Omdat ik van jou post al zo weinig snapquote:Op donderdag 5 september 2013 13:26 schreef shiznuts het volgende:
gapps flashen.
Dit is verder niet echt een toestel-specifiek topic, dus waarom kijk je niet ff op modaco/xda-developers etc?
Klopt, ik heb al wat apps op die manier gekocht. Handiger kan niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:27 schreef -jos- het volgende:
Ik krijg net bericht dat het vanaf nu mogelijk is om met de telefoonrekening apps te kopen, bij Hi(KPN)
Door de google apps zip te downloaden en die los te flashen, staat ook in de instructie voor je CM10.1.3 rom als het goed is.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:22 schreef Thaboel het volgende:
OLA! Hellup! Heb CM 10.1.3 erop gezet maar nu krijg ik de playstore er niet meer op. Ik ben een flink newb op dit gebied en zou ook bij god niet weten hoe het me is geluk om het erop te krijgen![]()
Kan playstore er nu wel weer op?
Alvast bedankt!
ik zal het ook eens gaan proberenquote:Op donderdag 5 september 2013 07:48 schreef Juup© het volgende:
Dit eens testen Greenify, eens kijken of het echt zoveel uitmaakt mbt accuduur als men op xda beweerd.
nadeel is dat hij maar 1 kant op synct.. als in als ik contact in Gmail toevoeg komt die in telefoon te staan, echter als je hem intypt in je telefoon dan komt hij niet in contacts van je Gmail te staan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:08 schreef Nizno het volgende:
gooi al je contacten in gmail en flikker de hi contacten app weg en alle simcontacten kun je ook weg doen.
1 adresboekje voor je contacten.
en voordeel, van je gmail kun je online ook je adresboek in zien dus je hoeft geen backup van hi!![]()
![]()
![]()
![]()
wel even opletten dat als je een nieuw contact aanmaakt in je telefoon dat je kiest voor 'google' en niet 'phone'.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nadeel is dat hij maar 1 kant op synct.. als in als ik contact in Gmail toevoeg komt die in telefoon te staan, echter als je hem intypt in je telefoon dan komt hij niet in contacts van je Gmail te staan.
ps. iemand die een goeie bij voorkeur gratis app heeft voor medicijnen wekker?
ahhh dus als ik google ervan maak dan zet hij hem ook in gmail sweetquote:Op donderdag 12 september 2013 08:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
wel even opletten dat als je een nieuw contact aanmaakt in je telefoon dat je kiest voor 'google' en niet 'phone'.
Werkt prima!quote:Op donderdag 5 september 2013 07:48 schreef Juup© het volgende:
Dit eens testen Greenify, eens kijken of het echt zoveel uitmaakt mbt accuduur als men op xda beweerd.
Hier niet naar behoren vind ik, heb het er vanmorgen afgegooid. Als ik de programma's die sluimeren of inactief zijn weer wil gebruiken, heb ik een enorme lag bij het opstarten. En dat weegt bij mij niet op tegen de eventuele accuwinst. Ik wil gewoon gelijk een programma kunnen gebruiken als ik het aanklik dus zonder vertraging.quote:
Unrootenquote:Op donderdag 12 september 2013 11:41 schreef Puala het volgende:
Vraagje, ik kreeg net van een iemand een android toestel en die is geroot. Hoe kan je dat er vanaf halen?
http://highonandroid.com/(...)ck-universal-method/quote:Op donderdag 12 september 2013 11:41 schreef Puala het volgende:
Vraagje, ik kreeg net van een iemand een android toestel en die is geroot. Hoe kan je dat er vanaf halen?
Of idd installeer SuperSU (mits niet geïnstalleerd natuurlijk) en gebruik de Full Unroot functiequote:Op donderdag 12 september 2013 11:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://highonandroid.com/(...)ck-universal-method/
Duidelijk. Tsja, dat is een afweging die je kunt maken.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier niet naar behoren vind ik, heb het er vanmorgen afgegooid. Als ik de programma's die sluimeren of inactief zijn weer wil gebruiken, heb ik een enorme lag bij het opstarten. En dat weegt bij mij niet op tegen de eventuele accuwinst. Ik wil gewoon gelijk een programma kunnen gebruiken als ik het aanklik dus zonder vertraging.
ik gebruik het alarm van android kan je perfect mee instellen dat die alle dagen op zelfde uur afgaatquote:Op donderdag 12 september 2013 08:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
Ik gebruik COL Reminder en stel zelf de signalen en tijden in.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nadeel is dat hij maar 1 kant op synct.. als in als ik contact in Gmail toevoeg komt die in telefoon te staan, echter als je hem intypt in je telefoon dan komt hij niet in contacts van je Gmail te staan.
en ? getest en werkend bevonden nu? ;-)quote:Op donderdag 12 september 2013 09:30 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ahhh dus als ik google ervan maak dan zet hij hem ook in gmail sweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |