion, dus zit niet standaard in de Matiz
quote:het kan een pokke werkje zijn, maar anders even met een kleine schroevedraaier aan elke zijde van de radio
Op maandag 23 september 2002 19:09 schreef Kreator het volgende:[..]
Precies. Een soort sleuteltjes dus.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dan moet je die in de gleufjes drukken en tegendruk geven zodat de radio er vanzelf uitkomt...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
- VOORZICHTIG!!!! -
een beetje wrikken en dan kun je em er zo uithalen.
nee dit is geen autoradiojat tip!
quote:Waar woon je, dan kom ik effe langs
Op maandag 23 september 2002 19:09 schreef Sanderrr het volgende:
Als ik het frontje eraf haal en dat scroeftje wat er dan zit losdraai, dan krijg ik verder niks los. Volgens mij kan ik dan ook niet bij eventuele staafjes ofzo...
maar serieus, zou je een foto kunnen maken of heb je daar de middelen niet voor?
[note] wederom voorzichtig doen en ik ben niet verantwoordelijk voor enige schade toegebracht door deze post! [/note]
hey das een leuke sig.
[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 23-09-2002 19:12]
quote:okay graag
Op maandag 23 september 2002 19:12 schreef Sanderrr het volgende:
Ohja, is goed... ik maak er ff een fotootje van...
quote:Nja, er zit wel een heel klein schroefje, maar tis niet dat ik dan er een stuk vanaf kan halen ofzo...
Op maandag 23 september 2002 19:31 schreef GizartFRL het volgende:
dat randje is zo ik he tnu zie aan een stuk met de rest van de radio?
quote:dan moet je denk ik even kijken of je dat randje er makkelijk vanaf kan krijgen, anders lijkt he tme niet noodzakelijk voor de demontage van de radio.
Op maandag 23 september 2002 19:32 schreef Sanderrr het volgende:[..]
Nja, er zit wel een heel klein schroefje, maar tis niet dat ik dan er een stuk vanaf kan halen ofzo...
quote:Denk ook niet dat het daar noodzakelijk voor is... Maar die staafjes om de radio los te klikken, zitten die bij de radio als je hem nieuw koopt, of hebben ze die bij de dealer ofzo?
Op maandag 23 september 2002 19:44 schreef GizartFRL het volgende:[..]
dan moet je denk ik even kijken of je dat randje er makkelijk vanaf kan krijgen, anders lijkt he tme niet noodzakelijk voor de demontage van de radio.
quote:zitten bij de radio als je em nieuw koopt.
Op maandag 23 september 2002 19:54 schreef Sanderrr het volgende:[..]
Denk ook niet dat het daar noodzakelijk voor is... Maar die staafjes om de radio los te klikken, zitten die bij de radio als je hem nieuw koopt, of hebben ze die bij de dealer ofzo?
dit is opzich wel onhandig aan nieuwe auto's alles wordt dichtgebouwd, in mijn 205 kan ik de radio met de hand van binneuit de middenconsole eruitduwen
ik accepteer de cookies.
FF 5 minuutjes om lopen en radio is clean weg en zonder krassen
wat voor radio ga je inbouwen?? want je moet het frame wat inde auto zit eruit halen.
daarvoor moet je wel je dashboardpaneel er af halen.
bij daewoos is dat even eraan trekken en hopla!!
wel voorzichtig want het is maar een daewoo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop