abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130845987
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:26 schreef shiznuts het volgende:
gapps flashen.
Dit is verder niet echt een toestel-specifiek topic, dus waarom kijk je niet ff op modaco/xda-developers etc?
Omdat ik van jou post al zo weinig snap :P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_130846277
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:27 schreef -jos- het volgende:
Ik krijg net bericht dat het vanaf nu mogelijk is om met de telefoonrekening apps te kopen, bij Hi(KPN) :)
Klopt, ik heb al wat apps op die manier gekocht. Handiger kan niet. :)
pi_130846302
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:22 schreef Thaboel het volgende:
OLA! Hellup! Heb CM 10.1.3 erop gezet maar nu krijg ik de playstore er niet meer op. Ik ben een flink newb op dit gebied en zou ook bij god niet weten hoe het me is geluk om het erop te krijgen :P

Kan playstore er nu wel weer op?
Alvast bedankt!
Door de google apps zip te downloaden en die los te flashen, staat ook in de instructie voor je CM10.1.3 rom als het goed is.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130846692
Altijd leuk, mensen die zich inlezen nadat ze iets gedaan hebben. _O- :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130850878
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 07:48 schreef Juup© het volgende:
Dit eens testen Greenify, eens kijken of het echt zoveel uitmaakt mbt accuduur als men op xda beweerd.
ik zal het ook eens gaan proberen :D
thanks voor de tip :D

facebook er maar ff ingezet
pi_130878414
Ben sinds kort opgestapt naar een android toestel en kom er maar niet uit dus hoop dat een van jullie mij misschien kan helpen (graag in jip en janneke taal omdat ik compleet nieuw ben met een android smartphone).

Van mijn oude iphone 4 heb ik alle nummers d.m.v. de Hi Telefoonboek overgezet naar mijn nieuwe telefoon, wat tot vandaag tot geen probleem was. Nu heb ik de gmail app gedownload en hierin mijn gegevens ingevuld alleen sinds net herkend whatsapp geen enkel contact meer, staat alleen een nummer en dan het bijschrift, hoe kan ik dit oplossen?

Zit nu al drie uur te kloten met deze 3 accounts (1 hi telefoonboek, 1 sim contacten, gmail account) en krijg het maar niet werkend zoals ik dat wil. Heb de gmail app al keer weg gegooid maar dan nog ziet whatsapp mijn contactenlijst niet, terwijl als ik in contacten kijkt alles er nog netjes instaat.

Wat ik dus eigenlijk wil met de nieuwe telefoon is het volgende:
1. Contactenlijst van mijn oude simkaart overbrengen naar mijn nieuwe telefoon, dit was ook gelukt.
2. Whatsapp moet gebruik maken van diezelfde contactenlijst en geen gmail contacten weergeven.
3. Whatsapp moet mijn namen van contacten weergeven ipv nummers, heb dit nergens gewijzigd maar hij doet het wel.
4. Gmail account moet alle mail opkomen en automatisch gepusht worden d.m.v. een notificatie midden in het scherm (weet niet of dit mogelijk is).
5. Gmail contacten/ mailadressen moeten niet meer in mijn contactenlijst komen en in whatsapp.

Het probleem is dus ontstaan toen ik mijn gmail account heb ingevoerd en ik begon met syncen.
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen, omdat ik er weinig meer van snap.
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:13:40 #82
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_130881894
Mogelijk heeft die Gmail app de telefoonnummers gewijzigd (bijvoorbeeld +3112345678 in 0612345678 of andersom). Ook willen er soms spaties in het nummer bij komen (bijv 06 12345678 ipv 0612345678). Ook daar kan Whatsapp zich in verslikken.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 6 september 2013 @ 17:08:10 #83
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_130887907
gooi al je contacten in gmail en flikker de hi contacten app weg en alle simcontacten kun je ook weg doen.
1 adresboekje voor je contacten.

en voordeel, van je gmail kun je online ook je adresboek in zien dus je hoeft geen backup van hi! *O* *O* *O* *O* *O*
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_131075903
Ik kan heel veel apps zoals NS Reisplanner en 9292ov niet meer installeren sinds ik Cyanogenmod 10.1 heb geinstalleerd. Herkent iemand dit probleem?
Eens met wat hierboven staat
pi_131086060
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:08 schreef Nizno het volgende:
gooi al je contacten in gmail en flikker de hi contacten app weg en alle simcontacten kun je ook weg doen.
1 adresboekje voor je contacten.

en voordeel, van je gmail kun je online ook je adresboek in zien dus je hoeft geen backup van hi! *O* *O* *O* *O* *O*
nadeel is dat hij maar 1 kant op synct.. als in als ik contact in Gmail toevoeg komt die in telefoon te staan, echter als je hem intypt in je telefoon dan komt hij niet in contacts van je Gmail te staan.

ps. iemand die een goeie bij voorkeur gratis app heeft voor medicijnen wekker?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_131086242
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:49 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nadeel is dat hij maar 1 kant op synct.. als in als ik contact in Gmail toevoeg komt die in telefoon te staan, echter als je hem intypt in je telefoon dan komt hij niet in contacts van je Gmail te staan.

wel even opletten dat als je een nieuw contact aanmaakt in je telefoon dat je kiest voor 'google' en niet 'phone'.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_131086734
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

wel even opletten dat als je een nieuw contact aanmaakt in je telefoon dat je kiest voor 'google' en niet 'phone'.
ahhh dus als ik google ervan maak dan zet hij hem ook in gmail sweet
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_131086827
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 07:48 schreef Juup© het volgende:
Dit eens testen Greenify, eens kijken of het echt zoveel uitmaakt mbt accuduur als men op xda beweerd.
Werkt prima!
pi_131089796
Vraagje, ik kreeg net van een iemand een android toestel en die is geroot. Hoe kan je dat er vanaf halen?
pi_131089830
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:36 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Werkt prima!
Hier niet naar behoren vind ik, heb het er vanmorgen afgegooid. Als ik de programma's die sluimeren of inactief zijn weer wil gebruiken, heb ik een enorme lag bij het opstarten. En dat weegt bij mij niet op tegen de eventuele accuwinst. Ik wil gewoon gelijk een programma kunnen gebruiken als ik het aanklik dus zonder vertraging.
pi_131089839
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:41 schreef Puala het volgende:
Vraagje, ik kreeg net van een iemand een android toestel en die is geroot. Hoe kan je dat er vanaf halen?
Unrooten :)

Wat voor toestel is het en wat voor root is er gebruikt? Eigen maakt het niet uit bedenk ik mezelf nu, flash gewoon een standaard ROM op het toestel en dan moet de root weg zijn.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 12 september 2013 @ 11:43:13 #92
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131089851
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:41 schreef Puala het volgende:
http://highonandroid.com/(...)ck-universal-method/
pi_131089852
quote:
17s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:42 schreef Juup© het volgende:

[..]

Unrooten :)
Hoe? Ik ben een android leek :@
pi_131089897
quote:
Of idd installeer SuperSU (mits niet geïnstalleerd natuurlijk) en gebruik de Full Unroot functie :P
pi_131091401
quote:
17s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:42 schreef Juup© het volgende:

[..]

Hier niet naar behoren vind ik, heb het er vanmorgen afgegooid. Als ik de programma's die sluimeren of inactief zijn weer wil gebruiken, heb ik een enorme lag bij het opstarten. En dat weegt bij mij niet op tegen de eventuele accuwinst. Ik wil gewoon gelijk een programma kunnen gebruiken als ik het aanklik dus zonder vertraging.
Duidelijk. Tsja, dat is een afweging die je kunt maken.
  donderdag 12 september 2013 @ 12:43:26 #96
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_131091432
Waarom wil je je telefoon unrooten?
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_131095175
quote:

[..]

ik gebruik het alarm van android kan je perfect mee instellen dat die alle dagen op zelfde uur afgaat
moet ge gewoon het uur kiezen en alle dagen aanvinken dan gaat die elke dag af.
zo heb ik een alarm dat altijd om middernacht afgaat voor slaapmedicatie en heb ik ook een alarm dat enkel maandag afgaat om mijn medicatie klaar te zetten.
hoef je niet speciaal een app voor te installeren
pi_131096814
quote:

[..]

Ik gebruik COL Reminder en stel zelf de signalen en tijden in.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 12 september 2013 @ 18:59:53 #99
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_131102406
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:30 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ahhh dus als ik google ervan maak dan zet hij hem ook in gmail sweet
en ? getest en werkend bevonden nu? ;-)

En zijn de problemen met whatsapp nu ook weg?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')